Moš šitā labāk :
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Moš šitā labāk :
Nu pats pirmais jautajums ir vai ir silta garaža kurā "čakareties", ja nav tad šito diagnostiku jāatstāj labākam laikam vai servisam. Tālak jau var noņemt ratus un sākt lūret vai ir yz aci manāmas atšķirības, varbūt tiešam vadīklas kādā pusē ierūsējyšas utml. Patreiz jau tas viss tapat ir zilēšana "kapijas biezumos".
ZZZZ rakstīja: Pačukstēšu, šādu vai līdzīgu unikālu auto var sasūtīt no uzlecošās saules zemes. Ja ļoti gribās var čakarēties un pārlikt stūri...Tik dinozauram būs homologācijas problēmas. Vieglāk piem eu analogiem, kaut retiem modeļiem. Bet gonkošanai pa trasi vai savu zemi var tāpat...
Kādreiz kad vēl bija vairāk skrūvēt prieks, es zem priedes pārkrāmēju Daihatsu rocky un iznāca lēta mantiņa. Viņam kaut kāds toyota veidīgs dīzelis 2,8? un pa ceļu skrēja 180! bet varēja arī traktora vietā pielietot...Bet nu cik ta ilgi spēlēsies...
Caldina GT-T jau arī bija tikai Japānai, tas nekas ka šitos "Avenšus" visus kā vienu lika kopā ieks UK. Tas gan nemaina faktu par to ka manuālu versiju tikpat kā nebija.
Nu tas tikai nozīme to ka uz konkreto riteni ir lielāks bremžu spiediens, efektīvaka bremzēšana, vai ritenim ir mazāka pretestība par parējiem. Man piemeram pilnigi svaigiem bremžu diskiem + klučiem uz pēcpuses arī bija liela starpība, pabraucu mēnesi - piedila un viss kļuva perfekti (tā bija reize kad 2x apskati biju spiests iet FR-V)
Kad pēdējoreiz mainīji bremžu šķidrumu ? Ja tas joks paradījas tikai pie lielāka mīnusa, tad var gadities ka vainīgs ir ūdens tvaiks/kondensāts kaut kur sistēmā (piem. pie ABS )
Pozitīvisms līst pāri malām no autoražotaju puses, sākot ar Teslu kā iesāka "liet ūdeni", ta visi jaunie EV ražotaji nevar vien šo "makaronu karināšanas" stafeti beigt.
Es pie sevis vērtēju, ka jebkas ko "modernās" kompānijas stāsta par 30% apsteidz viņu ražoto realitāti...
Kaut kā tā!
Karburatoru es nealkstu - pats īsti labi nemāku to regulēt, un tādu kas to māk ar ir palicis maz. Man vieglak ar programmēšanu iet ;)
Pac tāds - Prozīt !
Pie mums ir pārītis nu jau gan pavecu Arctic Truck Hilux un Landcruiser. Man šķiet ka pie Amserv joprojām var dabūt ja ļoti vajag.
Kad tad muļķības ir kādu jelkad glābušas ???
SSC Tuatara jaunākie rekorda mēģinājumi no lielākā kritiķa Apex Taxi Roberta:
Nu varbūt man vienkārši veicies, jo esmu paraleli stradajis ar daudziem kolēģiem no Ukrainas, Krievijas, Baltkrievijas - un man nav pamata pārmest viņiem stulbumu. Jā citas infotelpas reālijas bija pamanāmas, bet ne prasts stulbums, kā lielai daļai amīšiem.
Teikšu tā mācījos tajā ASV skolā ar 4 emigrantiem no Krievijas, viens ieleca gada vidū - ne velna - amerikāņi bija par vairākam pakāpem stulbāki, gan teorētiski gan praktiski.
T.i. un tie atkal ir (bija) <10% to kas bija vai nu teorijā gudrāki, vai praksē saprātīgāki.
Un tas ko stāsti varbūt strādā Eiropā ( uzreiz nāk prātā Vācija), bet ASV - nekas tur tā nestrādā. Jau pieminēju Autoshop - skuju - nemāk pat 3 pakapāju automātu izjaukt un salikt atpakaļ, paliek pāri frikciju diski un vēl viskautkas ( pats tad lūrēju no malas un "gudri komentēju", kā džeki kas brauca un itkā paši ķīlēja Jeep CJ5 un vecu polcijas kruzeri, mēģināja mācību līdzekli - automātu - izjaukt)
Jā Toyotai ir bijuši ļoti intresanti arī AWD aparāti. Vienu laiku biju šausmīgi ieņēmis galvā atrast šitādu manuāli Toyota Caldina GT-T :
Vienīgā nelaime, ka manuālis bija šausmīgi rets un salīdzinoši dārgs + tas kas šajos bieži jau lika ne to pašu iztuŗigāko 3S-GTE dzinēju (Celica GT4 pēdējā paaudzē bija drusku izturīgāks tas dzinējs)
Ja viss cits atbilst aprakstītajam - tad principā cena tikai mazliet ir par lielu. Paskaties uz vecajiem LC 7X cik tie maksā ;)
Un vecāki cilvēki vairāk uzticas tiem kas "runā no augstas tribīnes", viņi uzticas TV un daudz kam ko redz interntā. Diemžēl šī uzticēšanās "inerce" šodien vairs nemaz tik laba nav - ir ļoti daudz mēslinformācijas "deguna priekšā". Tāpat arī ja ir pierasts dzīvot ar autoritātēm kam var uzticēties - tas aŗi mūsdienās ir jau problemātiski.
Man nav autoritāšu, tas attiecīgi ļauj kritiskāk vērtēt jebkuru informāciju kas tiek sniegta/iegūta.
Man jau nav nekas pret to kaimiņu un viņa "fīču mīlestību", mani kaitina tas ka es ne par kādu naudu nevaru dabūt jaunā auto to ko es gribu, pat ne par kādu samaksu. Atliek tipa pirkt kaut kādu LandCruiseri vai Hilux, pēc kuriem man atkal nav tādas īstas vajadzības.
P.S. Mans risinājums gan ir visai "tups" katrā auto ir līdzi pa fiskars dzelzs lāpstai ar īsu kātu + pa kādam vecam gumijas vai drēbes paklājiņam mētājas. Sencim gan laukos bija doma paņemt kādu vecāku LC paralēli Corollai, bet nematerializējās pagaidām.
Komunismu tu velti piesauc, lai cik sūdīga bija vai nebija LPSR un CCCP izglītības sistēma - tā bija par 3 pakāpēm krutāka kā ASV. Respektīvi vidējais "muļķis" no LV bija starp 30% gudrā gala ASV iedzīvotāju. Jā apmēram top 5% ASV iedzīvotāju varētu būt vidēji ar labāku izglītību kā top 5% LV pilsoņu, taču ja skatītos CCCP mērogos, tad baidos ka CCCP top 5% kapitāli saliktu ASV.
Un mācoties ASV vienā no ļoti bagātiem Sietlas apkārtnes rajoniem - aina diemžēl bija vēl sūdīgāka, matemātikā pa visu (tad 1000+ skolēnu, tagad vēl stipri vairāk) skolu varēja salasīt tikai vienu 30 cilvēku matemātikas klasi kas spēja ar universitātes pirmā kursa matemātiku (Calculus) tikt galā.
Un tā kā LV biju gan labi apguvis angleni un mateni - tad tur mācīties tas vispār nesagādāja problēmas - vispār varēju pildīt kaut tikai katru 3 mājasdarbu un saņemt sekmīgas atzīmes. Man vēl kaut kur pat stāv grāmata no "Autoshop" pasniedzēja, tur "nākamie mehāniķi" ieguva savu pirmo pieredzi ( bled 3 ātrumu automātu nemāk izjaukt un salikt atpakaļ ...).
Vecīt visu cieņu tev, lūk šim bija jābūt katram "klaunam" degungalā, un vēl krutāk, ja kāds tiešām sarēķinātu riskus LV gadījumam, cik tad daudz cilvēku ir nepieciešams vakcinēt, lai tālāk būtu pofigs par visiem antivakseriem.
P.S. taču valdībai jau labāk patīk rīkoties ar kaut "saprotamāku" kā atļaujamo preču sarakstu ... nevis matemātiku.
Tā gan, bet par 1000km gan ir stabili samelots ;)
- Hi - I am Corona Virus 19/21.
-Hi, nice to meet You !
-Please come in, take a seat !
-Thank You - how nice of You !
...
-Oh shit - You are nasty - I will kick you !
-Hah, good luck with that !
Beidz te tautu mulsināt, ir labi ka beidzot paši varēsim kādu daļu "smadzeņu viļņu" noklausīties, citāk citplanētieši ne tikai 2,4 GHz frekvencē to dara jau ilgāku laiku. Galvenais pārāk stipri nedomājat, citādāk palielinoties datu apjomam ko jānosūta, būs jāpalielina raidītāja izstarotā jauda, un kā smejies izceps tās jūs "vērtīgās" smadzenes.
P.S. bet mazliet nopietnāk - es gan nezinu ko kāds varētu iesākt ar tādu apjomu pilnīgu mēslu, kas nāk ārā no cilvēku galvām.
Zini kas ir sliktākais tajos EV - tas ka elektronika domā tavā vietā vienmēr un visur - man reāli ir bijuši dzīvē pāris gadījumi, kad es vēlētos vienkāršu stulbu menu - kur saspaidīt - šito riteni bremzējam ar spēku N, šito griežam cik spēka utml. bet skuju, tik pārsarežģītas sistēmas, bet iedot tam kurš redz kas notiek un ko var labot - to ne, tip mēs no programmēšanas biroja 3 stāva loga labāk zinam kā tikt galā ar tavu problēmu ...
Šis varētu būt vēl viens izcils EV auto:
www.sony.net/SonyInfo/vision-s/news.html
P.S.Magna Steyr būvē auto, un Sony "infoteinment" sistēmu.
Magna Steyr ir tiek as ražo piem. MB G-wagen, BMW/Toyota Supra utml.
Vai varbūt labāk klasiskā mūzika: