iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
WALA 28.11.2019 17:08

NU ok, vienīgi no mana skatupunkta CyberT vienalga ir pārāks liels un tizls tādam jokam. Bonuss protams ka bateriju var uzlaist gaisā ar lielu blīkšķi un tā var aizdegties vēl 10 reizes pēc tam kad ir itkā nodzēsta.

WALA 28.11.2019 16:33

Nu es to ar mazliet citu domu rakstīju, ka tanki kā tādi ir bezjēdzīgs moderna kara arhaisms, līdz ar ko EV vai ne - tos attīstīt na vērts. Tad zinuztais stacionāru 3 kāji no kra var bliezt ar tiem pašiem lādiņiem, tikai uz drusku lielāku attālumu kā veli tanka šāviens - un lieta darīta. Zviedri vai somi uz Valmeta bija haubicu uzlikuši, minūtes laika jams dziļā pakaļā iebrauc, izvietojas, izšauj, saliekas atpakaļ un tin uz jaunu vietu.

WALA 28.11.2019 12:36

Pa zemi ripojošs "drons" mierīgi ir iespējams, jo tehniski kara apstākļos tanks vai bruņumašīna spēj izturēt kādas 15 min. intensīvas kaujas pēc tam visdrīzāk lielizmēra munīcija beigsies, un būs labi ja ložmetējs vēl strādās. Pēc tam visdrīzāk tam verķim ir jātinas prom no kaujas lauka.

Abramsam škiet lielizmēra munīcija bija ne vairāk par 50 vienībām uz borta - lai palabo kāds kuram kara tehnika ir mīļa lieta.

WALA 27.11.2019 0:18

Tā nu man drusku ZB visādi ekos-eksperti pēc šodienas raksta.

Tātad jebkuram nākamajam "ekspertam" šādi jautājumi:

1) Kur ir publicēta informācija par katra konkrēta auto ražošanā radītiem kopējiem izmešiem.

2) Dīleru centru radīto izmešu apjoms pa pozīcijām:

a)pašu patērētā enerģija

b) nevajadzīgi nomainīto detaļu ražošanas radītie izmeši (tajā skaitā par tādām detaļām kuras nemainas atseviški bet komplektā ar vēl X-viņ zin ko)

c) vajadzīgi un vietā nomainīto detaļu ražošanas radītie izmeši

3) visā auto radīšanas līdz piegādei klientam loģistikas radīto izmešu apjoms

4) atkārtotai pārstrādei paredzamās loģistikas un enerģijas resursu izmaksas.

Ja nevar norādīt šos izmešus, tad lai norāda detaļu ražotājus, varam paši pēc sliktākā scenārija izrēķināt ko katrs auto ir "piedrisis" tikko noripojot no konvejera.

Tas tā sākumam, ja gribas stumt tos savus "mega-eko-super-mobiļus". Ja nevar godīgi atbildēt tad lai iet drist ar visu savu demagoģija par ekoloģiju, klientiem nav jāzīlē kurš sūda ražotājs atkal kaut kur blēdās pie pašu sastutētām kaut kādām izmešu un auto sadārdzināšanas prasībām.

WALA 26.11.2019 19:03

Šitas beidzot ir pareizā virzienā, biodegvielas ražošana ir stipri pastulbs veids kā aizvietot fosilos. Vienīgi tiem saules paneļiem ir kāds efektīvais dzīves laiks, jautājums vai tas atsver ražošanas un pārstrādes notērēto enerģiju, lai to atbalstītu par visiem 100%, bet kā jau teicu - virziens ir pareizais.

WALA 25.11.2019 13:43

Es man šķiet pieminēju izmaksas, kas komsosā ir OK, tas mēģinot pārdot "lietotājam parastajam" nez vai iet cauri tik viegli.

WALA 25.11.2019 9:54

No vienas puses itkā jā, bet no otras - ja grasās izmantot nerūsoša tērauda paneļus - viņi ir stipri ierobežoti savā izvēle ko no tādiem var izveidot lai auto nekļūtu kosmiski dārgs !

WALA 23.11.2019 13:07

Jā ja jau ved kravā jebkādu gāzi, tad to pašu arī kurināt ir tikai loģiski.

Nu vari sākt kaut vai ar wiki:

en.m.wikipedia.org/wiki/Natural-gas_processing

Tad varbūt nebūs viss priekšā jāizliek kā kārtis. Nav tādas "tīras" gāzes, jautājums kur paliek visi "sūdi" kas jāatdala.

WALA 23.11.2019 9:49

Šobrīd jau šķiet ka nav slikts virziens, tikai zini - jautājums par to kastu izmēriem - vajadzīgo gāzes daudzumu, kā viņi uzpildīsies un ar kādu gāzi tad kurinās. Jo pilnīgi var būt ka kopējo izmešu ziņā nekas diži labāks nesanāks, tik mainīsies piesārņojuma veids.

Un gāze vienkārši palielina citus riskus ( ja tu jau tāpat pārvadā gāzi - riski nemainās, bet vedot naftu un dīzeli - tur vienīgais risks ir avarēt un izliet naftu, bet aizdedzināt to ir daudz grūtāk), jautājums vai galā tam netiks atmests ar roku.

WALA 22.11.2019 16:03

Tas tak pofig - es domāju ka iAuto general publikas rezultātus tāpat varēs mest podā, ja vien mērķis nav kādam pierādīt ka bio-produktus vajag daudz vairāk reklamēt

WALA 22.11.2019 15:23

Tur gan tev taisnība.

WALA 22.11.2019 14:16

NU es gan sarakstīju Citus variantus.

WALA 22.11.2019 13:08

gunbox rakstīja: Braucējs pats lien kreisajā joslā, kad labā ir brīva. Apsteigt pa labo nedrīkst, bet braukt garām labajā joslā kreisajā braucošajiem neviens nav liedzis. Un viss ir pareizi - Jūrmalas šosejai labo joslu nevajag aizņemt. Idiotiem lai paliek vidējā.

Kur tu parāvi ka "apsteigt pa labo nedrīkst", CSN ir drusku citādāks tas punktiņš !!!

WALA 22.11.2019 12:14

Tā nebūs gan taisnība - pilna amerika ar bezkrāsainiem RWD pick-up(iem) ko izmanto daudz un dikti visādi komunālie, privātie utml. dienesti un firmas.

Te viens tāds klasisks variants:

www.henical.lv/vehicle/1FTMF1CM2BKD66036

tiesa šos gan tad parasti sauc par Light commercial truck ...

WALA 22.11.2019 11:20

Vēl vien lieta kas pilnīgi garām - pick-up(iem) dauz tiek izmantota iespēja piekļūt kravas kastei no sāniem, bet šis nav tā domāts, tātad tēmēts kā konkurents nevis pilntiesīgiem Pick-Up bet gan šitādiem:

www.amazon.com/Honda-2012-Ridgeline/dp/B011DM78L2

(Honda Ridgline, Chevrolet Avalanche ...) bet Honda no šāda stila no 2019 gada atsakās par labu klasiskam pick-up stilam, Un Avalanche man liekas ir beidzis savu eksistenci.

WALA 22.11.2019 10:26

Fordu F150 aizvilkt ar auto kas pēc masas 100% ir smagāks - nu baigi asprātīgi, intersanti kad beigs to tuftu stumt un parādīs ko jēdzīgu - kā kalnā velk piekabi ar max pieļaujamo svaru utml.

Citādi pilnīgs beztolks, gan kabīne pilnīgi stulbas formas utt. bet nu kādam jau patiks.

WALA 22.11.2019 10:23

NU pilnīgs sviests, un puisim jāmācas strādāt ar āmuru, bet nu ideja par to ka kaste nav noskrāpējama portams ir OK.

Nošpikojuši no DMC Deloreāna, mobilajiem telefoniem utml. - nav slikti un tomēr - who cares ?

WALA 20.11.2019 14:44

Pēc LV likumdošanas, video autoram sanāk - agresīva braukšana !

WALA 19.11.2019 15:14

tur vajag kaut ko kas ilgi deg un ilgi karsē to radaru, ar vienu ļoti karstu bet īslaicīgu degšķidrumu to diez vai var panākt. Tipa kaut kur laikam uzmestu riepu svilinājuši bija vai kaut kā tā.

WALA 19.11.2019 10:20

Forši, nopērc tu LV kaut to pašu Tesla3 un pastāstu kā tev ies ja kaut vai 1 vasaras mēnesī meģināsi nobraukt 1000km.

P.S. arī Kanāda atkarībā no tā kādā pakaļā dzīvo neviens EV tev nederēs, ja vien neesi tam astē uzsējis kaut mopēdu.

WALA 17.11.2019 20:48

nu, nu auto kuram jānobrauc 70Kkmmlai kļutu zaļāks par ieksdedzes, un pofig ka nošķilas ??? Ka tik ne arī!

WALA 16.11.2019 15:46

Par tiem sadomātajiem skaitļiem - atkarīgs no izvēlētā avota kur skaties. Bet tas ka interpretē bez sajēgas gan fakts, un tas ka selektīvi izvēlas ciparus, īpaši nepasakot uz kā balstās un ka pat nepapūlas pateikt ka orģināla ir norādīts diapazons ... Nakuj izplatīt melus ...

WALA 16.11.2019 15:39

Akmeņogles ir viegli piemest klāt, ieguves vietas materiāliem ir stipri ierobežots skaits, un praktiski kādi 80-90% atrodas un tiek pārtrādāti turpat. Japāna, ĶTR, Indija - tiem visiem ir kā minimums vidējie dati pieejami, bet ir arī pavisam precīzi, ja zin kā palūrēt.

WALA 16.11.2019 15:35

Nekas nekur nav jāiesniedz, atkarībā no bateriju ķīmiskā sastāva ir zināms nepieciešamais izejvielu daudzums, un pārstrādes energoietilpība. Tā kā jāzina tikai izmantoto elementu skaits, vai kopējā jauda. Pārējo ar augstu ticamību var izrēķināt.

WALA 16.11.2019 15:28

Tā īsti nebūs, jo jebkurš auto kas tiek nošķilts, un vēl draņķīgāk ja nosvilst pirms kļūst zaļi atstāj lielu handikapu citiem EV. Nosvilušos pie kam ir ļoti grūti pārstrādāt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti