kastāturparielu = Nīcgales iela
Statoil Satekles/Kurbada ielu stūrī (pirms Valmieras ielas) arī vienmēr degviela ir par kādiem 2 santīmiem litrā lētāka
kastāturparielu = Nīcgales iela
Statoil Satekles/Kurbada ielu stūrī (pirms Valmieras ielas) arī vienmēr degviela ir par kādiem 2 santīmiem litrā lētāka
Pamatā EKO gāze, jo ir pa ceļam un ir 2,5 santīmu atlaide. Ja nav Eko gāze pa ceļam, tad, kur pagadās, priekšroku dodot Lukoil, LPG vai Statoil. Tas viss, protams, attiecas uz gāzes uzpildi. Benzīnu vienmēr pildu tikai Statoil. Atlaižu un uzticamības dēļ.
Pajautā Laurim Reinikam. Viņs jau kādus4 gadus ar šādu brauc (LR-99)
Ir paziņām IS 250, ko varētu aukt par GS mazo brālo. nu nekas tur NEGRAB.
Man galīgi nekas nebūtu pret, ja ikdienā ar tādu būtu jāpārvietojas ![]()
Topika virsraksts neatbilst topika būtībai - 2009.gada auto ar 100 000 km nobraukumu nu nekādi nav jauna mašīna!
Toyota Prius +
ricardo99 rakstīja: ja kaads no turienes izbrauc kaa vinam zinaat ka tajaa posmaa jaabrauc uz 30 pa platu 4 joslu ielu???
Varēja uzzināt tad, kad brauca pa šo pašu ielu pirms iegriezās pēc paikas IKI veikalā.
Konkrētajam ceļa posmam dzīvē uzmanību neesmu pievērsis, braucu reti. No apraksta pilnīgu skaidrību nevaru iegūt, tāpēc pēc būtības komentēt nevaru
Mans personīgais viedoklis ir, ka ja CP sodīja, tad tomēr pamats bija.
Palaidniex rakstīja: a kā tur bija ar tām kemperu piekabēm un/vai pašiem kemperiem un B kategoriju?
vai tur nebija kaut kādi izņēmumi?
Ja iekļaujas pieļaujamajā kopējā sastāva masā, tad nekādu problēmu.
Ar piekabi būs pagrūtāk, jo ar mazu auto to pavilkt grūti, bet lielam attiecīgi liela pašmasa, līdz ar to diez vai sanāks iekļauties 4250 kg.
Ar pašu kemperi problēmu nav, jo tie visi (pārsvarā) ir veidoti tā, lai iekļautos B ktegorijā.
DekstersFF rakstīja: Man kaut kā vienkārši, ir A BE CE un nav problēmu braukt ar jebko, izņemot busus lielos.
Arī mazos busus (16+1 sēdvietas) nedrīksti vadīt, ja nav kaut vai D1 kategorijas.
Tas, ka drīkst vadīt kravas auto ar piekabi, nenozīmē, ka drīskt vadīt arī mazos busus.
Transportlīdzekļus ar līdz 8+1 sēdvietām nav korekti dēvēt par busiem.
Ceļu satiksmes likuma 23.panta pirmās daļas 6.punkts:
23.pants. Transportlīdzekļu vadītāja apliecību kategorijas un šīm kategorijām atbilstošie transportlīdzekļi: B — mehāniskie transportlīdzekļi, izņemot A kategorijas motociklus, kuru pilna masa nepārsniedz 3500 kilogramus un kuri ir konstruēti un paredzēti ne vairāk kā astoņu pasažieru pārvadāšanai, neskaitot vadītāju, kā arī šādas kategorijas vilcēja savienojums ar piekabi, kuras pilna masa nepārsniedz 750 kilogramus. Ir atļauts arī šīs kategorijas vilcēja savienojums ar piekabi, kuras pilna masa pārsniedz 750 kilogramus, ja šā savienojuma pilna masa nepārsniedz 4250 kilogramus.
Izskatās, ka ar 2013.gada 1.janvāri netaisnība novērsta. Tagad sanāk, ka jebkurā gadījumā var ar B kategoriju vadīt sastāvu ar pilnu masu līdz 4250 kg. Pirms gada tā vēl nebija.
Bet vispār jocīgs formulējums tagad sanāk. Pantā noteikts, ka var ar piekabi līdz 750 kg un arī virs. Varēja tā arī skaidri ierakstīt, ka kopējā sastāva masa nedrīkst paºsniegt 4250 kg un viss būtu skaidrs.
tieši tā. Bremžu sistēmas profilakse (izjauc, iztīra, saliek atpakaļ) un kārtībā.
Ar B kategoriju var vilkt:
1) jebkuru piekabi ar pilnu masu līdz 750 kg.
šādā gadījumā teorētiski maksimālā kopējā sastāva masa var būt 4 250 kg (3500 - vilcējs, 750 - piekabe);
2) jebkuru piekabi, bet ar nosacījumiem, ka:
a) piekabes masa nepārsniedz vilcēja masu,
b) kopējā sastāva masa nepārsniedz 3 500 kg.
šādā gadījumā teorētiski var būt, ka auto, kura pilna masa ir 1 750 kg, var vilkt piekabi, kuras pilna masa arī ir 1 750 kg. Ja pieņem, ka normāla 3 m piekabe ir ar max pieļaujamo masu 1 500, tad šādu droši var vilkt ar auto, kura pilna masa nepārsniedz 2 000 kg.
Piekabes asu skaitam un bremžu sistēmas esamībai/neesamībai nav nekādas nozīmes.
Reiz bija Citroen C3, 1,3 l benzīnnieks, manuālis. šķiet, ka kādos 6,8 l/100 km vidēji iekļāvos. Maršruts pārsvarā Jaunolaine - Rīga, 2 reizes biju uz tuvo Eiropu aizšāvis.
Bija vēl arī Honda Jazz, 1,3 benzīnnieks, manuālis. Vidēji kādi 7,5-8 l/100 km. Maršruts pārsvarā Olaine - Rīga - Olaine. Kad Jazz sāka pārsvarā tikai pa Olaini vizināties, tad patēriņš visi 10 l/100 km sanāca.
Māsa tikko nopirka 2004.gada Toyota Yaris dīzelīti. Redzēs, vai iekļausies visapjkārt dzirdētajos 4,5 l/100 km
Stirna reiz iesskrēja manā viengadīgajā FR-V. Tas bija tālajā 2008.gada 17.aprīlī.
Saucu toreiz tikai CP, viņi paši sazinājās ar mežsargu, kurš ieradās diezgan operatīvi. Bojāts bija kapots, spogulis, kriesais priekšējās spārns un vadītāja durvis. Tāme bija nedaudz virs Ls 1 000. BTA visu atlīdzināja bez iebildumiem.
Vai u nevajag smēkēt salonā vai arī nevajg iegādāties tādu auto, kurā ir piesmēķēts salons.
Ir tādas SIA "LV GROUP", kas nodarbojas ar telpu dažādu iekārtu "atsmakošanu" pēc ugunsgrēkiem. Varbūt viņi varētu kā palīdzēt?
Ejošas Sierras vēl eksistē uz LV ceļiem? Jau vairākus gadus nevienu Sierru neesmu redzējis. Tāpat Scorpio arī.
VWfans rakstīja: Es gan pēdējo uzvalku pirku par 80 latiem...
Katram savs jeb katrai precei savs pircējs.
Ja es sasummētu visu savu šobrīd skapī esošo uzvalku iegādes vērtību, sanāktu normāls lietots auto
Kādi 2 uzvalki arī ir pirkti zem 100 latiem, bet tos jau ilgi neesmu vilcis, jo tie, kas dārgāki, patīk labāk ![]()
Shiirs rakstīja:
un veelos rudens vakaros tu atshkjir savu blocinju un pliks pie spogulja tiiksminies, cik leeti esi ticis cauri
Neuzminēji. Tīksminos, ka ietaupīto naudu varu iztērēt citur, piemēram, ziedot labdarībai Labestības dienas ietvaros, aizbraukt ar ģimeni vienā extra ceļojumā u.c.
Braukt ar gāzi un ietaupīt aptuveni 1000 Ls gadā nav tas pats, kas taupīt uz zeķēm vai apenēm un gadā ietaupīt 50 latus
rudens68 rakstīja: Cik Tavs crv tērēja benzīnu vidēji . Cik gāze . Ar kādu ātrumu vidēji pārvietojies , es caurmērā ap 52-53 km/h ( uz odometra man ir tāda funkcija ) un patērīņš manam 2,2 dīzelim vasarā 6 .
Benzīnu tērēja vidēji 9,5-10 l/100 km. Gāze sanāk vidēji 12,5 l/100 km.
Darba dienu maršruts ir Olaine (vidēji 110-120 km/h) - Rīgas centrs - Olaine (vidēji 110-120 km/h).
Brīvdienās mēdzam braukt arī tālākus gabalus (vidēji 110-120 km/h). Esmu braucis ar šo auto uz Slovākiju, Vāciju (2 reizes), Poliju (vairākas reizes), tad vēl tepat blakus uz Zviedriju. Tur ceļi labāki, ātrumi vidēji lielāki, bet patēriņš vienmēr sanāca krietni zemāks.
Jā, iedomājies?
Ir lietas, kuras iegādājos arī bez jebkāda ekonomiskā aprēķina, jo labs nekad nemaksās lēti.
Ja braukt ar auto, tad ar labu, ja celt māju, tad kārtīgi un kvalitatīvi. Ja pirkt uzvalku, tad tikai kvalitatīvu un tādu, kas labi uzklājas uz auguma nevis to par 100 latiem Spicē.
Tā apmēram.
Sīki un smalki pierakstu excell tabulās tikai divās izmaksu jomās - visas ar auto saistītās izmaksas, kā arī visas ar mājas celtniecību saistītās izmaksas. Sīki līdz pat santīmam.Un arī rakstīšana tabulā nenozīmē izvēlēties lētāko, bet gan iegrāmatot to, kas iegādāts.
Par pārējo galva nesāp un ikdienā nerēķinu. Dzīvojam taču vienreiz.
zhuks rakstīja:
Kāda starpība starp 4.paaudzi un cik liela starpība ekonomijā?
Nezinu. Teica, ka vislabāk likt šo iekārtu un tādu arī izvēlējos. Bez nekāda salīdzinoša aprēķina apakšā
zhuks rakstīja: [
Cik izmaksāja?
600 lati + 30 lati par to, ka uzpildes vieta paslēpta zem degvielas uzpildes aizsargvāka. Kopā 630 lati.
msh rakstīja: Sūds par sprauslām - tas pārslēgšanās slieksnis tiek likts uz 40 grādiem lai reduktors spētu nodrošināt padevi, jo atšķirībā no pirmajām divām paaudzēm, kur motors pats sūc no reduktora gāzi, trešajai un ceturtajai reduktoram ir jānodrošina iztvaicēšana.
Būtu nomikam civiks, nevis cirvis, būtu teksts "Siltos laika apstākļos no rīta ar benzīnu sanāk nobraukt 400-500 m un tad sāk raustīties uz gāzes"...
Nevaru strīdēties par tik tehniskām lietām. Manam cirvim ir, ja nemaldos, 5.paaudzes gāzes iekārta (BRC).
Tāda pati iekārta uzlikta vairākiem mana darba kolēģu
auto, tai skaitā uz diviem Honda Civic ar 1,8 l motoriem.
Abi nesūdzās un jāj santīmu tāpat kā es, tiesa gan lēnāk, jo man katrā uzpildes reizē delta degvielas cenām ir lielāka.
zhuks rakstīja:
Vai tad tik maz sanāktu? Ja pieņem, ka uz simta tērē 8.5litri un vienā braucienā nobrauc 100km, ārā ir -5grādi Celsijā. Uz benzīna tak sanāk nobraukt kādus 10km, kamēr pārslēdzas uz gāzi,ne? Pa manam uz kādi 4,- jārēķinās.
Siltos laika apstākļos no rīta ar benzīnu sanāk nobraukt 400-500 m, bet, kad ārā bija -20 C, tad nedaudz vairāk par 1 km. Un tas ir 2 l motoram.
10 km ar benzīnu līdz motora uzsilšanai līdz +31 C ir iespējams vienīgi, ja kaut kas nav kārtībā ar termostatu.
Santīmu sipējs neesmu, bet, ja ir iespēja ietaupīt, tad daru to. Kāpēc pirkt tieši to pašu maizi vai pienu divreiz dārgāk, ja var nopirkt lētāk? Kāpēc braukt tieši tāpat 100 km divreiz dārgāk, ja to var izdarīt lētāk, nejūt ne mazāko komforta samazinājumu? Ja ar gāzi braukt būtu lētāk, bet nebaudāmāk, tad turpinātu braukt ar benzīnu.
IkdienasViesis rakstīja: Statoilā joprojām man krīt uz nerviem tā garā ņemšanās ar bulkām un hotdogiem. Vajadzētu iekārtot specialu kasi, kur var norēķināties TIKAI par degvielu.
Ja ir Statoil kredītkarte, tad var norēķināties uzreiz uz vietas pie DUS aparāta un pretī balagānam nav jātiecas