Cik zinu tad alfa motors piedaavaa restaureet pa 40LVL
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Cik zinu tad alfa motors piedaavaa restaureet pa 40LVL
gatisk rakstīja: Sveiki tauta, ir kādam zināms kāda atbildība (sods) ir ja brauc ar vēl Latvijā neriģistrētu auto. Cik saprotu ja auto Latvijā ievests ar treileri, tātad bez numura, uz numuru salīdzināšanu jāved arī ar treileri? varbūt lētāk ir samaksāt sodu ceļu policijai?
Kaapeec bez numura? Man liekas ka ir taa ja autins atvests ar trieleri tad ir izcelsmes valsts Nr itaalu, vacu utt. Ja ir dziits tad ir tranziita Nr. taa ka jebkuraa gadiijumaa kaut kaadiem Nr ir/jaabuut. Un 5 dienu laikaa reģisstraacija, tik man nav skaidrs vai no ievessanas valstii vai arii no iegades dienas jo ievedot uz robezas jau nekur nefikseejas kad tiesi ir ievests?
DC++ es tur esmu dabuujis visas kartes kuras vajag peedeejo austrumeiropas karti kur ir loti detalizeeta Latvija ar visiem pagastiem rajonu pilseetaam ir ielu maajas nr. utt. vajag tik mekleet
ieprieksejaa komenta labojums jo 0izskataas tas pats kas o taatad 100 (os) %
kasinsh79 rakstīja: Neredzu tur neka taada, par ko butu jashausminas..
1) Ne katram ir tie 14k eur, par ko pasam iepirkt LT. Te ir variants, kas lauj iegadaties autinu uz lizinga jau LV.
2) Cilveks, kurs ar to regulari nodarbojas, vismaz atlasis NORMALU autinu - ierindas pirceju leitis apcakares ka maz neliksies
3) Neviens tacu neliedz pasam darit to pasu, vai ne?
Peace
Pilniigi pareizi!
Atkal kadam kaut kas skauž, uzcenojumss starp citu ir ļoti mazs procentuaali rēķinot, veikalos arii piena litram uzliek 15-20 sančikus pa virsu tas tak ir veel trakaak Un moška tagad kaadam veel iepostot to par cik elkors tirgo mobiļņikus un cik tie maksaa pie vairumtirgotaaja aarzemees starpiiba buus 100os procentu
nu ko veel kaads pirks audi ar muļķutronika kārbu?? Es toč nepirktu kad jau esmu izlasiijis 3 gadiijumus par nobrukšanu un gan jau ka ir veel.
tas degvielas patēriņs tāds dīvains, pa šoseju 7l/100Km man liekas ka ir par daudz normaali buutu 5-6l/100Km bet nu tas kaa brauc. Saab 9-5 automāts ar pilnu masu pāri par 2 tonnām rij attiecīgi 7l/100Km (2.3 motors) un ~8.0l/100Km (3.0V6 motors) braucot vidēji 90-100KM/H
batka rakstīja: Tie tur krievu testi ir baigi labi un precizi.Krievi tai lietai tada ziņa pieiet nopietni
Jaa jaa tik nopietni ka tirst gribās
modena rakstīja:
Dzonijs_007 rakstīja:
modena rakstīja: 5.9 sekundes... sapņo vien... Оказавшись на динамометрической дороге полигона, мы, конечно же, решили первым делом «промерить» Lexus GS 450h — ведь гибрид! Причем гибрид, если верить паспортным данным, весьма темпераментный: бензиновый двигатель V6 мощностью 296 л.с. в паре с 200-сильным электромотором могут разогнать автомобиль до 100 км/ч всего за 5,9 с! Но то на бумаге. А на динамометрической дороге мы повторяли заезды четыре раза (с разной степенью заряженности батарей — и лучшее, чего добились, это набор сотни за 8,9 с
šitas ir pilnīga tufta kaadas 8.9 sek -100KM/H? - slima suņa murgi !, esmu barucis ar jauno GS450H un varu pateikt ka tas lexus iet ļoooti labi taas 5.9sek-100KM/H vareetu arii buutu tiiri peec sajuutaam, bet 8.9 sek nekad.
beidz tēlot slimo suni.... šie dati ir iegūti ar profesionālo iekārtu... un ja Lexus joprojam nav iesudzējis šos tiesā - tad nu sanāk ka kaut kas nav tā.... savu objektīvo sajutu vari atstāt sev - šiet iet runa par konkrēti nomerītiem cipariem - un Lexus pārstāvji nav neko par to teikuši - līdz ar to mērījumiem var ticēt....
nemuldi te bet piezvani uz Lexus salonu paluudz lai tev iedod nonemt skaidu ar GS450H (1 stunda for free, pasam jaalej benziins) un tad uzraksti veelreiz paardomas esmu 100% paalriecinaats ka tad arii tu vairs tam murgam neticeesi, mans saab 9-5 liidz simtam rauj 8.2 sekundees pats esmu nomeeriijis, GS450H dinamika bija stipri labaaka.
modena rakstīja: 5.9 sekundes... sapņo vien... Оказавшись на динамометрической дороге полигона, мы, конечно же, решили первым делом «промерить» Lexus GS 450h — ведь гибрид! Причем гибрид, если верить паспортным данным, весьма темпераментный: бензиновый двигатель V6 мощностью 296 л.с. в паре с 200-сильным электромотором могут разогнать автомобиль до 100 км/ч всего за 5,9 с! Но то на бумаге. А на динамометрической дороге мы повторяли заезды четыре раза (с разной степенью заряженности батарей — и лучшее, чего добились, это набор сотни за 8,9 с
šitas ir pilnīga tufta kaadas 8.9 sek -100KM/H? - slima suņa murgi
!, esmu barucis ar jauno GS450H un varu pateikt ka tas lexus iet ļoooti labi taas 5.9sek-100KM/H vareetu arii buutu tiiri peec sajuutaam, bet 8.9 sek nekad.
nomiks rakstīja: ā, piemirsu par vēl vienu darba kolēģi, kuram ģimenē ir divi Lexus RX ekspemplāri. Viens ar parasto benzīnmotoru, otrs - ar hibrīdu.
Tik jūtama starpība degvielas patēriņā starp abiem nav (aptuveni 3 l/100 km), lai piemaksātu ievērojamu summu par hibrīdu.
Runājot par servisiem... kolēģis abus Lexus arī apkopj Amservā, kur ir iegriezies tikai dēļ apkopēm!
par hibrīdu skatoties ar ko salīdzina un kas ir svarīgi, ja svariiga ir pati labaakaa dinamika, un pie reizes kaut ko ieekonomeet tad varbuut ir veerts piemksaat par hibrīdu jo lielaakaa cenas atšķirība bija strap GS300 un GS450H bet starp GS430 un GS450H cenu atšķirības faktiski nav un hobrīds ir pat par 180LVL lētāks kā GS430.
izskatās ka atkal lielaaki tirseeji ir tie kuri nekad ar to chrysleru nav braukuši kāa vienmeer vajag kaut ko aptirst.
redz ka tie kas reaali lieto neeko sliktu nevar pateikt
P.S. man tas chryslers bijis nebijis tikai paardomas par to ka lielaaki specuki ir tie kas nekad nav konkreeto auto lietojuši.
esmu braucis ar priekšpiedziņas Audi A6 un pakaļpiedziņas BMW abiem komforts +/- vienāds, tas ir braucot normāli bez gonkošanas pa kaut kādiem grants ceļiem un nebarucot uz maskimālo iespēju robeža līkumos utml. Tas ir normālai ikdienas braukšanai man liekas ka nav starpības priešpiedziņa vai pakaļpiedziņa.
Velns666 rakstīja: Diemžēl veco topiku par remontiem neesmu lasijis, bet kopējā tendence forumos ir nod$%# jebkuru sludinājumu....
*) mazs nobraukums = kruķīts odo
*) liels nobraukums = nojāts
*) tikko no DE = no leišiem
*) pirkts Latvijā vai n gadus braukts LV = arī slikti, pa mūsu ceļiem...
*) saremontēts = slikti, kaut ko slēpj
*) neremontēts = slikti, pašam jātaisa
turpināt?
Varu paturpināt:
Lēti= sūdīgi, aizdomīgi kaut kas nav pavisam labi labāk tālāk pa gabalu
Dārgi: Atkal slikti
Motorolers rakstīja:
batka rakstīja: Nu es liktu uz dizeli.Esmu redzejis ka dragi izkož tadus autiņus ar to dizeli ka neticas pat.Katra ziņa ar 300m ir sajuta ka nevella viņš neiet
Tieši tā, skaņa ir bet efekts
Atceros, ka ar viņu netiku prom no Audi 2,5tdi, pret 3L nebūtu variantu...
ja netika prom no A6 2.5 TDI tad ir 2 varianti vai nu tas 300M bija nojāts vai arī audi 180ZS dīzelis pamatīgi nočipots. Pats esmu 300M testējis un rezultāts bija 8 sek-100KM/H savukārt Audi 2.5 TDI ar 150ZS diizeli bija 11 sek-100KM/H kas ~ atbilst catalog.auto.ru datiem (10.7sek) apdzīt ar audi dīzeli ar vairs ne tik droši varēja (pēc tam kad ir braukts ar turbinētu saab 3.0V6) griezes moments ir jā ceļ labi no mazākiem oborotiem bet kad vajag kārtīgu stiepienu tad bišku pietrūkst rāviena.
Protams visu cieņu jaunajiem BMW un audi 3 litrīgajiem dīzeļaparātiem (pēc 2003.g) jaudas un ekonomijas attiecība ir super, bet maksā maksā oi oi oi
es domāju ka jocīgi ir tas ka veco omegu tirgo par jaunās omegas cenu
P.S pirms mēneša tirgoju 2000G. omegu jauno modeli 2.0 benzīns, pa 4800 EUR nevienam vispār nebija intereses beigās atdevu pa 4500EUR bija ideālā stāvoklī. Opels diemžēl ir opels lai gan mašīnai nebija ne vainas komforts ekstras uttjpr.
batka rakstīja: Nu sorry 3litrigais dizelis iet kuda labak par to 3,5 benzinieku.Ta ka motors gavno,un rij neatbilstoši veiktspejai
ja ir runa par BMW E38 3 litriigo diizeli tad buutu gatavs sadereet ka 300M salikss to bembi vienos vaartos Ja runa ir par jauno E65 tad pirmkārt nav korekti salīdzināt jo cena ir reizes 5 lielāka un otrkārt ja būtu dragreiss starp 300M un E65 tad tas jau buutu loti interesanti jo peec catalog.auto.ru datiem no 0-100 abi iekrienas vienādi: 7.8 sek.
R0ze rakstīja: Hmm es nezinu kā ir visos 300M bet tie LHS bāzes kas nāk ar Infinity II sistēmu manuprāt ir ļoti ok.. ir pastipreklis, subvūferis un pīkstuļi ar ir normāli..
cik ar 2iem 300M ir naacies braukt tad original audio pilniigi suks, saliidzinot ar Saab 9-5 Harman Kardon un Audi Bose sistēmām.
batka rakstīja: Vienam draugam ir.Motors degvielu rij zverigi, raviens nekads.Skaņu izolacija struntiga.Skats smuks
znacit motoram beigas nu iet taa masiina pat loooti labi, struntiiga skanu izolaacija ir intrepidam bet 300M labaaka.
american rakstīja: Varbuut kaads var man raksturot Chrysler 300M +un- !? lieta taad ka veelos taadu iegaadaat ar 3,5l motoru, bet lieta tada ka peedeejaa laikaa ir naacies dzirdeet par to ka amerikaanniem nedaudz klibo kvalitaate! un kaadas ir servisa iespeejas jo ssaadu autinnu man sskkiet LV ir diezgan maz un liidz ar to zuud pieprasiijums peec detallaam! katraa gadiijumaa veelos dzirdeet lietpreteeja, kam pieder ssaads autinnss raksturojumu, tas buutu gaitas iipassiibas, exstru komplektaacija, raamja izturiiba pret koroziju, un vispaar eksplotaacijas izmaksas ? auto cena 6000eiro robezzaaas +/- !
ar rezerves dalaam probleemu nevajadzeetu buut iznemot ja vajag kaut ko specifisku, protams ja gribees lietotas pirkt šrotos buus stingri mazaaka izveele vai nebuus vispaar nekaa.
+ izskatās fantastiski
+ liels salons ērti sēdekļi,
+ daudz ekstru standartā
+ iet lopā ka nekaa 258 ZS
- kvalitāte drausmīga, (Salona apdars materiāli, salona graboņa utml.)
- Standarta audio suks pilniigi.
Benziina patēriņs atbilstošs 3.5 benziinmotoram + automātam + masai svaarstaas 8-9l/100KM pa šoseju un 13-20l/100KM pa pilsēti (atkarīgs no korķiem, un kājas smaguma)
Uz šosejas pie 90-100KM/H sameeraa kluss.
Vispaar izbaruc ar Saab 9-5 (taa pati cenu kategorija) Audi A6 (biški gan dārgāks) un tad sapratīsi par ko runāju
KM rakstīja: ziema sadu passatu (ari ar 1.6) nopirku pa 4350eur seit ar originalo noskrejinu 180K km(bija pirkts jauns seit un visi remonti tika veikti VW centra). krasa bija ari zila
aaa,litoku gan nebija .. bija originalie kalpaki kurus es noravu ke je benjam
nu ja ziemaa taada cena bija veel +/- OK prieks taada pasaata tagad reaali ap 3800-4000 EUR.
LyNx8 rakstīja: Vieniem auto tirdzniecība ir bizness, kas, pēc manām domām, ir samēra skaudrs, jo nemitīgi ir jāsprauž batoni pircējam... Ja gribi ātri uzvārīt naudu, tad reāli jātirgo sūdi par augstu cenu. Citiem auto tirdzniecība ir dzīves sastāvdaļa, jo ar vienu auto jau mūžu nebrauksi, turklāt arī sadzīves apstākļi mainās... Bet nu no šitiem fiksajiem andelētājiem ar tekstiem - steidzami, sročno, uježaju za graņicu utt. - nu man absolūti ticēt nekad nav gribējies.
Nav jātic bet jāpārbauda! Ir tiešām varianti kad pārdod steidzami! Jo kaut kas steidzami ir nojucis , bet ne vienmeer ļoti bieži tiešām cilvēkam pa 3 dienām vajag naudu kādam citam pasākumam, autiņam kurš pasūtīts un tūlīt būs jāpērk, nopirkts jauns auto un spiež pa kabatu 2 autiņi un ari variants kad jābrauc uz ārzemēm drīz. ja netici stāvoklim tad ir tāda lieta kā serviss, kompis ar softu utt. Par šo A6 runājot autiņs tiešma bija labs pircējam līdzi bija laptops ar ko nodiagnosticēja motoru iebrauca servisā izkratīja ritošos un tur viss bija OK. Kāpēc tik lēti pārdevu? Nu tāpēc ka neptaīk tirgot autiņus mēnešiem, bet pēc iespējas ātrāk.
par nobraukumu runaajot nu taapeec jau rakstiiju ka tas ir raadiijums! ODOMETRA raadiijums tik vins raada un punkc. Groziits vai nee man godigi sakot bijas pie kaajas, drosi vien jau ka bija, bet peerk jau masiinu nevis nobraukumu un peerkot diizeli vienmeer pastaavees iespeeja ka braukts buus stingri vairaak kaa ar benziinieku kam tas ir vienalga tie peerk, tie kas peerk nobraukumu brauc uz rumbulu
siamriP rakstīja: standarta iauto dubultcena?... ķipa lai varētu kaulēties
besī āfrā šitā torgašu, mašīnu pārpircēju un pārdzinēju (no leišiem) līšana normālā portālā.... tak šādiem nolūkiem ir SS.lv vai REKLAMA.lv
da kaut vai autonec
šī vieta lai paliek pašiem iauto lietotājiem, kur pirkt un pārdot pašiem savas izlolotās un apčubinātās (vai nojātās) mašīnas...
p.n.
vai tik dzonītis nebija tas frukc, kurš te visiem kļaņčīja rimī toksikus lai varētu zvanīt uz lietuvu savam auto megadīrerim vai es kauko jaucu, ja tā, tad atvainojiet....
vot ut esi loh..s tocna nu iibl..is. Kaada tev dubultcena ko? Pilniigs aaksts, un ja te ir sadala peerk/paardod tad es to izmantoju ja tev tas traucee tad ir taada iespeeja kaa nelasiit so topiku savu sviestu te nerakstiit. cena bija tiesaam supercena un autiņs jau ir tiko atradis jauno saimnieku.
VWfans rakstīja:
lusja rakstīja:
VWfans rakstīja:
lusja
Vai vairs nevēlaties pārdot Merivu ar benzīna motoru? Vai izlēmāt ģimenē turēt divus auto?
Kura Meriva ir baudāmāka - 1,6 litru benzīns vai 1,7 litru dīzelis?
gribi nopirkt vēl vienu tikai jaudigāku? iespējams, ka pārdošu, jo vairāk braucu ar dizeli, bet ja tomēr pieņems tos muļķigus ierobežojumus ka pāra datumos var braukt mašinās ar pāra nu muriem un nepāra datumos - ar nepāra, tad jau vienu dienu braukšu ar vienu, otro - ar otro, jo vienai pāra Nr. otrai nepāra 8-D
Nē, divus auto mums nevajag, paldies! Nākamo auto domāju pirkt lielāku - Honda-FR-V ar 1,8 litru benzīna motoru un automātisko ātrumkārbu, taču tas noteikti nebūs šogad.
nu bet veel tak ar merivu jaanobrauc cik tur tie ntie gadi laikam ka 8 (pats rakstiiji) lai atmaksaatoss paarmaksa par diizeli
Nu un vai tad tas hondas 1.8 litru beziinmotors neiedziis bankrotaa un veel automaats?
Pateikšu uzreiz ka riis dafiga miicoties pa korķliem varbuut sanaak visi 15-17l/100KM vispaar autiniem ar automaatu benziins garso krietni labaak kaa ja ir mehaaniskaa kaarba, bet nu komforts ko ssniedz automaats ir taa veerts.