Sveiki!
Ieliku profila bildi, taču nez kāpēc tā rādās otrādi. Ko lai dara?
Sveiki!
Ieliku profila bildi, taču nez kāpēc tā rādās otrādi. Ko lai dara?
Nu jā, pakritizēja te Chevrolet-Aveo 1,4 litru benzīna motora tehniskos risinājumus, kas apgrūtina dzinēja remontu. Bet vai tad dārgajiem auto tajā ziņā viss ir labi? Jaunajiem S90 un XC90 arī uzspiests ,,daunsaizings,, , visi motori ir četru cilindru un ar tikai 2 litru tilpumu. Vai tur viss ir ļoti pamatīgi, droši uztaisīts un paredzēts garam dzinēja mūžam?
Tikko apspriedos ar sieviņu, un viņa atrunāja no šīs Merivas apskates, jo baidās no zemūdens akmeņiem...
Daudz ekstru mani neinteresē. Pat labāk, ka mazāk to ir, jo tad ir mazāk, kam plīst. Šitai Merivai kondicionieris ir, un ar to pietiek!
Lūdzu forumiešu viedokli par šo mazlietoto auto! Un kas tās par spīdīgām līstēm tās Merivas bamperu stūros?
Man ir poļu Neptun piekabe ar 2,00 metru garu un 1,14 metru platu kravaskasti. Bortu augstums 35 cm, ir ūdensnecaurlaidīgs tents. Tā kā tents pastiepjas, tad iekraut var mantas līdz pusmetram augstumā. Pirku 2015.gada maijā Depo par apmēram 630 EUR. Velku piekabi ar savu Fabia 1,2 benzīns/gāze. Cenšos vairāk par pustonnu nekraut: piekabē ir vesti gan mēsli, gan malka 200+ kilometrus. Piekabi vasaras sezonā lietoju vairākas reizes mēnesī, vēl nekādi defekti nav izlīduši. Protams, ja piekabe piekrauta, tad auto kļūst gauss - jābrauc mierīgi, saudzīgi, bet uz labākajiem ceļu posmiem braucu ap 85 km/h (zinu, ka drusku pārkāpju). Ja piekabe tukša vai tajā iekrauts kaut kas viegls līdz kādiem 50 kg, tad to aizmugurē tikpat kā nejūt, un var braukt tīri žiperīgi - mēdzu braukt arī 90-100 km/h robežās (zinu, ka pārkāpju).
Manas Fabijas nobraukums 2016.gadā - 29748 km. ![]()
Baudāms, pagarš video:
Kas slikts notiktu, ja Tu ar 80-85 km/h brauktu kolonnā kā pēdējais? Vai ir vērts riskēt, milzu ātrumā saspringtos apstākļos apdzenot kolonnu?
Protams - manai Fabijai abas apskates ar ,,0,, novērtējumu.
Man 12 mēnešu periodā no 2015.gada decembra līdz 2016.gada novembrim, nobraucot ap 30 tūkst.km, ar auto saistītie izdevumi bija 2200 EUR, neskaitot līzingu. No tā gāze un benzīns 1250 EUR, pārējais 950 EUR. Tātad mēnesī vidēji 183 eiro. Līzings agrāk bija 155 eiro (tagad tas atmaksāts), tātad mēneša kopējie izdevumi 338 eiro pajaunam un ekonomiskam automobilim.
Skatos, ka te daudzi baigi izlutināti - Meganei nav nekādas vainas!
Žēl, ka Audi-Q2 netika fināla septītniekā...
Vakar vakarā mājās pa LNT skatījāmies romantisko ķinīti. Vācu filma, 2007.gads, taču darbība norisinājās Zviedrijā. Patika auto izvēle galvenajiem varoņiem - galvenajam mīlniekam Volvo-XC90, bet viņa sapņu sievietei - Volvo-V70.
Tad jau Tavs auto ir gards kumosiņš, kurš tērē tikai 5,5 litrus dīzeļdegvielas uz 100 km.
Tāpēc par 14 K jāpērk jaunu Škoda-Fabia Combi 1,2 TSI !!!
Šodien manai Fabijai jubileja - 80 tūkst.km nobraukums.
Priecājos par Škoda-Kodiaq uzvaru, jo pašam ir Škoda, tikai neliela.
Nez, ja algas neceļas, tad no kurienes rodas tie daudzie, dārgie Volvo-XC90 ???
Malacis, ka uzturi savu auto labā kārtībā!!!
Šodien biju Tukumā, un tur arī redzēju vairākus XC90. Tukumnieki tādi paši sprukstiņi kā jelgavnieki - iedomājas, ka pavecs XC90 ir baigi kruta, lai gan patiesībā tā nemaz nav!!!
Es neleju žulti, es vienkārši izklāstu savu uzskatu, ka pavecs Volvo-XC90 ir neracionāls pirkums! Tā vietā tak varēja pirkt daudz lētāko Volvo-V70, kādu nopirka GB12, un saņemt gandrīz tos pašus labumus!
Nu tieši šāds auto, kas visu Tevis minēto sniedz, ir Škoda-Fabia Combi !!! Mmm, gards kumosiņš !!!
Pēc maniem novērojumiem, sievietes ar sniega netīrīšanu no jumta grēko vairāk. Tā jau tas ir - ja augums ap 160 cm, tad aizsniegt visus jumta rajonus ir grūti.