Es biju domājis Fabiju universālu - tas jau ir paliels auto!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Es biju domājis Fabiju universālu - tas jau ir paliels auto!
Kāda piektdaļa bākas palika neizbraukta...
Atdevu dīlerim smuko Fiatiņu, un paliku ļoti apmierināts ar skaisti pavadīto nedēļas nogali. Par visu lietošanas laiku man nav fiksēts borta kompīša rādījums, bet par pēdējo vairāk kā pusi laika vidējo patēriņu uzrāda 5,6 litrus uz 100 km. Tomēr šim rādītājam vajadzētu vēl kristies, jo auto vēl nav iebraukts - nobraukums vēl ir mazāks par tūkstoš kilometriem.
Mans ideālais variants priekš četru cilvēku ģimenes šķiet tāds: ģimenes lielais un praktiskais auto jaunā modeļa Škoda-Fabia 1,2 TSI, bet mazais un smukais auto Fiat-500 ar 1,2 litru benzīna motoru.
Interesants atklājums - tik mazam auto kā Fiat-500 es, stāvot aiz mašīnas un pārliecoties pāri bagāžniekam, varu pa salonu aizsniegt uz pakaļējā sēdekļa noliktos priekšmetus.
Šīrīta brauciens uz Jelgavu ar Fiat-500. Borta kompīša rādījumi: distance - 16,0 km, laiks 34 minūtes, vidējais ātrums 28 km/h, vidējais benzīna patēriņš 6,8 litri uz 100 km.
Tomēr Fiatiņa 1,2 litru četru cilindru 69 zirgspēku benzīnnieks pēc sajūtām ir mazāk sprigans nekā Škodas-Fabijas 1,2 litru trīs cilindru 70 zirgspēku benzīnnieks.
Patīk stilīgie apaļie lukturi. Augšējie lukturi - tuvā gaisma, vidējie - tālā un pavisam apakšā bamperī - pretmiglas lukturi.
Jā, šim demo auto vecums ir pusotrs mēnesis, bet nobraukums niecīgs.
Neliels trūkumiņš S versijas Fiat-500 automobilim ir rokās slīdīgais ātrumpārslēdzēja rokturis. Tas nedaudz traucē.
Vakar pa šoseju ārpus pilsētas pie ātruma ap 85 km/h borta kompis rādīja benzīna patēriņu ap 5 litriem uz 100 km. Tomēr tas vēl var kristies, jo auto nobraukums ir zem tūkstoš kilometriem.
Tā nevarētu teikt. Ar Fiat-500L jau esmu braucis, bet mazais, parastais Fiat-500 priekš manis ir jaunums.
Jā, ir sācies. Atbraucu no Rīgas uz Jelgavu 53 km. Auto ir koši zilā krāsā S komplektācijā, kur ir uzsvars uz skaistu dizainu - ir sporta sēdekļi ar virsbūves krāsas ielaidumiem gar sēdekļu malām, krāsaini ielaidumi durvju apšuvumā, lietie diski R15 izmērā. Motors 1,2 litru četru cilindru ar 69 zirgspēku jaudu. Ļoti laba priekš savas klases skaņas izolācija.
Šovakar iešu saņemt balvu. Tā nebūs Fiat-500 L Trekking ar 1,3 litru dīzeļmotoru, jo šī mašīna ir pārdota. Tā vietā dos parasto, maziņo Fiat-500 ar benzīna motoru. Interesanti, vai motors būs 1,2 litru 69 zirgspēku bez-turbo četru cilindru agregāts vai jaunās paaudzes divcilindru 875 kubu 85 vai 105 zirgspēku turbomotoriņš.
Nez kāpēc konkursā netika pieteikta jaunās paaudzes Škoda-Fabia? Tā jau ir pārdošanā un īpaši baudāms šķiet universāls. Man patīk Fabia Combi 1,2 TSI vidējā no trijām komplektācijām par nieka 12885 EUR.
Satekles/Dzirnavu krustojumā benzīns 1,029 EUR/l, dīzeļdegviela 1,039 EUR/l. Ar RIMI un Nestes kartes bonusiem 0,992 / 1,002. Woow!!! Vecajā naudā attiecīgi 0,697 / 0,704 Ls/l.
Super! Es tā parēķināju, ka tagad mēnesī uz abu auto degvielu ietaupām ap 30 eiro salīdzinājumā ar jūnija cenu līmeni.
Šobrīd Nestē Deglava/Nīcgales stūrī gan benzīna, gan dīzeļdegvielas cena 1,120 EUR litrā. Ar RIMI un Nestes kartēm 1,075 EUR litrā, kas vecajā naudā ir 75,6 santīmi litrā!
Vēl pie mūsu celiņa pirmajā spēlē ZZZZ sasniedza 132 punktus, bet tad viņu pārcēla pie cita celiņa pie Vernona.
Man šķiet, ka vairāk kā pusei dalībnieku labākais rezultāts bija robežās no 120 līdz 140. No mūsu celiņa Sirgam labākais bija 140, bet Bucefalam 119.
Paldies par apsveikumiem! Man sešās spēlēs rezultāti pēc kārtas bija 142, 132, 137, 99, 142 un 119. Vienmēr metu ar rozā krāsas bumbām - desmitniecēm.
Māri, kā man jāsazinās ar ,,Autobravu,, par balvas saņemšanu?
Lai atsvaidzinātu emocijas, var citu auto noīrēt brīvdienām vai atsevišķam tālam braucienam.
Turnīrs bija izcils. Izspēlējāmies no sirds. Mūsu galdiņa trijniekam (dažbrīd bijām četri) sanāca 6 spēles.
Man patīk vienu telefonu lietot ilgi. Kad esi pieradis pie tā un daudzmaz apguvis funkcijas, priekš kam pirkt jaunu un atkal apgūt tā specifiku???
Es arī neņemtu ārā gaisa filtru. Ja atgāzes nav OK, tad motoru vienkārši jālabo.
Bija prieks iepazīties!
Jā, jauda ir neliela, taču man kā mierīgas dabas braucējam pietiek. Ja grib lielāku jaudu, tad jāņem Fiat-500 ar 0,9 litru 85 zirgspēku turbomotoru.
Katrā ziņā, ja jāizvēlas starp MINI un Fiat-500, tad es pirktu Fiat-500 !!!