Izrādas ka var oglekļa veli uzbūvēt arī pats "mājās":
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Izrādas ka var oglekļa veli uzbūvēt arī pats "mājās":
"Izcils" jautājums, ne auto marka, ne dzinējs nekā ... ir tukstošiem iemeslu kapēc noraustas, piem. relatīvi veciem itāļu autobūves šedevriem mēdza izdilt droseles pozīcijas sensors, jo izmantoja ļoti prastu reostata analogu ...
CSN pašā sākumā - pamatdefinīcijām par to kas ir krustojums.
2.16. gājēju pāreja – brauktuves daļa, kas apzīmēta ar 535. un 536. ceļa zīmi un (vai) 931. ceļa apzīmējumu un paredzēta gājēju pāriešanai pāri brauktuvei;
...
2.20. krustojums – vieta, kur krustojas, piekļaujas vai atzarojas ceļi vienā līmenī, kā arī vieta, kur ceļu satiksme organizēta ar 409. ceļa zīmi. Krustojums ir norobežots ar iedomātām līnijām, kas savieno brauktuves pretējo malu noapaļojuma sākumu. Šis termins neattiecas uz vietu, kur uz brauktuves izbrauc no blakusteritorijas (pagalma, stāvvietas, degvielas uzpildes stacijas, uzņēmuma u. tml.) vai iebrauc tajā;
t.i. pēc fakta gājēju pāreja kā objekts var ietilpt/neietilpt "lielākā" objektā krustojums, un strīdā par Liepājas krustojumu tam ir būtiska nozīme ...
Skanstes "Luminor" pāreja neietilpst krustojumā tā arī ir lielākā atsķirība ar Liepāju !!! ;)
Gājēju pāreja (ar vai bez luksaforu) kas ietilpst krustojumā, ir jau pavisam cits objekts. ;)
Maz ticams ka kāds gribēs mazgāt logus ar ko tādu ar ko gumijām varetu spēt kaitēt ..., bet priekša un "pakaļa" mūsdienās ir līmēta, un ja mazgāsi ar to kas nekaitē krāsai, tad arī tavam gumijam nekas nenotiks ...
Saule un uz ceļa esošie mēsli tas bojā daudz vairāk par jebkāda veida ziepem vai šampūniem ... bet ja pa reizei tās nomazgāsi un sasmerēsi ar silikonu - būsi daudz labak parvtām parūpējies, neka meklējot specialu mazgāšanas līdzekli ...
Nope vienam tikai riepa, otram riepa + gabals no aploces ārā un disks manuprāt metams, tik tas ka uz aci nenorava, jo "apļa forma palika" tas nekas ka "kliba".
Ja stikls pēc tam ir tīrs, tad marketologi var iet ieskrieties ...
Jārūpejas ipaši tikai tur kur dažadi caurspīdīgi plastikata izstradajumi- tur gan visi līdzekļi neder, kā piem. lukturiem.
Tapat ari ja stikls apstrādāts ar speciāliem aizsvīšanas un/vai lietus atgrūdosiem līdzekļiem tad ar daži līdzekļi ro "nanoūdeni" sačakarē un gadas pat ka pasliktina redzamību, taču stiklam (tas kurs tiešām stikls) pašam, da kaut skābi lej virsū, tik tas ka auto bleķa daļas nenovērtēs tādu joku ...
P.S. tiesa skābi liet virsū nevajag, jo stiklam arī varbūt sastavdaļas kas ar atsevišķām skābēm izreaģē un var atstāt kādu necaurredzamu pleķi
Pēc CSN šo krustojumu nav nekadu problēmu izbraukt, tikai nedrikst pieļaut ka CP aplama to interpretācija tiek uzskatīta par normu . Vienkārši vienā virzienā tas ir 100% regulējams, kamēr izgriežoties ir skaidri pateikts ka krustojums uzskatāms par neregulējamu, un no satiksmes drošības viedokļa nav absoluti neka aplama - gājeju utml drošība ir nodrošināta ,un tas ir CSL un CSN virsmērķis ...
Ne izskatas ka tieši tev ir reali par sarežģītu aptvert visu CSN kopumu.
Padomā vel kontekstā ar satiksmes reguletaju, ta ka tas "pirmatnejais" jeb sakotnejais regulējama krustojuma paveids, ka tas atrādā un kāpēc. Nav tadu "no gaisa parautu CSN - tie ir loģisku vajadzibu apmierināšanai, un nevar būt no krustojuma "atdalita" gajeju pāreja kad atrodas taja pašā krustojumā ... un nav tadu "pusreguletu" krustojumu, vai atsevišķu īpašu noteikumu regulētām gājeju pārejām krustojumos ... un ne jau tapēc ka kāds tādus ir aizmirsis pierakstīt ...
Nu tad izlem vienreiz, vai tev tas būs regulejams vai arī neregulējams!
Un ja reiz saki ka neregulejams, tad izbrauksi arī kā neregulejamu VISU krustojumu nevis tikai 3/4 no ta ka neregulējamu un atlikušu 1/4 ka regylejamu !
P.S. Krustojuma vidū noteikumi pēkšņi nemainas, citadi butu noteikumos ieviesusi "puskrustojuma" terminu un definejusi tam atbilstosus noteikumus ...
Nav svarigi par garu - to velāk paskaidrošu, bet atkal kļūda gajeju pāreja šeit ir krustojuma sastāvdaļa, attiecigi arī tās luksafori ir krustojuma sastavdaļa, tāka nezinu kur tu izrauj to neregulejamo.krustojumu reize ar luksaforu kuru to pamaniez ievērot ...
Labi pieļausim tavu tēzi, kaut arī tā neatbilst CSN garam.
Tādā gadījumā atliek vien vienoties par to kāds tad īsti šis krustojums Liepājā ir.
Neregulējams tas nevar būt pēc definīcijas, jo tu saki ka tajā atrodas luksafors, kuru es nedrīkstu ignorēt.
Tas ka tu neizproti, uz ko es tēmēju ar šo ilustrāciju- nenozīmē ka nav nekāda sakara ;)
Tad esi tik laipns un atkārto kuros gadījumos krustojumā nogriežoties pa labi vai kreisi citā brauktuvē ir jāapstājas pie sarkanās gaismas ...
Tatad izbrauc kā neregulējamu - palaid gājējus - un mierīgi brauc savu ceļu, pofig ko rāda tā gaisma.
Es vēlreiz saku - tādu krustojumu kurā ierīko regulējamu gājēju pāreju, pareizi sauc par regulējamu krustojumu, tas nekas, ka dažos virzienos var iztikt arī bez luksafora, ja vien to nesāk interpretēt kā pilnīgas muļķības ;) !
P.S.No pretējā - man - mierīgi sanāks, ja izjūti tādu nepieciešamību.
Vai nu tu izlasi kaut kō tādu kā CSN vienkārši nav, vai arī velti pārmet man iedomas. ;)
Vari kaut 10 reizes pārlasīt daļu:
14. Gājēju pārejas un pasažieru sabiedrisko transportlīdzekļu pieturas
Un neatradīsi nekā tāda kas nosaka nepieciešamību rīkoties kā savadāk, kā būtu norādīts sadaļā pie krustojumiem !
Visu pareizi iekopēji, tikai laikam nepamanīji, ka gājēju pāreja izbūvēta tur kur "turpinās" brauktuves pretējo malu noapaļojumi ... tātad tā atrodas krustojumā.
Tālāk CSN nav neviena punkta kas izvirzītu kādas īpašas prasības "gājēju pārejai" krustojumos, tātad jāievēro prasības kas tiek izvizītas vieniem vai otriem krustojumiem ... un tālāk jau ir pat vienalga ko tu izvēlies.
============================
Ja nepatīk - varu pierādīt izejot no pretējā - jo tad "regulējamai gājēju pārejai" "regulējamā krustojumā" arī jāpiemēro tieši tās pašas prasības - apstāties gaidīt zaļo signālu līdzīgā situācijā ...
Lōģika vecīt ,tikai loģika, tā kā krustojums var būt tikai regulējams vai neregulējams atbilstoši CSN. ;)
+ piedevām konkrētā gadījuma (soda) kontekstā ir pilnīgi pie kājas kuru versiju izvēlies abi saka ka vadītājs drīkstēja palaist gājējus un aizbraukt ... pilnīgi poh ko rāda luksafors "aiz stūra".
Un lai būtu skaidrs - krustojuma esamība neizslēdz gājeju pāreju, kā krustojuma sastāvdaļu, tač arī neizvirza nekādus īpašus papildu noteikumus kurus šādā situācijā būtu jāievēro.
1) Ja krustojumā ir regulējama gājēju pāreja - tad krustojums "automātiski" ir regulējams krustojums.
2) Ja regulējamā krustojumā ieliek neregulējuma krustojuma zīmes, tad tikai viena iemesla dēļ - neatkarīgi no interpretācijas par to vai regulējams vai nē krustojums, nogriežoties pa labi ( vai pa kreisi) ir jāpalaiž gājējus, un tālāk var mierīgi braukt kaut pie sarkanā, jo acīmredzot vēl papildu regulēt izbraukšanu no mazāk svarīga ceļa nav nepieciešams satiksmes drošibai ...
3) ja kāds tomēr gribēja kaut ko regulēt attiecībā uz mazāk svarīgo ceļu, tad bija jābūt luksaforam (ar papildsekciju), kurš attiecas uz konkrēto brauktuvi .
4) Ja gājēju pāreja neietilptu krustojumā - tad gan ir iespējama pilnīgi cita situācija, bet tas tad vairs nav par Liepājas gadījumu ...
Un atkal esi kaut ko savu izdomājis, kas pirmkārt neatbilst CSN, un otrkārt jebkurā veidā kādā šo situāciju ir iespējams tulkot atbilstoši CSN - sodītajam vadītājam (un nevis CP vai tev) ir pilnīga taisnība !
Atbilstoši krustojuma definīcijai nav tur divi atsevišķi objekti !
Un tev ļoti nekapitālistika pieeja, ka ceļu plānošanas brāķi uzskati par normu !!!
Tur nav nekādu brīnumu - tas "neregulējamais krustojums" ar "regulējamu gājēju pāreju" - pareizi saucas "regulējams krustojums" un tajā liek luksaforus kas organizē satiksmi visos virzienos !
Atkal nepareizi - labāk pasaki kā tāds objekts tavuprāt pareizi saucas atbilstoši CSN(am) !!!
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
20
Tehnoloģijas ir dārgas, taču tās paver jaunas iespējas arvien plašākam cilvēku lokam: