Domāju ka tur virsū nevienu nelaidīs, bet nu gaidam oficiālo atbildi.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Domāju ka tur virsū nevienu nelaidīs, bet nu gaidam oficiālo atbildi.
No fantāzijām top tikai maza daļa "realitātes", lielākā daļa tomer top no reālas vajadzības, kuru kāds pamana, pielieto savas inženiera prasmes un izveido un tad uzlabo to verķi.
Saņemties un salabot D-tilta pievadceļu un nobrauktuvju transporta plūsmas, jo nu ilgu laiku ko esmu dislocets uz G.Zemgala, man reāli caur centru ir ātrāk neka caur D-tiltu braukt (tagad Cov19 laikos, gan vienalga kur, bet tapat caur centru ātrāk).
Sākt ar to ka pārtrauc mērkaķošanos, ja ielas ir maģistrālās pēc savas būtības, tad pie pakaļas cik "svarigs dirsa" ir kaut kur politikā vai tai tuvu pielidis, iela paliek maģistrāla. Pie dzelzceļa tak neviens netaisa velo ceļu sliežu ceļa vietā ...
Ja taisa velocelus, tad tā lai tos visu cauru gadu spēj ari uzturēt.
Skaidri un gaisi pasaka ka visus vecos patkus, muižu parkus utml. nekad un ne pie kādiem apstzkļiem ne ar kada suda daudzīvokļu mājam neaizbūvēs, uz jebkuru vecu tupa "degradetu" teritoriju ko kads naudasmaiss sagribejis apbūvet biezā slānī paredzet obligātu pazemes/daudzstavu stavvietu esamību, noteikta apjoma zaļo zonu utml.
Vienreiz saņemties un tikt skaidrībā kas ar sab. transu notiek, ja reiz tauta daudz brauc ar personigo transportu, tad acimredzot sab. trans. savu lomu pilda ļoti slikti.
Sacerejies, aizmuks tie tavi "indētāji", kas ne jau no.labas dzīves Rīgas guļamrajonos dzīvo, un izradīsies ka Rīgai var pilsetas statusu ņemt nost jo cilveku tikpat ka vairs nav ;)
Jo nu teiksu kā ir, man Rīgas mulķībām ir N reiz vieglāk piemēroties ka pašiem rīdziniekiem + pēc fakta es dzīvoju pa lielam kā gribu, un man sanāk lētāk kā Rīgā, ja būs jābrauc ar
velo man būs tikai vēl lētāka braukšana ...
Nu tehniski Fordam nav jāņem nekas nost, tik jābut pārliecibai , ka viss ir normali aizvertā stāvoklī, un teiksim neesi divreiz vaditaja durvis vēris vaļā/ciet , un arī ar siģeni ja aizvēri, atvēri, un noraustīji vadītāja durvis neiedarbinot, jams ar šausmigi ilgi domas, kamer aizies "gulešanas režīmā"- tagad neatceros, bet škiet ka bija kaut kas no 30 min. lidz pat 2 stundām atkariba no tā ko noraustiji.
Bet ja par zemak minetajiem melniem dūmiem - tad neviens nav atcēlis auto uzturēšanu norm. stavoklī lai lads ari nebutu auto.
Bet Fordu tu velti piemini - jo Fordam ir ļoti īpatnēja vadības blola darbība, tu auto vari pat aizslēgt to tacu vadības bloks nepārslēdzas uz "gulēšanas režīmu" kas rij krietni mazāk strāvas no aķa. Un vajag tikai vel kādu sīkumu, kā nesrādajošu durvju "pogu" un jams var izfomat neizslegties stundām un prasti izrīs akumlatoru. Ta ka kā darit ar Ford ir mazliet jāpierod. Nevienam citam auto es tādus prikolus redzējis neesmu ka man bračkam Focus(am).
Vai tu rokAss jau nomazgāji ???
Labi klavIeres, e-krāni, plĀnšetes, EirAss, TV pūļtis u.c. sadzīvelīgi rok-apgrābstāmi štrunti nekad, neko un ne pie kādiem apstākļiem nav aizliedzami, jo uz tiem nevar uzsēsties ...
Patiesībā DeLorean problēma vēl nebūtu/nebija dārdzībā, bet gan tajā ka viss pārējais bija sūdīgas kvalitātes, tas ir apmēram tāpat kā es tagad skatos uz Tesla - komponentes saliktas praktiski lētākās ko vien var, vietām ne bez gļukiem, bet naudiņu prasa kā par premiumu + serviss - labāk vispār par to neizteikties.
Nav tas vecums kad es "lekšu uz" pirmās spīdīgās mantiņas tikai tādēļ ka tā ir savādāka, innovatīvāka utml. Pārāk labi zinu ka viss jaunais nāk ar jauniem gļukiem, un bieži nav tās cenas vērts. Tāpat kā nebūs man nekad 100% viedā māja - jo tā bez elektrības nespēj funkcionēt utml. praktiskas lietas.
Tas tapc, ka visi plikām drsām pa to reni šļūc, un bez kamerām, attiecīgi tā kā nav galvenā vīrusa pārnēsātāja - kameru , tad viss "tīrs" ... ![]()
Ir baigi grūti to precīzi nosvērt, bet caurmērā vienāda biezuma tērauds vs nerūsošais tērauds jebkurā masu produkcijas presē sapiš formu apmēram 3+x reizes ātrāk ( kas protams vienmēr ir mazliet atkarīgs no formas materiāla u.c. faktoriem)
Labais aparāts, ar visu kājas startera pogu ...
Respektīvi es faktiski iesaku pamazām izveidot "auto iesācēju" sadaļu.
Nu ja mainīja salona radiatoru, tad varētu cerēt ka par to padomāja pirms tam, kaut gan "pacienta temperatūras" mērīšana arī šo problēmu viticamāk uzrādīs, ja tāda tur būs.
Uztaisat ar kādu šitādu video cilvēkiem kas ar auto uz Jūs:
Vakar nācās vien Volvo V50 ar zviedru numuriem (puisis škiet zviedrs ar mazu bērnu iekš auto un latviešu meiču) stumt uz "izglābt" ar līdzīgu muļķīgu problēmu.
Gāju pusdienās G.Zemgala un Ieriķu ielas krustā "apmēram ap vidu" stāv tas Volvo - meiča staigā apkārt un mēģina tikt pie kādas palīdzības telefoniski, piegāju uzprasīt vai nevajag palīdzēt, tad aizstūmām ar vēl vienu čali no malas jamo līdz tuvējam banzīntankam pa G. Zemgala atpakaļ. Izstāsta stāstu, ka krustā auto pilnīgi nomiris, izsaka versiju ka drošekļi "d=sā", ielīdu salonā nospiežu salona apgaismojumu - nekā, uzreiz doma - nope tie nav drošekļi - jo praktiski katrai auto "sistēmai" ir savi, tātad nepienāk spriegums. Čalis parauj kapotu vaļā - uzmetu acis akumlatoram - ar vārdiem "this does not look right" uzspiežu klemmi dziļāk, un Volvo lec ka prieks. Otrs čalis kas pienāca un ar palīdzēja - uzspieda to klemmi kārtīgi līdz galam, un tā laikam arī aizbrauca, ceru ka saprata ka tehniski vajadzētu kaut kur piebraukt palūgt 10 mm atslēdziņu un vēl drusku pievilkt to klemmi.
Kā ta siers bez vīna :P
Vīnu jau var ... ;)
Neviens jau neliedz tās plastmasas aizvietot ar keramiku vai metālu sakausējumu utml. Cits jautājums vai tam ir kāda būtiska jēga un reāla vajadzība, jo tās plastmasas ir pietiekoši siltumizturīgas, taču trauslas gan pie noteiktiem apstākļiem, tā ka kaut ko labojot var sačakrēt.
Un te vel veids kā eksperimentē ar to vai caurplude normali funkcionē:
Cik no šī vis esmu sapratis, tad Volvo.nemēģina regulēt neko ar dzeses šķidruma plūsmu, bet gan tikai ar gaisa plūsmu jeb sajaukšanu ar āra gaisu, attiecigi ja visas caurules uzvedas normāli, un teiksim nogriežot visu (šofera+blakussēdētaja) apsildi uz minimalo, gan pienākoša, gan aizvadoša caurule ir praktiski ar vienādu un augstu (50 grādi vai augstak pie karsta dzinēja) temperatūru, tad dzeses šķidruma padeve strādā normāli, taču gaisa padeves aizvari var nestrādāt/neatvērties tik cik vajag, vai miksēt pārāk daudz āta gaisa, un tur tas termistors var būt vainīgā daļa.
Te vēl viens iemesls, kādēļ reizēm sačakarējas tas "termistors" :
Te būs viens piemers ko un kā var mērīt :
Un te vēl viena potenciali iespejama problēma, ja viss cits šķiet strādajam normāli (piemers uz citu Volvo klimata vadības bloka, bet idejiski tas neatšķirsies ari uz tava, nu ja nu vienigi ar citadāku izvietojumu)
"dubļos" jams nekad nav laidis!
1. jautajums vai tev nav gaiss dzesēšanas sistemā, nezinu ka ir konkretajam auto, bet dažiem uzpildīšana ir ļoti specifiska, pat līdz līmenim, ka ir jadabu pareizs slīpums, tad izsūc gaisu (iegūst dzeses sistēmā vakuumu, un tad ļauj tam vakuumam pašam iesūkt dzeses šķidrumu.
2. kad uzsilst motors līdz darba temperatūrai, kas notiek ar visām dzeses trubām - pārbaudi kāda temperatūra (var jau ar roku provēt, bet nu lāzer termometri tagad visos stūros, un dažiem mobšiem kā manam Cat S60 ir infra sarkana kamera - FLIR - ari parādīs kas un kā tur cirkulē, vai necirkulē.
Ja kaut kur teiksim uz salona radiatora loku iet izteikti mazāka temperatūra, tad var būt vai nu caurule ciet, vai kads no atverošajiem vārstiem nepilnīgi veras, atliek merit to caurules temperaturu pa posmiem, tad gan jau sapratisi kur problemas sakne.
Bet ja radikālu temperatūras atšķirību nemana nevienā no lokiem/caurulēm, tad pilnigi iespejams ir līdzigi ka manai dīzeļ FR-V - jama naca no Francijas, un tur tas kopejais uzstadijums (dzeses radiators t.sk) ir tiem klimatiskajiem apstākļiem domāts, līdz ar ko te LV pie -20 es varu gandrīz pusstundu nobraukt līdz salons sāk kārtīgāk uzsilt, bet nu logus utml. vaļā gan var dabūt 5-10 min. uz vietas pastāvot ar iekšējo recirkulāciju.
Man gan domāt ka mēs esam Big Brother laikmeta, tikai ar tā personifikāciju smagi kļūdamies, internet milži mūs izseko un vicina pareizos karodziņus pareizajas vietās, un lielvalstis izskatas jūtas drusku apbižotas, jo palikyšas "astē".
Būs beigās jātiekas Grand Theft Auto
Man tur tādiem gadījumiem šķiet kāds pārītis G-wagen analogu mētājās garažās dažādiem dzīves gadījumiem ![]()
Kāpēc auto īpašniekam, kurš nav izmantojis stāvvietu, tik un tā var nākties par to samaksāt? (+ VIDEO)
12
Degvielas uzpildei pietiek ar 90 sekundēm priekš 800 kilometriem, kad to sasniegs elektrouzlāde? (+ VIDEO)
24
bieži ir viena kopeja lieta - vakuums, vai noteikts gaisa daudzums/tā neesamiba kas čakarēs abas minētās lietas. Respektīvi es mēģinatu meklet kur tiek lieki piesūkts gaiss, jeb kur kada gaiaa caurule ir pušu/saplaisājusi.