iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 20.02.2020 20:52

Dažās lielās firmās maksā pavisam godīgi konvertā, un VID nevar neko padarīt, jo darbinieks ir ne EU pilsonis, un tādam pie mums var izrādīties ka kontu neviens bankā nedos. "Banku sistēmas attīrīšanās no netīras naudas"

WALA 20.02.2020 14:49

Ar vienu fāzi un mazu jaudu arī var, bet parliecinies, ka elektroinstalacija nenokurēsies. Ja ar instalāciju viss kārtībā, tad vienīga problēma mazjaudas vienfazu ladēšanai ir laiks kurā to baču uzlādē.

Tā ka labāk vienmēr ņemt 3 fāzu ladēšanu, bet nu dzīve ir tada kā ir - tad nu lietijam to kas ir un ceram ka paspēj uzladēties līdz vajadzigam limenim.

P.S. Bet ja man tāds marazms butu jāizvēlas, es labak tad nopirktu kartīgu "velo arklu" bez baterijām un ekipejumu un mekletu veidus ka tadu EV luzni apiet ar lielu līkumu.

WALA 20.02.2020 13:00

Jā viennozīmīgi, bet tālakais jau atkarigs no tā cik tālu tev ar to uzladi ir jātiek, un no kurienes tā enerģija iegūta.

Un tad vēl ir tadi paradoksi kā Saules paneļi, kuri naktīs "ne visai labi grib strādāt"(jā var energiju uzkrat akumlatoros, bet domaju nav noslēpums ko CO2 izteiksmē tas pievieno "ekoloģijai"), vai vēja enerģija, kuras nav vētras laikā utt. - ne jau aiz nav ko darīt ta biržas cena svārstās, kad nav uespejams iegūt enerģiju neka citadi ka no fosilajiem ir viens scenārijs, ja nakotnē nolažojam un pamanāmies likvidēt fosilos enerģijas ieguves veidus, tad kas notiek ar cenu naktī kad ir vētra(???) - atkal cits scenarijs.

WALA 20.02.2020 12:39

par šo runājot - mani vairāk interesē aprēķini un loģika kapēc 18000 ir tas ko vajag un nevis 20000, 20001 utml. Tas ka pasak pliku skaitli bakstot mākoņos man neizsaka neko. Pieņemsim ka EV noperk vidusslānis - tad to var uzskatīt kā pakāpenisku pieaugumu, bet vai tā būs - kas to zina . Ja ir cits scenarijs un EV vairuma nopērk loģistikas kompānija - mierigi var rasties enerģijas iztrukums konkrētā apkartnē. Tas pats ja šo ciparu sastāda ļoti partikušā gala lietotāji, jo.notiek zināma segregacija ar to kur turigais gals parsvarā dzīvo.

Jā vidējā "temperatura slimnīcā" izklausās ka ir pieļaujamās ribežās, bet aiz statistikas slēpjas dažas diezgan.būtiskas nianses, kuras iespējams ir OK ignorēt ... bet iespejams ka ignorance dargi maksās ...

WALA 20.02.2020 11:21

Te ir jāizšķir dažādas lietas - pakāpeniska EV izplatība nekropļojot tirgu, un lavīnveida (kad visus mākslīgi uzsēdina EV). Pakāpeniskai pārejai problēmu nav, un tīklu uzturētājs un enerģijas piegādātajs pat priecāsies, ka pateriņš pieaug. Lavīnveida scenārijā, neviens pat nestadas priekšā, kur un kā būs tikla pārslodzes. Labi atceros LNB diskusijas - Torņakalnā uz to brīdi nebija vajadzīgās jaudas Gaismas pilij vienai pašai, plānoja savu max lielu jaunu apakšstaciju( Gaismas pils projekta bija iekšā). Bet uz brīdi kad jau cēla GP ar nelieliem.uzlabojumiem un jauniem kabeļiem dabuja to kas bija nepieciešams, jo arī lampas, serveri utt. biha kļuvuši krietni ekonomiskāki, bija nosprāguši uzņēmumi, jaudas atbrivojušās utt.

Bet šur tur Rīgā joprojām nav nemaz tik daudz liekas rezerves, un līnijas ir vecas, tā ka jāskatas lai tā "slimnīcas vidējās temperaturas krišanās" nesanāk uz miroņu palielināšanās rēķina!

WALA 20.02.2020 11:04

Par to msh A9 stastu - jā ir tadi meža dīvainīši kas šādi brauc. Par *impi gluži nesauktu, it īpaši ja pēc radara aizvelk tālāk un man nemaisas pa kājām, bet nu ja šāds pats mani nodzen un pecāk "iestājas rindā" aiz fūras un esmy spiests tādam un vel kadiem 5+ vilkt garām, nu tad atbilstoši atstātajai distancei es arī reizēm tādus saucu tieši tādā vārdā. Īpaši krita yz nerviem tad kad braucu vel ar 1,6 litru Avensi, kuram bija kartīgi jāplāno šādu "vilcieniņu" apdzīšana. Tagad pa lielam pofig, ar auto kuri līdz 160 ieskrienas ļoti ātri, tiem *iderasiem neizdodas manu dzīvi vairs čakarēt, pat tad kad to grib ļoti centīgi.

WALA 19.02.2020 21:46

Ir no ģimenes kas strādā lauksaimniecībā, galvena problēma lauksaimniecībā ir tikt galā ar sezonalitāti. Principā dzīvo ļoti dažādi, no bēdu nezina, līdz - ir ko rukāt un ģimeni nav viegli uzturēt. Arī viens kurs strādā lielā ex-kolhozā - labu algu pelna uz traktora un kombaina, kad to darbu nav - dzivot var , bet nu varēja arī būt labāk. Sezonā arī 2+K sapelna, nesezona kaut kur 1/3 no tā.

Princips visur vienads - stradā un ar galvu - pelna, laiž fufeli un lauž tehniku - "sūkā ledu".

WALA 19.02.2020 20:22

Hmm, es tikai vienu nesaprotu, kapēc tevi satrauc mīnusi? Tā ir dzives realitāte, ja tevi nesaprot liek mīnusus, ja tava ideja nepatīk - minuss, ja personība nepatīk - mīnuss utt.

Un atklāti - ja šādi gari rakstīsi, vari ticēt mazāk mīnusu nenopelnīsi ! Mēģini izteikties vienkāršāk, pamēgini vienkāršas loģikas ķēdes, analoģijas - tici man tiksi tālāk neka gaužoties par minusiem.

WALA 19.02.2020 20:05

Vai tu saproti ka EV ražošana rada vairāk CO2 kā jebkura ICE ražošana?

Vai saproti ka infrastruktūras ražošana ap EV ir CO2 ietilpīga un finansiāli arī ko nozīmē?

Tas ir vel nenonākot līdz ekspluatacijai, kur arī nav tik skaisti kā liekas.

WALA 19.02.2020 19:11

Lielpilsētas tilti ir mana ikdiena un Salu tilta radara zonas 60 nieki arī bieza slanī, nu piedod ja vari - es tur "lidoju" ar tuvu reāliem 75 vai vairāk, ja plūsma atļauj, bet reizēm tur ir 60 pa visām 3 joslām, tiesa bremzēt man nesanāk - parasti uzminu ka tauta atkal "izpildisies" un esmu jau sen "sadzesies" ripojot.

WALA 19.02.2020 17:38

Topinamburs - ir liela atšķirība starp to ko aicinam mēs - "nesdirst" visu, tajā skaitā ekoloģiju, un to ko saki tu, ka ir vajadzīga "revolūcija" CO2 ražošanā!

Respektīvi mēs uzstajam ka lieki CO2 ražot nevajg, kamer no tava teikta izriet ka CO2 jāražo savādāk, vai arī jāuzglabā, "a vdrug" vēlāk noderēs.

P.S. es protams ļoti trivializēju šo diskusiju, bet nu tādas ir manas sajūtas uz šo brīdi ...

WALA 19.02.2020 16:12

Jauki, un tagad mēģini pieplusot kaut cik loģiskus ekonomiskus aprēķinus ārpus mājas yzlādes staciju ierīkošanai. Kaut gan nē nemēģini - paņem ASV kādu labāko piemēru, paskaties cik tajā maršrutā ir uzlādes staciju, un atiecīgi cik auto uz teiksim 1000 km nobraucamā gabala būs iespējams uzlādēt 24 styndu laika. Mēs tur pie ļooooti optimistiskas prognozes varetu būt 10 gadu laikā. Un tad padomā cik reālistiski tas vispār ir pat pieņemot LV relatīvi mazos attālumys.

P.S. Es negribu auto ar kuru braucienam uz Liepāju vai Daugavpili, būs bezmaz vai atvaļinājums jāņem ...

WALA 19.02.2020 14:27

Mana pieredze rāda ka bremzē ļoti bieži tie, kas vispār pat neko nepārkāpj, kapēc - to esnevaru atbildēt. Tādēļ ir situācijas kadcuz tās pašas Tīnūžu šosejas tieši radara priekšā mierīgi apdzenu, jo neredzu iemeslu vilkties ar vismaz -10 no atļautā.

Tas pats jau sen atpakaļ bija ar Siguldas šoseju + brauc CP ar ~ 80-85 km/h - neviens nebrauc(neapsteidz) garām, tad kad es mierīgi ar tuvu 100 braucu garām, pēkšni vēl drosmīgo saradās ta pavairāk. Nezin kas tas par sindromu, bet ļoti dzivelīgs ...

WALA 18.02.2020 21:22

Sodi ir domati huliganiem, kurus bieži tapat nekas neizmācīs, bet ir gana daudz cilveku, kurus absolūti nesatrauc sodi, bet nav arī nekādas nepieciešamības regulari kaut ko parkapt. Tad vienkārši ir jautājums par savu domu, dzīves utml

sakartošanu. Man arī nav sajūtas, ka visu laiku kaut kur butu jaskrien, ja svarīgi būt pirmajam gailim ciemā utml. Es savu "pārāks" par citiem mēģinu pieradit ar savu darbu, un lai to noverte klienti.

WALA 18.02.2020 10:00

Man grūti spriest vai mazāk kaitīgi ja nu vienīgi fakts ka auto nesatiekas 90 gradu leņķī, kas teiksim mazakam dampītim vs pasmagam dzipakam jau var but nepatikams piedzivojums tam kas ar mazauto.

WALA 18.02.2020 9:36

Nezinu, mani personīgi tie Mārupes apļi kaitina vairāk, kā problēma ar izgriešanos kaut vai konkrētajā vietā, arī tos luksaforus es iīsti neatzīstu. Bet manai sievai pretēji - tie apļi patik.

WALA 18.02.2020 7:14

Hmm, intersants viedoklis, bet domāju ka nebūs īsti pareizs, nu vismaz es pats sev to tā kā negrasos pārmest. Bet tas ka dienas ir gandrīz pa stundai " saplānotas" - tam gan esam ļoti tuvu - dejas pašiem, dejas jaunatnei (abus vēl pagaidām vedam - 6 un 16), sports pašiem un vecākajam, uzstāšanās ... braucieni pie vecvecakiem, sakopt māju, dārza darbi ...

WALA 18.02.2020 0:44

patēriņa starpība protams vienmēr atkarīga no vairākiem faktoriem, un jā attiecīgi katram auto ekonomiskāks būs mazliet cits ātrums.

P.S. mani galīgi nesipj lēnbraucēji, par problemātiskiem uzskatu relatīvus ātrbraucējus kas bariņos pa 10 mēdz iesprūst aiz fūrām, tas ir kaitinosi ka jādzen lielos baros, jo starp tām kastēm nereti nav iespējams iespraukties pa vidu - attiecīgi "ko tik visu nesauc par drošu braukšanu" šādy kadru kontekstā.

WALA 18.02.2020 0:37

E36 ir tik nedrošs auto cik vien Eiropā nedrošu kasti var atrast, jā Golf 1 iespejams ir nedrošāks, bet tas jau sen nav populārs. E46 ir par vairākām pakāpēm drošāks auto, arī tad ja ar to var nopietnāk lidot !

WALA 18.02.2020 0:07

Nu nevajadzetu arī uz šiem grābekļiem kāpt, galu gala, ja tev kada iemesla pēc bus gadījies nesarēķinat degvielu atlikušajam ceļam, tad puslīdz laicīga vilkšanās uz 80km/h var par pusotru reizi lielāku attālumu ļaut nobraukt līdz nakamajai tankštellei. Un ir lērums citu iemeslu kāpēc var but nepieciešams braukt leni t.sk. dranķīgi braukšanas apstākļi. Nav mums te mega autostrādes, ka vajadzētu šausmīgi visus "drāzt". Jā valsts budžetiņam ir caurumiņi, kuriem prasās ielāpiņi, jo tālāk jo lielāki, bet nu tad arī beidzam.gvelzt par satiksmes drošību, itkā ta vispār kadam rūpētu, izņemot varbūt pašus vadītajus/gajejus.

WALA 17.02.2020 20:43

Es saprotu tavu nostāju, tomēr man šobrīd izskatās ka tava nostāja ir lielā mērā utopija, kurai nav lemts piepildīties, tadēļ arī uzskatu ka ir iespējams jaunatnei palīdzēt saprast ka apzināta izvēle jāizdara jau auto pirkšanas brīdī. Jā es varu braukt ar šausmīgākajām "mizām" riepu vietā un šausmigu lūzni, taču saviem berniem vai ģimenes pārvadāšanai tadas nekad neliktu/ar tādu nebrauktu. Jā iespējams šāds joks izriet no manas finansiālās perspektīvas, bet jebkurā gadījumā varam bez regulām darīt vairāk ja ne citu tad vismaz savejo labā!

WALA 17.02.2020 16:54

Ta tiešām var būt, bet tas nozīmetu tikai vienu, ka tos kas griež ārā uz Jelgavas štrāsi iespejams nedrīkst šādi laist ārā, lai mazāks tas juceklis !

Kaut gan nekas jau netrauce brauktuvi paplašinat uz labo pusi lai sadlošā paliek tikpat plata !

WALA 17.02.2020 13:04

nu viena jau izriet no rakstītā - vel viena josla bremzēsanai tiem kam pa kreisi vajag, lai nav tā ka ātrākajā joslā pēkšņi stavoši auto, jo nevar ielocities taja pleķī uz sadalošās!

WALA 17.02.2020 11:21

Un vel kaut vai šorīt no rita uz Akmens tilta nobrauktuves centra virzienā, ja nenojaustu blakus brauceja nodomu jau laicinu iepriekš, tad šorīt no rīta būtu nodrošinājušu labu korķi uz Akmenīša. Cilvēks pieradis atri un parliecinosi braukt (pasvaiga Skoda), tikai nerēķinsjās isti ar to ka es neeju uz apgriešanos bet eju virziena yz "Dzelzceļa tiltu". Līda mana joslā, ja butu "pārliecinats auns" varēty likt viņam samaksat par viņa paša kļūdu. Tā ir viena no cilvecīgajām mazajām kļūdām, un tādu ir ne mazums ikdienā. Tiešām domajat ka vienmer un visu izdodas pareizi izdarit, ir īpaši vaditajiem bez lielas pieredzes ?

WALA 17.02.2020 10:45

Man tev jautājums - cik aizmugures piedzinas auto tev ir bijusi, un cik ziemas esi norullējis. Pie ta ka arī jaunatne domā, nenozīme ka viņi nekad nekļūdīsies, un pat par sevi es neesmu 100% drošs ka nekad nekļūdīšos. Un kad esi kļūdījies, tad ar E36 lūzni ieliekot pa stabu - būs laimīgs ja tiksi sveikā, kamēr jau teiksim ar E46 būs jāmāk ielikt pa stabu ta lai nokļūtu slimnīcā.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti