Laiks celt maksu par TA, lai varētu katram auto pārbaudīt vai atbilst ECU softs kā paredzēts no rūpnīcas. Diez vai CSDD "speciālisti" to spēs izdarīt, ja pat kļūdas nemāk īsti nolasīt.
Vienīgā iespēja pārbaudīt būtu TA nodrošināšana pie auto dīleriem, bet CSDD negribēs atteikties no šāda kumosa.
Tātad reāli šāda pārbaude netiks ieviesta.
p.s Pirms ~40k km nočipots VAG 3.0 TDI. Jūtami labāks cēliens, nedaudz mazāks degvielas patēriņš. Iesākumā gan bija lielāks, jo patika izmēģināt papildus iegūto jaudas rezervi.
Auto joprojām ar DPF filtru un pārējām rūpnīcas fīčām. Kvēpa nav.
Gribētos zināt - kāda jēga no šādas statistikas? Kāds mērķis ar šādu info tiks sasniegts?
Kādam auto ir tikai w/e izbraucieniem, cits katru dienu brauc 100-200km. Vienam auto tērē 20-30 litri / 100km (vai varbūt tiek rēķināts stundā). Citam eko 4...5 litri