Tas ir tikai normāli situācijā kad piemēram nostrādājis "Knock sensors" - tad iestājas režīms ko nereti apsaukā par "limp mode".
Un knock sensora nosatrādāšanai var būt pietiekoši daudz iemeslu - ir vērts pieslēgt un palūrēt kļūdas.
Ja gribas minēt tad te būs paŗis lietas no pieredzes:
Man bija tāds jox uz Honda dīzeļa ap 2500 apg./min., kad puse gaisa padeves (gumijas) trubas bija ieplīsusi. Kamēr vienkārši lūr virsū - to pat nemana, bet kā ar to turbo verķi iemin grīdā - tā momentā pavērās.
Līdzīgi simptomi, bet tad arī ar lielu precizitāti pie vieniem un tiem pašiem apgriezieniem - zobsiksna nav uzlikta pareizi/problēmas ar psriegojumu vai tamlīdzīgi ( bet tas ne visiem auto ir iespējams, jo pietiekoši daudziem tas uzreiz var nozīmēt saliektus vārstus !!!)
Neko darīt - varbūt cilvēkam tātds pat melnais caurums kā smadzenēs ir arī kaut kur garāžā, mauriņā utml. kas aprij daudz degvielas litrus utml. Vienīgi rodas jautājums kāpēc tas melnais caurums atgriež atpakaļ piesārņojumu ...