Man 1 mašīnai octa 25 eiras, otrai - veseli 8. Astoņi. Astoņi eiro gadā.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man 1 mašīnai octa 25 eiras, otrai - veseli 8. Astoņi. Astoņi eiro gadā.
Anonīmiķi, Tu drusku šauj pār strīpu.
Tad jau pensionārus, kas vairs neko nespēj, un kam nav naudas, arī eitanazēsim? Alkoholiķus neārstēsim, un plaušas nopīpētās arī lai katrs pats sev pērk jaunas?
Galahotels ir turku. Uzreiz jāapmaksā.
booking.com, ja nekas neķeras, tad vēl ir galahotels, drusku specifiskāks.
Pirmkārt, atbildi pats sev uz vairākiem jautājumiem - kur Tu ar to brauksi, kur turēsi, cik apmēram mēnesī nobrauksi, un ko vedīsi?
Pēc tam apjautājies savā miestā pēc jēdzīgākā automehāniķa, un unzprasi viņam padomu.
Ne katrs brauc ar auto, kādu var atļauties. Ir tādi, kas brauc ar auto, ko nevar atļauties. Ir tādi, kas domā, ka brauc ar auto, ko var atļauties, bet patiesībā nevar. Ir tādi, kas varētu braukt ar auto, bet brauc ar taksi vai velo.
Ieviest IQ testu pirms atļaut komentēt. Un rakstīt rakstus arīdzan. ![]()
nezinu, pēdējā mašīna, kam iztrūka 'ūdens' bija 2008 dīzeļ vojādžeris. Trubas gabals beigts aiz motora, ūdens tecēja laukā. Nekādu brīdinājumlampu nemanīju. Kamēr sadūšojos uz nomainīšanu, vazāju kannu blakām, un, plītij paliekot aukstai, pielēj pa litram, diviem. Iepriekšējā pieredze par plīti un dzeses šķidruma daudzumu man nāk no VAŽņu laikiem.
PN - man nav nekādas sajēgas par B un C un kādiem tur Audi iekšējiem kodiem. Kur tos var redzēt? Ja vispēr var?
Ak, pacmitgadi sasniegušo auto problēmas! Parasti, ja krāsns nesilda, zudis dzeses šķidrums.
Tajā pašā US of A odžu uz ceļa redz mazāk kā WAG vai Volvo.
Neste. Pa ceļam, un bez bulciņām. Domāju ka visas dīzeļdegvielas +- vienādas.
Reduktorus remontē Priekuļos Dzintars29109907. Merša busam sataisija tik viņam jāved noņemts tilts.
Kasinsh79 ir vistipiskākais auto industrijas klients. Tikko izbraucis ar auto no salona, jau grib ko citu. Tirgotāji un ražotāji sit plaukstas. Kasinsh79 tik maksā.
Mazda 2 ir Fords
Tas kaut kas būs kāds savienojums elektriskajā ķēdē.
1992 Rover Mini 1275 cc - dvēselei. īpašumā no 2006. nobraukts kādi 30000
1986 LandRover Defender 110 2495 cc 300tdi- ceļojumiem pa tālām valstīm, nobraukums nezināms, īpašumā no 2012
1992 Volvo 240 universāls - sievai un kopīgiem braucieniem uz teijāteri. Nopirkts tikko
2008 Hymer māja uz riteņiem (vispār jau Transit)- īpašumā no 2008, pirkts sezonu lietots no nomas, ceļojumiem pa tuvākām valstīm
2007. Dacia Logan MCV 1.5 d- ikdienai, pirkts jauns, nobraucis 240000
aansis rakstīja: Nez kādēļ citur visi tevis minētie spēj normāli iekļauties satiksmē. Kā jau saku - man šis viedoklis saistās ar to, ka ir skumji apzināties, ka jādzīvo sabiedrībā, kas lepojas ar savu tizlumu, bet citās valstīs spēj cienīt citus abpusēji. Nevis tikai normālajiem braucējiem ir jāciena visus pārējos, kas savukārt neciena nevienu. Tik nejēdzīgu satiksmi, kā Latvijā, diemžēl esmu pieredzējis tikai pāris Eiropas valstīs - un viena no tām ir Lielbritānija. Dubult- un trīskrārš- apļi... Guļošo policistu nākamā paaudze - vārtiņi, kas sašaurina divvirzienu ielu līdz vienai joslai, lai mašīnām būtu piespiedu kārtā jāmainās, tādejādi braucot lēnāk...
Lai gan... Ko es te vispār cepos - tāpat arābi iemācīs tev braukt pēc saviem likumiem. Ja runāsi pretī - varēsi arī bez galvas palikt.
da tas ānsis ir riktīgs troļļu pakaļskrējējs.
viņam tikai citus pakacināt. Un savu valsti apdierst.
PN - Lielbritānijā vismaz man satiksme bija bezgaļcienpilna un itin raita pie tā transpotrlīdzekļu daudzuma
PPN - vēl aizvakar tādus 'vārtiņus' redzēju Tallinā...
PPPN - un vēl arābus piesauc...
Man ir viens Igaunijā reģistrēts auto. Pašizbūvēts pilnpiedziņas 'kemperis', Land Rover 110. Kāpēc? Jo tiek darbināts par 95% tikai ārzemēs, un tīrā patriotisma dēļ atdot valsts kasei 600 e reģistrējot (šogad gan daudz mazāk būtu), un 200 e katru gadu, šķita muļķīgi.
Līdz šim legāli varēju braukt pa Latviju piecas dienas gadā. Tagad ir labāk. Samaksā desmitnieku (vispār jau 10.42, jo samaksāt var tikai CSDD kas par samaksāšanu ņem 35 centi, un valsts vēl 7 centus par samaksāšanas PVN), un brauc.
Štati ir dažādi. Tur var būt visādi. Bet pamatā ka pie mums, apdrošināts ir auto.
UK octa ir mašīnai plus braucējam, t.i. nevar apdrošināt mašīnu vienu pašu. Un pareizi ir, ne jau mašīna uzbrauc citai mašīnai bez vadītāja līdzdalības.
Domāju, ka neko jaunu nepateikšu. Uzskatu, ka CSDD un Auteko ar likumu uzspiestais pakalpojums ir tikai un vienīgi viņiem pašiem izdevīgs - un nevienam citam.
Protams, bez obligātās tehniskās apskates nedaudz transportlīdzekļu uz ceļa būtu vēl bēdīgāki, nekā tagad.
Bet CSDD mērķtiecīgi ir būvējis un uzbūvējis sistēmu, kur visiem autoīpašniekiem ir jāapmaksā vispirms CSDD lepnie nami un lielais birokrātu bars, un tikai tad naudiņa nokļūst līdz ceļu drošībai un pašiem ceļiem. Vēl viens nodoklis, tā teikt.
Uzskatu, ka autoservisiem varētu uzticēt tehniskās skates funkcijas, ietaupot gan autovadītāja naudu, gan CSDD resursus. Iespējams, ka vispirms varētu tiešām tas attiekties uz garantijas laikā esošiem transportlīdzekļiem.
Janozaur, nav jau runa par to, ka vajag vai nevajag ērtības, bet, poda salīdzinājuma sakarā, vai tev vajag podu ar zelta maliņu, kas reizi 3 mēnešos jāved uz servisu, kam 2x gadā jāmaina sēdeklis uz sezonai atbilstošu, un par ko jāmaksā liels nodoklis?
Modernais kapitālisms ir pieradinājis pie tā, ka par automobili tā arī maksājam, 10 - 50% no ienākumiem. Par pārvietošanos.
Padomā, kad siltinām māju, un mainām luminiscentās spuldzes uz LED dzīvoklī, mēs sev neierobežojam komfortu.
Par mājas apkuri maksājam ~~1000 e gadā, par benzīnu cik?
Ir neveselīga proporcija, par to ir aizdomājies topika autors, un, ceru, vēl kāds.
Autoindustrija utt industrijas, arī naftas ražotāji, tikai sit plaukstas, un cep vēl izskatīgākus, vēl it kā labākus auto, bet kas izrādas palietojot? Ka tie nolietojas ātrāk par zābakiem. Vai mums vajag tik daudz braukāt, un tik lielu auto?
2014. gadā, kad kārtējo reizi saplīsa 2008. gada Voyager, nolēmām - mēģināsim iztikt ar vienu auto, un ar ģimenes hobijauto. Un iztiekam, drusku paplānojot, un drusku mazāk braucot, iztiekam gluži labi. Ekselis rāda ap 3000 e ietaupījumu gadā, nerēķinot to, ka Vojager pārdodot un nenopērkot neko vietā, neiztērēti palika vēl kādi 5000. Tie tagad lieti noderēs, jo esam spiesti mainīt dzīves vietu.
Jaunajā arī vajadzēs dīvānu un podu. Tabureti aŗi.
PS - mūsu ģmenes ekselis rāda transporta izmaksas no 11.3 - 25.8 % no ienākumiem pēdējo piecu gadu laikā.
kt315b, Tev taču esot 20 gadus garš ekselis, tad jau pats vislabāk zināsi, kurš (kāds) auto atbilst šiem nosacījumiem, pie Taviem braukšanas un lietošanas paradumiem.
Mana pieredze rāda, ka vislabākie ir nomas un darba vietas piedāvātie auto.
Man visvairāk traucē, ja auto ir neplānoti jāved / jābrauc uz remonta vietu. Pat ja ķibeles ir par garantiju novēršamas, tās tikpat ir neērtības.
kt315b, Tev taču esot 20 gadus garš ekselis, tad jau pats vislabāk zināsi, kurš (kāds) auto atbilst šiem nosacījumiem, pie Taviem braukšanas un lietošanas paradumiem.
Mana pieredze rāda, ka vislabākie ir nomas un darba vietas piedāvātie auto.
Man visvairāk traucē, ja auto ir neplānoti jāved / jābrauc uz remonta vietu. Pat ja ķibeles ir par garantiju novēršamas, tās tikpat ir neērtības.
man gan nav skaidrs.
kā bonus malus saprot, kurš ir tas mudaks, kas juridiskajai personai sasit 4 mašīnas gadā? nekā. tad mudaks personīgo kasti brauc tikpat agresīvi, bet nazāk km gadā, un nekādi netiek fiansiāli ietekmēts.