andzins1111 rakstīja: msh, tu savu sapņu r-Audi beidzot pabeidzi? Jau jau tev 200 EUR is sīknauda, tad jau projekts pabeigts?
Tur ir zināma līdzība ar rīgu. Atgriežoties pie tēmas, ja pērkot 10-15 gadus vecu mašīnu 200 eiras ir liela nauda, tad labāk vienkārši nevajag mašīnu pirkt - kas būs ja sanāks nopirkt nekoptu mašīnu, hoķ to pašu A6 vai passātu ar 2.5 TDI un tur pašķīdīs gāzu sadales mehānisms - šausies vai kārsies?






















A kas tur ir aizdomīgs, 14 gadus vecam benzīnniekam? Ķīselim vēl saprastu. Un pat ja būtu vairāk, atkal, kas tur tāds ir?
P.N. Pieņemot ka muteres golfmašīna 10 gadus atpakaļ latvijā ieradās ar oriģinālajiem 88kkm [it kā sliecos uz to ticēt], viņai tagad ir 20 gadus veca mašīna kurai ir 160k km [spidometrā ir mazāk, jo to kādu laiciņu atpakaļ samainīju] - ļoti aizdomīgi, vai ne?
P.P.N. TG/AM. Labi, lai pēc dobjās tukša kartera skaņas saprastu ka eļļas nav, tur vajag pieredzi, bet ticot ka sākumā bija eļļa līmenī, tās zušanu ātrumā kas līdzvērtīgs bākas tukšošanās ātrumam vajadzētu pamanīt - vai nu kā eļļas peļķi zem mašīnas apstājoties, vai kā milzīgu zilu dūmu mākoni aizmugurē. Kaut gan liekas neticami ka par eļļas trūkumu var sākt pļērkt ar tik lielu aizkavēšanos ka var iedzīvoties nosprūdušā motorā - ka tik nav kārtējais aktivitātes celšanas tofiks