iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
msh 24.08.2014 12:18

A kas tur ir aizdomīgs, 14 gadus vecam benzīnniekam? Ķīselim vēl saprastu. Un pat ja būtu vairāk, atkal, kas tur tāds ir?

P.N. Pieņemot ka muteres golfmašīna 10 gadus atpakaļ latvijā ieradās ar oriģinālajiem 88kkm [it kā sliecos uz to ticēt], viņai tagad ir 20 gadus veca mašīna kurai ir 160k km [spidometrā ir mazāk, jo to kādu laiciņu atpakaļ samainīju] - ļoti aizdomīgi, vai ne?

P.P.N. TG/AM. Labi, lai pēc dobjās tukša kartera skaņas saprastu ka eļļas nav, tur vajag pieredzi, bet ticot ka sākumā bija eļļa līmenī, tās zušanu ātrumā kas līdzvērtīgs bākas tukšošanās ātrumam vajadzētu pamanīt - vai nu kā eļļas peļķi zem mašīnas apstājoties, vai kā milzīgu zilu dūmu mākoni aizmugurē. Kaut gan liekas neticami ka par eļļas trūkumu var sākt pļērkt ar tik lielu aizkavēšanos ka var iedzīvoties nosprūdušā motorā - ka tik nav kārtējais aktivitātes celšanas tofiks

msh 22.08.2014 1:42

andzins1111 rakstīja: msh, tu savu sapņu r-Audi beidzot pabeidzi? Jau jau tev 200 EUR is sīknauda, tad jau projekts pabeigts?

Tur ir zināma līdzība ar rīgu. Atgriežoties pie tēmas, ja pērkot 10-15 gadus vecu mašīnu 200 eiras ir liela nauda, tad labāk vienkārši nevajag mašīnu pirkt - kas būs ja sanāks nopirkt nekoptu mašīnu, hoķ to pašu A6 vai passātu ar 2.5 TDI un tur pašķīdīs gāzu sadales mehānisms - šausies vai kārsies?

msh 20.08.2014 17:59

lablam rakstīja:

No rūpnīcas ir tikai centrālā atslēga ar mirgojošu lampiņu panelī, bez skaņas efekta, bet tieši to skaņu jau kā minimums arī apdrošinātāji man prasa un tas ir tas, kas man vajadzīgs, nekas vairāk...

Kā tu zini ka nav - esi mēģinājis aizslēgtai mašīnai attaisīt kādas durvis? Vai tu vienkārši gaidi ka oriģinālā siga ar noklusētajiem uzstādījumiem pīkstēs atslēdzot un aizslēdzot?

Kaut kādai toyotai varbūt tur viss ir primitīvi un galīgā pakaļā - salīdzinot 15 gadus veca audī oriģinālo sigu ar viduvēju aftermarket sigu, galvenās atšķirības - oriģinālā siga spēj bloķēt tikai starteri [bet motoram standartā nāk immo], nav triecienu sensora, toties ir ultraskaņas sensori un avantiem vēl devēji aizmugurējajos logos - ā - un vēl atšķirībā no aftermarket sigas, var atslēgt arī ar atslēgu, gan lai mazinātu atmūķēšanas iespējas, 15 sekunžu laikā jāieslēdz aizdedzi, ja ne, sāk pļērkt. Pārējais viss tāds pats, ja ne augstākā līmenī, taures pļērcienus atslēdzot/aizslēdzot arī var piekodēt.

msh 19.08.2014 21:51

Gan jau tāpēc ka gāzeru izpildījuma kvalitātes līmenis ir dažāds un ļoti bieži zems. Cik nav lasīts par visādiem anāliem vadu savilcieniem, ieplūdniekā atstātu urbja galu un citām huiņām... Bez tam, gāzeri piedāvā tikai uzmudrīt gāzi, bet ne panākt lai motors darbotos gāzei atbilstoši. Reku te ir viens retais piemērs kā būtu jānotiek gazifikācijaiprj-tuning.com/...

Crankshaft rakstīja:

91 NAV 95, nevajag izgudrot savu "riteni! 91 ir viņu normālais "Regular", 95 jau ir "Premium".

Kādās vienībās tu tagad runā? Wikipēdijā pie raksta par oktānskaitļiem ir smuka konvertēšanas tabuliņa, kā arī ir uzrakstīts ka ziemeļamerikā izmanto AKI vienības. Man ir pokuj kā kuru degvielu sauc - es paņēmu no manuāļa ciparu, kuram tātad jābūt AKI un pārkonvertēju to uz RON.

Crankshaft rakstīja:

Varbūt būsi dzirdējis, ka E85 ciparam NAV NEKĀDA

sakara ar oktānskaitli, kurš šai spirta bāzes (85%) degvielai ir vidēji 94...96 RON.

Jā, ciparam nav nekāda sakara ar oktānskaitli - pašai degvielai gan. Akej, pieņemsim ka wikipēdijā rakstelī par E85 sarakstītas muļķības, norādot ka ir virs 100 RON - bet vai vari izskaidrot kāpēc rietumeiropā un jo sevišķi skandināvijā ir daudz auto entuziastu, kas pārbūvē pārdesmit gadus vecus turbiķus priekš E85 ar domu par jaudas celšanu - teiksi ka pamuļķi kas nesaprot ka ar E98 varētu dabūt vairāk?

Crankshaft rakstīja:

Vispār ir tieši otrādi, gāze dzesē virzuļus vājāk, nekā benzīns, pat , ja to (LPG) smidzina šķidrā veidā. CNG

iesmidzināšana šķidrā veidā vispār nav iespējama. MAZDA labu laiku ņēmās , lai tos SKYACTIV tiešās

iesmidzināšanas dzinējus "pieradinātu" pie CNG, tagad

Japānas tirgū jau ir pieejami šie dzinēji ar CNG, kādu

brīdi jau eksistē arī MAZDA akceptētas LPG iesmidzināšanas iekārtas, ko uzstāda dīlerfirmas...

Pie kājas par CNG, pie mums viņa nav. Ja jau LPG nedzesē, kāpēc vialle savulaik tā ļoti pūlējās ar piektās paaudzes izlaišanu? Varēja palikt pie ceturtās.

msh 18.08.2014 23:12

A pričom te metāls? Ja tu savu mašīnu mazgājot mazgā metālu, tātad tev ir ar rūsu pārklāts ratrods vai arī DeLorean DMC-12. Man līdz šim nevienu mašīnu mazgājot nav izdevies mazgāt ko citu kā laku, stiklu, plastmasu un varbūt vēl kādu hromu vai niķeli. Tālāk ņemam to kastani, lasām sastāvu un domājam, vai tur ir kaut kas, kas spēj traumēt kādu no tiem materiāliem vai nē.

msh 17.08.2014 17:47

Ja jau kompresijas dēļ nevar darboties ar gāzi, tad ar benzīnu ne tik...

kasinsh79 rakstīja: Bija jautājums par dzinējiem, kam neuzstāda gāzi.

It kā VW/AUDI saimē FSI dzinēji ar gāzi nedraudzējas, MITSUBISHI GDI tāpat u.c. (jāčeko individuāli), bet - pats savām acīm esmu redzējis Vācijā uzstādītu LPG iekārtu 1.4 Turbo FSi jaunajam Golf 7 Tam arī startējās ar gāzi, nevis benzīnu. Pie kam, arī ziemas salā

Nav tāds "nedraudzējas" - vienkārši nebija izstrādātas attiecīgas iekārtas. - nu un varbūt kādam ražotājam tur tā tiešās iesmidzes iekārta ir tik tizla ka kaut kas var izšķīst no gāzes. Priekš FSI jau kādu laiciņu atpakaļ izstrādāja iekārtas kas iesmidzina gāzi izmantojot esošo augstspiediena sūkni un sprauslas. Vēl, protams, eksistē tādas muhļāžas līmeņa iekārtas kā, piemēram, piedāvā AC - ar nelielu benzīna daudzumu padevi caur sprauslām lai tās neizbeigtos, bet savādāk parasta ceturtā paaudze.

Tiešā gāzes iesmidze vispār izklausās pēc kaut kā interesanta - tur varētu būt spēcīgs jaudas celšanas potenciāls turbiķiem - kā nekā gāze dzesē virzuļus...

msh 16.08.2014 17:28

Crankshaft rakstīja:

Aizķēries, ne aizķēries, bet nupat papētīju tādu amurikāņu "mazauto", kā Cadillac Escalade, tur tā zemā

kompresija izpaužas kā 11.5, bet parakstītais benzīns ir

"regular", tātad oktānskaitlis 88-92 ... )))))

Baigi velk uz demagoģiju, bet tur laikam tā lasītā literatūra vainīga. Speciāli iegāju kevroleta lapā un atvēru korvetes un suburbana lietotāja manuāļus - korvete, kurai tas bīdelis ir ar domu par iešanu taisīts, manuālī rakstīts "ne zemāku par 91", tātad ne zemāku par 95 RON, suburbana manuālī [tā pati es kā lāde vien ir] ir rakstīts "87 un augstāks", tātad 92 RON un uz augšu - un vēl aizmirsi pieminēt ka tur ir arī E85 opcija - vai tik tā augstā kompresijas pakāpe nebūs ar domu par "zemoktāna" E85...

rudens68 rakstīja: Drusku netēma .

heinrihs-gaze.lv/

Vaij ir vēl kāds motors kam nav iespējams uzlikt gāzi ?

Varbūt uzlikt var visiem tikai stipri atšķirīgas izmaksas un sekojoš "paildzināts " izdevīguma laiks .

Kādreiz dzirdētais .... uzlikt jau var visiem tikai daži ir ne visai piemēroti .

Tam pašam henriham vieglās naudiņas pelnīšanas nolūkos ir paradums pasūtīt audī veco piecu katlu motoru īpašniekus - akej, 10v ir K/KE-jets, tur vajag smadzenes un vadības bloku, kurš spēj rēķināt gāzes padevi pats [leišu TGStream to spēj], bet vienu stiliņa biedru ar 20v, kam ir parasta elektroniskā šprice, arī pasūtīja - profilakses nolūkos laikam

msh 11.08.2014 16:38

Tik grūti to saprast? Jeņķiem diez vai topā būs tevis nosauktās mašīnas ar četru katlu ķīseļiem - vidējam latvietim naksuj būs vajadzīgs V6 benzīnnieks. Vēl piedevām jāatvelk un jāpiereģistrē. Par japāņiem tiešām nav ko runāt - lētāki, līdz ar to cenas starpība mazāka.

msh 10.08.2014 11:56

Crankshaft rakstīja:

Motoru būve kopš (pat) 1990. gadiem un pat 2000. gadu sākuma ir krasi progresējusi, šodien ir stipri grūti starp modernajiem dzinējiem, īpaši atmosfēriskajiem, atrast tādu, kam kā pamata degviela parakstīts 98. Arī dzinējiem ar kompresijas pakāpi 10.5 ...10.8...

Ja neskaita elektronisku tiešo iesmidzi un maināmas sadales fāzes, grūti ieraudzīt kaut kādu progresu, jo viss pārējais parādījās astoņdesmitajos vai vēl agrāk. Un parakstītā degviela neko neizsaka - fofāgens astoņdesmito otrā pusē/deviņdesmito pirmajā pusē taisīja tādu pat kļūdu - norādot minimālo , nevis optimālo oktānskaitli, pat savos iekšējos materiālos - kaut gan pašstudiju programmās par konkrētiem motoriem parasti ir uzskatāmi parādīts ka 95 iesūkā. B5 A4 bentlija manuālī beidzot figurē pareizie teksti - pusei motoru norādīts 98, ar iespēju ārkārtas gadījumos lietot 95, rēķinoties ar sekām, pārējiem tas pats pateikts caur puķēm. Palūrot wikipēdijā patreizējo fofāgena grupas motoru sarakstu, tiem nedaudzajiem, kam ir norādīts oktānskaitlis [atkal ņemts no tiem pašiem pašstudiju materiāliem], visādiem FSI un TFSI motoriem, labi ja pusei ir norādīts 95. bez piebildes par negatīvu ietekmi uz griezes momentu - tie kam nav pamatā ir visādi mazāk forsētie motoriņi, jā, pat 4.2 FSI ir norādīts 98.

Crankshaft rakstīja:

Jo augstāks oktānskaitlis, jo lēnāk sadeg benzīns. Pat, ja dzinējam ir detonācijas devējs / devēji, ja ECU programmas korekcijas limits ir "izsmelts", tad var iestāties tāds blakusefekts, kā piemēram, izplūdes vārstu izdegšana utt.. Tāda ir pasaules prakse.

Benzīns ar lielāku oktānskaitli par 98 ir grūti dabūnams, brīdī kad ierodas degviela ar citām īpašībām kā benzīns, vai nu ražotājs, vai modificētājs parūpējas par attiecīgām vadības izmaiņām - izņemot, protams, gāzi, kur parasti gāzeris tikai ķep ļep uzliek šprici, bet oriģinālo bloku neaiztiek...

msh 09.08.2014 13:13

Kuras ir muļķības - tas ka audī vai fofāgens čupiņai motoru ir specifikācijā ierakstījis ka jādarbina ar deviņdesmit astoto, bet drīkst liet deviņdesmit piekto, ar sūdīgāku cēlienu un lielāku patēriņu? Vai tas ka fofāgens deviņdesmito sākumā ražoja zemas kompresijas monošprices motorus, kuri ar ekonomiju neizceļas?

Lai lielāks griezes moments nevarētu izpausties, vajadzētu arī ieviest "atļauto paātrinājumu" - patlaban nekas netraucē ieskrieties līdz sotakam vienā vai citā sekunžu skaitā

P.N. Tu varētu pamatot kā oktānskaitlis var būt par augstu, pie pieejamajām degvielām - realitāte rāda ka pareiza gazifikācija parasti rezultējas lielākā ņūtonmetru daudzumā, sevišķi turbiķiem - tas nekas ka motors paredzēts 98., nevis tam ciparam virs simta, kas ir LPG.

msh 09.08.2014 7:21

VAG jā, bet kāds te sakars ar astoņdesmitajiem? Tiešā iesmidze varbūt detonācijas iespēju mazina, bet ne jau padara abas degvielas vienlīdzīgas - tāpat visi jaunie motori kas ir taisīti ar domu par veiktspēju, prasa deviņdesmit astoto - izņēmums ir kaut kādi mazie nabagu motoriņi, kur noteikti starpība bija pietiekami maza lai iztiktu.

msh 08.08.2014 20:57

ak rakstīja:

Nav nekādi dīvaiņu kompleksi. Esmu vienārši reāls. Pērkot auto vienmēr gribas ar rozā brillēm pasapņot. Man pašam tāpat ir gan auto ar turbīnu, gan bez. Ja auto ir ar nelielu nobraukumu, viss ir ok, brauc un priecājies.

Ja tu būtu reāls, tad tu saprastu ka tu uztraucies par mezglu kas bēū kondīcijā labs maksā līdz, teiksim, divsimt eirām, un tā kā nav runa par kaut ko ekskluzīvu, arī atrodams. Te vēl piedevām ir runa par kaut kādu knapsieriņu, nevis, teiksim, audī 2.7 biļurbo, kam abi gliemeži mainās tikai izceļot ārā motoru.

msh 08.08.2014 19:51

Shiirs rakstīja: Mshka atkal visu salidzina ar savam vesturiskajam lamataam. Tagad pat mashinam no augstakajiem plauktiem neprasa 98 benzinu.

Haha. Žēl, šīri, tu pat elementārāko teoriju nerubī. Deviņdesmit astoto neprasa tikai neefektīvi zemas kompresijas motori - piemēram, deviņdesmito gadu VAG monošprices - kur motors uzprojektēts darboties ar zema oktānskaitļa zupu - 95. vai pat 91., un nav pat detonācijas devēja - un tu tikai braši lej bākā zupu un priecājies kā šis to patērē. Visi pārējie [b]spēj pielāgoties[/b] - tieši tāpat kā mana "vēsturiskā lamata" - vai nu motors darbojas adekvāti, jo ir deviņdesmit astotais, vai ar vēļu aizdedzi un/vai samazinātu turbospiedienu ar deviņdesmit piekto - attiecīgi cieš gaita un patēriņš. Tāda štelle kā elektroniski regulēta aizdedze eksistē vismaz kādus 30 gadus. Tā vispār ir to 25 gadus veco audī nelaime - ka 1.9-2.3 špricēm ir aizdedze, kas spējīga pielāgoties deviņdesmit piektajam - tā nu fiksie bezsmadzeņu ekonomisti lej deviņdesmit piekto un ņaud par patēriņu un gaitu

Protams, bagāts cilvēks var atļauties savā s-klasē vai A8 liet deviņdesmit piekto - problēma būs tajā momentā kad braucot atbilstoši tādiem aparātiem, tas, kurš būs ielējis savā limuzīnā deviņdesmit astoto, paies "ekonomistam" garām.

Oktānskaitlis nekad nevar būt par augstu - tas var būt tikai par zemu.

msh 08.08.2014 2:01

kasinsh79 rakstīja: Piebildīšu - normāli būtu, ja LPG : 95E proporcija būtu 1:2 Tā kā, nekāda stresa. Tik un tā pa lēto

Kāpēc 95. ir kaut kāds atskaites punkts kaut kam? Ar to degvielu var darbināt zāles pļāvēju un mazgāt detaļas un rokas, nevis darbināt mašīnas motoru. Tikpat labi varētu gāzes cenas salīdzināt ar mazuta cenām...

msh 08.08.2014 1:58

ak rakstīja: Man arī pēdējā laikā arvien biežāk rodas doma, ka vajadzētu mainīt Omegu pret kādu no augstāk minētajiem eksemplāriem. Tikai par tdi nenokaujamību atļaušos pasmīnēt, turbīna, piemēram, ir tīrā loterija jebkuram dīzelim ar noskrējieniem pēc un ap 300 000 km, kā tas pārsvarā ir tiem 2000-tā gada aparātiem. Ja varētu dabūt B5 2.0 bendzīna dzinēju, bet tādu tik pat kā nav piedāvājumā

Es nekādīgi nevaru saprast - kas dažiem dīvaiņiem, tevi ieskaitot, ir tas par tādu kompleksu pret iespējamiem turbīnas bojājumiem, ka tāpēc jāņem mašīna ar motoru bez turbīnas?

msh 07.08.2014 0:07

Ceškai ritošajā ir dažas dārgas detaļas.

msh 06.08.2014 20:21

Pērkot bazdu ap 2000. gadu tā būs nevis bazda 6 bet gan bazda 626

msh 30.07.2014 7:28

10l/100 km un pamatā pa pilsētu - ļoti skaists patēriņš.

msh 26.07.2014 14:05

Par ko ir runa - C4 AELu? Silikona izstrādājumi noteikti ir pieejami - gan gan jau nevis kā viena garā čūska bet gan kā divi vai trīs atsevišķi gabali. Neba no tā bīdeļa spiež ārā tos 250 zs/450-500 nm tikai ielikta B sērijā, bet pie tiem pāris bāriem kas šajā nolūkā tajā bīdelī jāiepūš oriģinālā gumijas čūska gan jau izšķīstu.

Un dabas parādība par ko tu uztraucies noteikti ir no gaisa. Kolektors ir pietiekami garš lai ieplūstošais gaiss, ja tas ir āra gaisa temperatūrā tā augšdaļu spētu atdzesēt līdz līmenim kad uz tā var mierīgi noturēt roku - tev, protams, gaiss tur nonāk daudz karstāks. Ja vēl šaubies - izkod kārtīgi kādu līkumu šajā vasaras laikā lai tur viss dabūtu kārtīgi uzkarst, tad pieslēdz kompi un apskaties ieplūdes temperatūras rādījumu - pēc loģikas tādam devējam vajadzētu būt jebkura turbiķa ieplūdē.

msh 23.07.2014 20:05

Palaidniex rakstīja: msh, ilgus gadus lasot Tavus tekstus, es neticu, ka Tu nu būtu tas, kurš opeļvētras vietā laistu to sajūgu vēlāk...

Visvairāk mani šajā sakarā "uzjautrina" divas lietas:

1. pašaizsardzības instingta pilnīgs trūkums, bieži vien apvienojumā ar nereālu stulbumu un apkārt neskatīšanos vispār

2. mūžīgā nespēja atšķirt jēdzienus drīkstēt braukt/iet un priekšroka to darīt...

Interesanti, ko tad es ilgus gadus esmu tādu rakstījis lai tu kārtējo reizi izdomātu kaut kādu muļķību? Sadursme ar velosipēdistu nozīmē mašīnas remontu par savu naudu un manā gadījumā pašrocīgi. Ja vēl tā būtu sveša mašīna, tad vēl es apgrūtinātu kādu citu cilvēku. Nerunājot par to ka mans temperaments ir pa pusei flegmātiķis , dēļ kā es parasti braucu salīdzinoši mierīgi.

1. Kur ir pašaizsardzības instinkta trūkums, apkārt neskatīšanās un nereāls stulbums? Apkārt skatos ļoti daudz, tās mašīnas kaut ko laida [gājēju laikam, neatceros] un es tajā brīdī steidzos un nebija vēlmes piecu metru dēļ bremzēt, stumties un turpināt mīties.

2. Es kaut kur esmu pieminējis ka es nezinu ka pār pāreju velosipēdistam ir jāstumjas? Es vienkārši apbrīnoju stulba cilvēka vēlmi bojāt savu mašīnu. Bet nu akej, pirmsfeislifta A vētra pēc gada varbūt ies naglās, tādu var sist.

kalfonso rakstīja:

msh jau pat savos slapjākajos sapņos iedomāties nespēj, ka to velosipēdistu, kas lido gājēju pārejas virzienā ar apm 25-30kmh pa ietvi, autovadītājs var arī nepamanīt.

Pirmkārt, neesmu gan nekad vēl ātrumu mērījis, bet šaubos ka šitentais verķis ar esošajiem zobratiem īpaši virs 20 spēj iet, man to turot

Otrkārt, man mugurā bija sarkana jaka un atbilstoši velosipēda formai es biju praktiski vertikāli.

Treškārt, ja lūk šitentajā vietā maps.google.com/?ll=56.519257,21.015644&spn=0.019508,0.038581&t=m&z=15&layer=c&cbll=56.519336,21.01584&panoid=OhZrwlCmW4kW3ud-GzQJVg&cbp=12,0,,0,0 stāvot pie pārejas no tirgus puses nevar pamanīt tuvojošos sarkanas jakas īpašnieku, tad tads braucējs var arī nepamanīt visādas zīmes un citas mašīnas. Nav vieta ar to sliktāko redzamību.

msh 22.07.2014 21:34

Ar kādu spiedienu un ražību ir jādragā lai sabojātu tērauda vai čuguna virsmu? Jeb vai tu ar "sabojāšanu" domā to ka tiek nosista daudzmaz visa rūsa, atstājot nelīdzenu virsmu? Alumīnijs, protams, ir cita lieta.

Ā, un attīrīšanas problēmu risināšanai hobijsmilšošanas līmenī Depo virtuves piederumu daļā ir nopērkams siets par 5 eirām - tas šīs problēmas atrisina. Ja vajag lielākus apjomus, tad, protams, jāmeklē šāds siets kā liela loksne lai uztaisītu atbilstošu sietu.

Viilliks rakstīja: Hmmm nezinu kur tu tādu kompresoru esi redzēji, bet kko likt kopa no kkā vai pirkt kkādu lielotu un pēc tam , jobties vairāk kā strādā nē paldies, bet ideja nav slikta ......

P.S - parasti ar jaudiigu verķi iztur 2 x un pēc tam putekļi, ar svako tad jā var ducināt un ducināt....

Es varu tikai pozitīvi apskaust to čali ar viņa veiksmi - par lūžņu cenu dabūts krievu ražojuma divcilindru kompresors, no kaut kāda ekskavatora, kurš piedevām darbojas perfekti - viņam tikai atlika uztaisīt rāmi ar riteņiem, kur nostiprināt to kompresoru, motoru, no gāzes balona uztaisītu resīveri, kā arī budžeta variantā sastellēt elektrību, kur motoru slēdz padomju ražojuma palaidējs, kuru ieslēdz mūsdienu mazā pļurkšķīša spiediena regulators. Šis sākumā dragāja nepārbaudot eļļu, līdz nosprūda, jo tās nebija - samainīja - turpina darboties lieliski

Kaut gan vēl labāk man patika viena cilvēka variants, kuram sifona iekārtu ar gaisu nodrošina divi pa lētu naudu iepirkti saldēšanas iekārtu kompresori, katrs ar 600 litru ražību - spēcīgi un klusi

P.N. Liekas ka nekad neesi neko smilšojis. Lielie putekļi pa gaisu iet pirmo reizi pūšot depo nopirktās Sakret smiltis - galu galā tās ir 0,0 - 0,5 mm, tātad satur arī putekļus - pēc pāris reizēm tie aizlido un tad putekļu paliek maz - galvenais zudums rodas no tā ka tās smiltis tiek sapūstas viskautkur.

msh 22.07.2014 0:22

Tās retās reizes kad esmu pacenties aizkulties līdz liepājai ar velosipēdu, piekopju saprātīgo urbāno pokujismu - ja luksaforā ir sarkanais, pie tā pieminoties paskatos uz abām pusēm un dragāju pāri - kā arī pilnvērtīgi izmantoju iespējas iztaisnot un atvieglināt maršrutu, izmantojot ietves. Tādā veidā brauciens nav diži ilgāks kā ar mašīnu, sevišķi vēl ja jāšķērso kanāls.

Dažus mēnešus atpakaļ nejauši sanāca arī saskarties ar vienu savas taisnības aizstāvētāju - nobraucēju - ātri minos pa Rīgas ielas ietvi, no izbrauktuves, kas no annas tirgus puses, gaidīja divas mašīnas, laikam lai cilvēku pāri pārejai palaistu, pirmā mašīna aizbrauca pirms manis, otrā, veca opeļvētra, man neatmetoties braucot pāri pārejai tā vietā lai pāris sekunžu vēlāk atlaistu sajūgu, centās mani nobraukt un vēl pīpināja, man par laimi pietika vietas un ātruma lai izvairītos. Bet nu ar tādām lamatām laikam var atļauties kaut kur skriet iekšā

msh 21.07.2014 23:59

Viilliks rakstīja: kompresors maksā TIKAI 800 (labākajā gadijumā) un uz augšu...

Pa astoņiem sotakiem eiru, pērkot tādu kompresoru, kuru tikai jāpiesprauž un jāpiešķiļ, un kurš pavilktu sifona iekārtu, varētu būt stipri par maz. Bet ja tai lietai pieiet radoši, tad cipars ir cits - pērkot lietotus dzelžus kā detaļas, sešimtlitrīgs kompresors pacelsies uz 2-4 simtiem eiru, bet ja ir iespēja komponentus dabūt par lūžņu cenām, vēl stipri lētāk - vienam paziņam tāds izmaksāja zem 50 eirām.

Bet priekš sīkumiem var iztikt arī ar mazajiem viencilindra kompresoriņiem, vienīgi baigā jebļa.

P.N. Smiltis ir izmantojamas tik reižu, cik ilgi to pietiek.

msh 10.07.2014 22:47

Vecais audī izcelsmes D5252T vai volgo pašu ražojuma D5? Ja volgo ķīseļu kommonreilu sprauslas desmit gadu laikā nav sākušas tipiski birt nost, cepuri nost, es ar vienu aci redzu ka VAG kommonreiliem tā ir jūtama problēma. D5252T, kā jau astoņdesmito gadu izcelsmes motors gan ir pietiekami primitīvs lai būtu uzticams, bet spriežot pēc wiki, tofika autora nosauktajos gados to vairs neražoja.

msh 08.07.2014 11:15

Ja nekur neko neredz, tad citu variantu jau nemaz nav... Vai nu mazums, ražošanas brāķis vai kas tāds. Es savulaik deviņus gadus vecam Lincoln Continental ārdīju ārā paneli, jo tur bija šitāds pat joks iestājies.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti