iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
nomiks 13.09.2016 11:11

1) nav navigācijas

2) gaišs auduma salons

3) izskatās, ka nav arī parkošanās sensoru

4) nav LED

u.c.

Bet kopumā šis ir labs un uzticams auto. Jau rakstīju, ka paziņa, kas strādā Amserv, ar gandrīz indentisku jau 4 (šķiet) gadu ikdienā brauc. Pats arī esmu bieži ar šādu braucis. Ērts, ietilpīgs.

nomiks 12.09.2016 18:33

Nav sagadīšanās. Īrējām vienlaikus 7 minivenus. Pēv tam es vēl 2 dažādus auto tur īrēju. Visiem bija precīzi spidometri. Kad pie manis ciemojās kanādieši, tad viņi brīnījās, ka vispār ir iespējama kļūda. Tā lūk

nomiks 11.09.2016 20:45

Kad biju Kanādā, tur visiem nomas auto spidometra rādījums pilnībā sakrita ar TomTom norādīto ātrumu. Tajā pusē, acīmredzot, citas prasības kalibrēšanai.

nomiks 07.09.2016 13:17

Es pilnībā pievienojos šim pētījumam. Lēni kreisās joslas braucēji bieži izraisa agresiju pārējo satiksmes dalībnieku vidū, kā arī liek veikt apsteigšanas manevrus pa labo pusi, kas īpaši pie lieliem ātrumiem ir ļoti bīstams manevrs.

nomiks 06.09.2016 20:56

Arturo777 rakstīja: Attiistiitaas valstiis visi ar auto saistiitie izdevumi nepaarsniedz 10% no ienaakuma.Latvijaa tie biezhi ir virs 70%,jo cilveekiem nav vajadziigs paarvietoshanaas liidzeklis,bet vajadziigs aksesuaars , lai publiski izraadiitos un atstaatu iespaidu.Par jaunajiem auto-praktiski visi Austrumeiropas tirgum paredzeetie ir paredzeeti banku un dileru pelnjai.Jaunaas tehnologjijas kalpo galvenokaart tam,lai auto lietotaajs peec iespeejas vairaak teereetos,apmekleejot diilersalonus.Reklaamas izstraadaa smadzenju inzhenieri,kuri zin,ar kaadas kraasas burtinjiem provoceetu cilveekus shkjirties no naudas. Jauno auto draoshiiba un izturiiba-naak praataa mans brauciens no Ragaciema uz Jelgavu ar BMW E 34,1988.gada.Tumshs,slapjsh sniegs. Pirms manis braucoshie peekshni nobremzeeja un un iesleedza avaarijas signaalus.Peec laicinja arii es jutu triecienu.Apstaajos-pienaaca paareejie-izraadaas - perpendikulaari celjam izrakta apm.30 cm plata transheja,nekaadas briidinaajuma ziimes!!!Es tiku cauri ar punu riepai,jaunajam fordinjam-deformeets un no vajadziigaas vietas nobiidiits labais ritenis.Dazhus gadus vecajai mazdinjai jau beediigaak-labais prieksheejais rats nolauzts,izpluudusi ellja...

Un taalaak izmaksas- obligaataas apkopees jaunajiemBMW dilercentros ir fantastiskas.Pazinja kredzhaa panjeeme 535 bi turbo-vairaakas reizes tieshi probleemas ar turbiinaam,kuras dileri atzina par negarantijas gadiijumu,remonteeja par vinja naudu un ljoti bargs cipars.

10%? Tu laikam joko. Ja uz rokas pelna 1000 eur, kas nav maza alga, tad 100 eur tērēt uz auto, ieskaitot līzingu, ir stipri par maz. Ja 10% no kopējiem mājsaimniecības ienākumiem, tad vēl daudzmaz ticami.

Vai vari ielikt atsauci uz pētījumu?

nomiks 06.09.2016 20:52

Ieliks priekšējā logā.

nomiks 06.09.2016 20:51

Man vislabāk patīk 3.variants, pēc tam 2.variants.

Uz viena man ir bobsleigh.lv, to nemainīšu. Bet tos, kas Bensons Auto un Amserv Krasta gan varētu nomainīt. Tik atkal par jaunu numuri būs jākniedē klāt

nomiks 04.09.2016 20:38

Pelnīti zaudēja. Šobrīd Vācija objektīvi ir labāka. Toties prieks par Anastasiju Sevastovu. Paralēli skatījos abus mačus. Nastja nervus diezgan pakutināja.

nomiks 31.08.2016 16:50

Nekad nebūs tā, ka LV visi brauks ar jauniem auto. Ja var atļauties braukt ar vecu, lai brauc. Bet nevajag stāstīt, ka tas ir labāks un vismaz tikpat drošs kā jauns auto.

Līdzīgi kā ar gejiem - lai viņi dzīvo savu dzīvi, guļ ar ko vēlas. Bet, lai nestāsta, ka viņi ir tādi paši kā pārējie. Lai neprasa sev tādas pašas tiesības, kādas ir pārējiem, it īpaši adopcijas jautājumos.

Šī diskusija ir par jauniem auto. msh tādu nekad nav iegādājies un izskatās, ka tuvāko gadu laikā arī neiegādāsies. Līdz ar to katrs viņa posts te būtu jāuztver kā spams!

nomiks 30.08.2016 12:50

Tas ir tikai logiski, jo vecam golfam vērtības kritums 5 gados ir faktiski nekāds.

Tikko intereses pēc iegāju ss.lv apskatīties Golf MK1 cenas. Esmu reālā šokā. Patiešām ir kāds, kurš gatavs par 30 (vienam pat 40!) gadus vecu golfu maksāt 3000 EUR?

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-1/edkeb.html

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/volkswagen/golf-1/hglkp.html

nomiks 28.08.2016 20:30

Man uz visu pašrisks 0.

nomiks 28.08.2016 20:29

Par kuru no maniem auto tu runā? Tas tipa lēti vai dārgi?

nomiks 26.08.2016 12:27

Acīmredzot, pastāvēs, kas mainīsies. Tomēr.

Domāju, ka pirmais lietotājs jebkurā gadījumā būs ieguvējs, jo dzinējs būs ekonomiskāks un jaudīgāks. Taču pēc zināma nobraukuma pieņemu, ka problēmas varētu rasties un tad būs jāremontē pa dārgo. Varbūt arī ķļūdos.

nomiks 26.08.2016 8:48

aigi

Rēķinot visas izmaksas, ir tikai objektīvi iekļaut arī vērtības zudumu, jo automašīna nav kā nekustamais īpašums, kuram vērtības zudums ir teorētisks, ja vien nav domas to pārdot. Automašīnu parasti kādu laiku lieto, pēc tam pārdod.

Statistiku var interpretēt dažādi - var atsevišķi rēķināt iegādes un pārdošanas vērtības zaudējumu, atsevišķi rēķināt degvielas un apkopju izmaksas, utt., bet var to visu salikt kopā, lai būtu pilnīgs un objektīvs aprēķins. Aptuveni tā, kā es to biju sarēķinājis savam iepriekšējam CR-V, kura izmaksas 7 mēnešu garumā ik mēnesi bija 666,06 EUR, ieskaitot vērtības kritumu.

nomiks 25.08.2016 21:25

Neticēsi, bet tieši sieva negribēja automātu. Es gan labprāt būtu ņēmis automātu. Arguments gan bija arī tas, ka identisks CR-V, tikai automāts, būtu jāgaida pusotru mēnesi ilgāk. A es tajā brīdī biju palicis bez auto un man tas extra laiks liktos vesels gadsimts Manuālis gan arī bija lētāks, turklāt ir arī ekonomiskāks. Man šķiet ļoti laba izvēle 1.6 dīzelis + 9 pakāpju automātu. Pirms gada šāds maksāja aptuveni par 6000 eur vairāk. Ja gadās trāpīties uz akciju, tad ir lētāk. Atceros, ka ziemā varēja par 30 000 eur šādu nopirkt. Tas bija tikai kādi 2000 eur dārgāk kā līdzīgs benzīnnieks.

2.0 l benzīna motori ir labi. Nav superekonomiski, toties uzticami. Šādu motoru bez būtiskiām izmaiņām lika jau pirms 15 gadiem. Honda uzskata, ka to, kas labs, nevajag mainīt.

nomiks 22.08.2016 20:48

aansis rakstīja: Mācēju apdzīt kravas auto arī tad, kad braucu ar karburatora 1.2 opel kadet. Toties tagad ir gadījies iznomāt mūsdienīgu auto (1.0 Ford Fiesta), ar ko to vairs nemāku, jo izrādās, ka tagad tiek ražoti tādi nemotori, kas benzīnu tērē vairāk, bet uz priekšu neiet. 70km/h ar pedāli grīdā pa bāni bija diezgan pazemojoša pieredze

Iesācējam mūsdienu satiksmes intensitātes apstākļos, kur citi autovadītāji neļauj ieskrieties pirms apdzīšanas, tomēr derētu auto, kas spēj vismaz puslīdz būt dinamisks. Ekobraukšanu varēs mācīties vēlāk. Labāk gan lai nemācās, jo tāpat sastrēgumu un satiksmes čakarētāju pietiek.

Reiz Vacijā Hertz nomā tiku pie nullītes Ford Fiesta. Neatceros, vai bija 1.0 vai 1.3 l benzīna motors, bet pa bāni tas gāja ļoti labi. 160 km/h mierīgi. Un apdzīt arī varēja. Līdzīga pieredze arī ar mazlitrāžas Nissan Note un Škoda Fabia. Kalnos gan tiem jaudas pietrūka, toties pa bāni - pilnīgi pieņemami. Un degvielas patēriņs man tur nekad nepārsniedza 7 l uz 100 km.

nomiks 22.08.2016 13:23

Es ļoti labprāt, bet manā gadījumā zustu sacensību gars, jo nekad neesmu brucis ar kartingu. Līdz ar to sīvu konkurenci no manis nevarēs sagaidīt!

Ja ir akcepts vēl no citiem forumiešiem, es centīšos atrast laiku, lai piedalītos

nomiks 19.08.2016 14:29

Bet 2 reizes mazākas, ja pērk lielisko Honda CR-V

nomiks 19.08.2016 13:06

Man arī nepatīk, ka vienlaikus remontā divas svarīgas ielas. Nācās mazliet pārplānot savu ierasto maršrutu uz darbu un uz mājām. Taču tāpat man nepatīk ceļa saguma sliktais stāvoklis. Tāpēc esmu gatavs īslaicīgi (runa ir par dažiem mēnešiem gadā) paciest neērtības un pārplānot izbraukšanas laikus, toties vēlāk braukt jau pa daudz labākas kvalitātes ceļiem. Neesmu ausaiņa elektorāts un man pašam viņš drīzāk nepatīk nekā patīk, tomēr nevar noliegt, ka tieši viņa "valdīšanas" laikā Rīgā ir pieaudzis ielu un iekšpagalmu remontdarbu apjoms. Un katrs šāds remonts nes līdzi kādas neērtības.

Bet latvietis jau pēc dabas ir iekodēts, ka viss ir slikti. Domājiet par pozitīvo rezultātu, kas būs pēc tam, nevis par negācijām, kas saredzams šobrīd!

nomiks 16.08.2016 21:52

Ar manu 2004.gadā iegādāto jaunu C3 ar 1.3 l benzīna dzinēju joprojām braukā tētis. Šobrīd gan nobraukums ir tikai aptuveni 120 000 km. Rūsa ir tikai uz sliekšņiem. Toties stipra. Tehniski ieguldījumus neprasa vairāk kā citi auto. Vājā vieta - bremžu suporti. Bieži jātīra, jo ļoti viegli uz tā krājas dažādi gruži. Tad uzkarst arī disks un ir nepatīkama sīcoša skaņa. Elektronikā nekādi gļuku nav bijuši. Ā. No iekšas svīst priekšējie lukturi, lai arī auto nekad nav cietis avārijās un lukturi nav mainīti.

nomiks 15.08.2016 9:24

No mums, forumiešiem, Tev pašam vislielākā pieredze ar šādu auto. Personīgi es tāddu nepirktu, bet, ja Tev šis liekas labs pirkums, tad tik jāņem!

nomiks 11.08.2016 20:32

VWfans rakstīja: Es gāzi pamatā uzpildu Lukoilā tamdēļ, ka šī uzpildes stacija ir vistuvāk manām mājām Jelgavā. Gāzi jāpilda bieži, ģimenē to daru tikai es, tamdēļ svarīgi, lai nav tālu pēc tās jābrauc. Pie mājām gan cena ir nemainīgi augsta - 52,5 centi litrā jeb 50,0 centi ar atlaidi. Citur daudz kur ir lētāk, piemēram, Purvciemā G.Astras ielas Lukoilā ir 47,9 c/l, bet ar atlaidi 45,4 c/l.

Dārzciema ielas Eko Gāze arī LPG maksā 47,9 centus. Ar atlaidi 4,3 centi sanāk 43,6 centi. Riktīgi pa lēto

nomiks 11.08.2016 8:23

Cik tipiski Latvijai. Sava un pasažieru drošība pie kājas. Galvenais, lai izieta TA

nomiks 09.08.2016 7:02

777Gotfather rakstīja: Veiki, Raganinja77! Kādas ir Jūsu domas par auto, kurš darbojas ar gāzi? Vai esat apmierināta ar šo auto? Vai nākošo auto arī izvēlētos ar gāzi darbināmu? Vai nepatīkamā gazes smaka Jums ir netraucē? Paldies!

Tev kādreiz ir bijis auto ar LPG? Ja jūt nepatīkamu gāzes smaku, tad jābrauc uz servisu nevis jāsamierinās. Smakai NAV jābūt. Manuprāt, LPG vienīgais mīnuss ir biežākas uzpildes nepieciešamība, jo parasti balons atrodas rezerves riteņa vietā. Ar savu CR-V varu ar vienu uzpildi nobraukt aptuveni 315 km. Ja tikai pa šoseju, tad aptuveni 360 km.

nomiks 08.08.2016 17:34

Man bez vērtības krituma sanāk 0,242 eur/1km. Ar vērtības kritumu un pirmās iemaksas proporciju vismaz x 2 sanāktu

Lasītākie raksti

Jaunie raksti