Un kāds tad tev hlams ir?nekas nelūzt tavam hlamam?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Un kāds tad tev hlams ir?nekas nelūzt tavam hlamam?
Kamēr atradīšu!
Nu varbūt ir cilvēki gudrāki par tevi!
Ko vēl gudru pateiksi?
To nomainīju pirmo
Ir dienas kad pieliec un uzreiz noslāpst, pēc vairākām reizēm pielec normāli
Pusi dienas nostav lec bez problēmām
Nomainīju bet nekas nemainās
Nomainīju gaisa masas mērītājus un nekas nemainās!
darklight rakstīja:
Aizved kaut vai pie Karosa. Ja piķis pietiek, protams.
Kur tas ir?
No rītiem ir dienas kad pieliec un noslāpst,citreiz pielec bet motors strādā nevienmērīgi min 5
WALA rakstīja:
Iemesls visticamāk ir nepareizs degmaisījums, un kā jau augstāk teica - iemesli var būt dažādi un visticamāk “slēpjas” pie sensoriem kuri dod nepareizus rādijumus. Diemžēl ko vairāk pateiks tikai pieredzējis meršu diagnostikas speciālists.
Varbūt varat ieteikt kādu speciālistu?
Varētu būt pie vainas kvelsveces vai gaisa masas mērītāji?
Tad sanāk 0.20 A ir par daudz vai normāli?
imzz rakstīja: virtuozi jānoņem spaile tā, lai nepazūd kontakts
Nu, tas ir vienkārši, jaudīgam slēdzim vai spaiļu pārim ar viegli noņemamu savienojumu, kuri ieslēgti akumulatora ķēdē, paralēli pieslēdz multimetru. Pēc tam atslēdz slēdzi vai noņem savienojumu. Multimetrs paliek ķēdē.
Tā arī izdarīju pieliku ķēdē un rādīja 0.20 A
anonimikis rakstīja: Pižģec kaut kāds.
Tev jau iepriekšējā topikā paveicās, ka te bija kāds ne-lohs un pateica ko darīt - raut ārā drošinātājus pa vienam un meklēt kurā ķēdē ir problēma. Tagad nopirki jaunu aķi un vēlreiz meklēsi kārtīga loha padomu, kur pietiek ar kreks peks feks vai vēl kāda sūda apmaiņu.
Lai šo atrisinātu ir tikai 2 varianti - brauc pie elektriķa vai pats dari to, ko darīs elektriķis. Viss cits novedīs tikai pie jauna topika forumā. Un nākamās kvalifikācijas loha uzplečiem.
Vnk interesē cik būtu pieļaujams elektrības patēriņš?Nav tak jābūt pa 0?
Nu es min 15 pagaidiju
Varbūt kāds zina cik aizslegtai mašīnai ir jāpatērē elektrību?cik Ampēri būtu normāli?man rādīja 0.20
650 rakstīja: Nu vismaz audi gadījumā ja vienkārši truli apmainīt, var ātri sačakarēt jauno aķi.Tā kodēšana principā sastāv no dažu ciparu ievades- borta datoram "paziņojot", kas tas pa suudu tur tagad ir uzlikts.
Un kā notiek tā piekodēšana akumulatora?
imzz rakstīja: Intereses pēc: kas ir 0.21, kā tu to dabūji ?
Pieliku merrierici pie akumulatora mīnusa un klemmes, radīja aizslēgta mašīna 0.20 mah
WALA rakstīja:
Ja šāda kļūda - tad jāņem “smadzens pirkstos”, prasts spiediena manomentrs un jāmēra kur un kas taisa ziepes - spiediena regulators, pats devējs vai potenciāli kāda sprausla. Kamēr tas nav pats sūknis kas sāk nolietojuma dēļ izbeigties tā nav nekāda traģēdija. Sprauslas problēma nereti būs pamanāma kā dīzelis motoreļļā (eļļas paliek vairāk un tā kļūst škidrāka + smaka pēc dīzeļa) - eļļu tad un sprauslu jāmaina, sprausla - drusku čakarīgs pasākums bet nekas tāds ko normāli meistari nespētu tikt galā …
P.S. pēc filtra maiņas - izlasīji kas jādara lai tiktu no lieka gaisa vaļā ? Dažiem auto ir mazliet specifiski ar to, bet nezinu kā tieši ir mersim …
Pēc filtra maiņas nebija nekādu problēmu