Tfu tu ar kļūdām esmu sarakstījis :
DW == Deutsche Welle www.dw.com
Tfu tu ar kļūdām esmu sarakstījis :
DW == Deutsche Welle www.dw.com
P.S. Volx ja sameklēsi orģinālu rakstu DW - būšu pateicīgs !
Vienīgi vāciski meklējot var būt kā jameklē pēc Gdansk ( ja gadījumā orģināls ir angļu, vai Danzig ja vācu)
Klau par šito drusku vairāk, jo pirmkārt tur daudz lietas neiet kopā, kā vācieši var pieķēzīt Poliju. DW == Deutsche Well uz ko ir atsuace nav vispār nevien raksta par to visu.
Un pat bildes rāda pavisam citu ainu nekā raksta saturā.
Jā reizēm Mārupē es arī jūtu kā kāds svilina pēc smaržas kas smird līdzīgi kā vecas lupatas, un reizēm tas varbūt pat ir tas lielais dūmenis kas pāri Jelgavas šosejai pret Tīraini, bet teikšu godīgi - tā drīzāk ir subjektīva likšnās, jo lai no tā augstā dūmeņa kaut kas paspētu atdzist un nolaisties pietiekoši zemu - ir ļoti maza varbūtība. Lūk ja tur pēc vairākiem 10-tiem kilimetru tas notiktu pie pareizas apstākļu sakritības (gaisa spiediens, aukstums, mitrums utml.) - tam es vēl kaut kā varētu noticēt.
Vēl kas Danzig Neufahrwasser == Gdańsk-Nowy Port, bet tur pēc Gooogle maps es neredzu nevienu pašu lielo "bunkuru" - tādi ir pretējā pusē - Stogi veseli 6. Vēl gan pamēģināšu ar street view, bet ka tik nav tā kā baltkrievi prasti sakot dirš !!!
Man tāpat tāds darbs rakties tur kur neviens cits labprātīgi galvu nebāzīs, un tā kā strādāju pārsavarā tikai uz to lai novērstu citu kļūdas/nemācēšanas - jā paliek diezgan laika sev. Un jebkura jauna pieredze parasti vienmēr ir noderējusi vēl kaut kur. Viens tāds gadījums pacēla manu honorāru par gandrīz 1K.
P.S. bet tā kā es neesmu tur, kur ir problēma un tik ātri neaizbraukšu - teicu lai samaina to mazo USB verķi uz lielo LMT kasti, un paķer datorspecu līdz, ja ko vajag pieķimerēt, vai uzstiept uz otro stāvu. Tā kā vispirms tavs variants un tad jau redzēsim ar ko tas beigsies.
P.P.S. Paldies !
Ir tāds efekts redzēts pat ethernet tīklā ar kaut kādu sūdīgu patch paneli, pamēģini iezemēt !
nu es to biju domajis pat operatora gala iekartam, bet nu who cares. Tapat man ir intersanti paplašināt zināšanu loku kamer vēl vecuma marazms nav ķēris
Nu ar nav tā pati lielākā problēma - varu dabūt info no tiem kas tās iekārtas ražo/piegādā ( nezinu vai arī paši uzstāda).
Neesmu gan tieši M-tiku baxtījis, bet nu ir arī par kārtu sarežģītākas lietas stādītas un konfigurētas - gan jau tikšu galā. ;)
Antenas ar domu - 2 vai 3 satelīt šķīvji kas principā ir apmēram tajā virzienā kurā atrodas 4G tornis.
Pladies par virzienu => boot.lv
Šobrīd nevaru pateikt kā tur īsti ir - sievasmāte "pie ruļļiem", šobrīd lieto mazo USB 4G modemu, domāju ka blakus esošās antenas utml. jāj prātu. tāpēc
A) vajag lai būtu ārpusē
B) vajag ar pastiprinājumu.
Tas parasti ir tad ja atslēgas ir ilglaicīgi nelietotas, diez vai tas būs šis gadījums.
Nezinu kā šim konkrētam auto bet redzēts pilns nets ar to ka Opeļiem problēmas ar imobilaizeriem mēdzot būt, tiesa dīvaini ka pielec ar "striķi". Dažam uz laiku palīdzējis pat tik stulbs variants kā likt atslēgu otrādi.
Bet vispār no citu auto pieredzes man ir bijis tā, ka vienā gadījumā Toyota Avensis kloķvārsptas apgriezienu devējs bija pussprādzis - kā silts tā nelec, atdzesē drusku - var piedarbināt. Otrs bija 3 litru un bračkas 2 litru Forc kad akumlators par švaku jams - tipa starter puslīdz vēl griež bet vairāk nekam nepietiek, tipa pat dzirsktele švaka, ja vispār ir.
izskatās ka aviaācija kādu laiku būs spiesta dzīvot bez Boeing NG lidmašīnām.
Lai transports kļūtu patiesi ekoloģisks mums pietrūkst mūsdienās šādu cilvēku kas var izdarīt vinekāršas, bet reālas lietas:
www.bbc.com/news/business-49499444
Nē Masks nav tāds cilvēks, viņš labi māk pārdot, bet risina (JA risina) problēmas pavisam citi cilvēki, un tā kā kvalitātes problēmas pavada jau diezgan vienkāršas lietas pie Tesla, tad negribu neko teikt par sarežģītām.
Iveco Daily ar ZF 8HP automātu :
nu gan tie pārdevēji var no "mušas ziloni izpūst:
"Daily" tiek piedāvāti arī ar "Hi-Matic" astoņu pakāpju automātisko kārbu. Šādas pašas ekskluzīvas kompānijas ZF kārbas tiek izmantotas luksusa auto "Maserati" un BMW 7. sērijas modeļos.
Parasta un patiesībā jau veca (bet pavisam ne slikta) automātiskā kārba, bet nu ar tādu patosu ...
Nu gan 3,1415926 pieja auto diagnostikai un labošanai. Ja tiešām nekas neko sliktu neuzrāda, tad maz ticams ka visadu lietu izprogrammesana dos rezultatu. Tad var pueuet lietai mazliet sadistiski - paņem nost piemeram gaisa padeves trubas, megina uzspiest uz vietas virs 3k utml. Respektivi meginat dabut kludas ara no katra konkreta sensora. Var gadities ka sensors dod pielaujamas robezas vertibu, bet tikai galigi greizu - un gudri tam visam pieejot vajadzetu varet pamanit ka jams rada ne to kam tur jabut, kad speciāli radi vinam kludainus apstaklus.
Arī šāda pieeja CO2 samazināšanai:
www.bbc.com/reel/video/p07h9vt6/will-this-object-make-it-easier-to-breathe-in-our-cities-
Te arī cilvēks ļoti normāli piebilst, ka Co2 nav kaitīgs kā tāds, bet gan fakts ka cilvēki to nevar elpot.
Te vēl intresants viedoklis par Mākslīgo Intelektu (AI), ka nevis AI ir tas kas sācakarēs visu, bet gan cilvēki uzstādot AI nejēdzīgi vienkāršotus mērķus:
www.bbc.com/news/av/technology-49961002/ai-could-become-an-enemy-of-the-human-race-warns-expert
Uhh smagi mums ies ar autonomajiem dampjiem:
arstechnica.com/cars/2019/10/aaa-finds-your-new-car-probably-wont-stop-you-from-hitting-pedestrians/
NU tu nepareizi skaties uz to visu - ja vari atļauties jaunu auto, tātad vari atļauties sev privātmāju utt.
Jā man tas ar nav nekāds jaunums, bet vienmēr izbrīnijis ka šo pie mums lieto pa minimālo.
Volx rakstīja: In the first nine months of the year, car sales fell 2.5% to 1.86 million
Tas ka mūsdienās pērk arvien mazāk auto - nav nekas jauns, tas daļēji ir elektromobiltates nopelns, daļēji dārdzības, un daļēji citu vērtību (nē ekoloģijai ir ļoti mazs sakars ar šo) dēļ. Jā un vēl daudz jaunēkļu domā - tūlīt jau būs pašvraucoši auto - nah man ttiesības utml. Car sharing ari padara auto piejamāku, bez vajadzības to pirkt utt.
Šis ir mazliet ekstrēmi - un tomēr - īsta ekoloģija, un nevis elektro velo, bet velo ar dinamo, lai var ražot strāvu saviem vied-verķiem:
www.delfi.lv/auto/zinas/atruma-cilts-video-ar-velosipedu-no-latvijas-lidz-turcijai.d?id=51517295
O te laikam uzraku beidzot kādas detaļas par "solid state electrolyte" un kas tajos iekšā:
arstechnica.com/science/2016/03/new-lithium-battery-ditches-solvents-reaches-supercapacitor-rates/
Volx - daram tā - ja tur esi Rīgā/pieRīgā es tev lieku pusdienas vai alu (esmu pie Dominas, bet varu aizbraukt arī kur citur) ja tu atrodi orģinālrakstu tam, kā vācieši "aizdriš" Poliju !
Toties šī ir ļoti pareiza pieeja klimata problēmām - nevis jābasto skola lai protestētu, bet principā ir jāmācas un jādomā kā panākt reālu uzlabojumus:
www.dw.com/en/survey-most-germans-want-climate-protection-but-not-protests/a-50782806