Saprātīga ekonomija, reakcijas laiks, iespēja, ka parādīsies šķērslis, smago auto spēja iekļauties satiksmē, gan jau ka Vēl kaut kas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Saprātīga ekonomija, reakcijas laiks, iespēja, ka parādīsies šķērslis, smago auto spēja iekļauties satiksmē, gan jau ka Vēl kaut kas.
Atkal smagi maldies. 90 kmh ir saprātīgs kompromiss.
Tie visi lai steidzās, ja grib. Neapdraudot citus!
Ja manu tādu, tad piebremzēju, ja nav ļoti jāsteidzas. Drošāk nekaitināt mentāli mazāk stabilos līdzviedrus!
kārtējais Stellantis masu produkts no viena konveijera, ko plāno pārdot dārgāk, jo spīdīgāks bļembaks?
taaneko rakstīja:
topinamburs rakstīja:
Tie ir ātrie vai lēnie, kas nositas, ielidojot citam purnā?
Tikai uzdodot tik muļķīgu jautājumu tu aizmirsi vienu svarīgu aspektu.
Ātrie avārijas ar letālām sekām pārsvarā izraisa VIENREIZ.
Lēnajiem tā ir IKDIENA. Var pat vairākas reizes dienā.
Lēnie IZRAISA avērijas ar letālām sekām KATRU DIENU?
Drusciņ kaut ko jauc. Var sacīt, ka lēnēkie izprovocē, bet lai izprovocētu jābūt tam otram, mentāli nestabilajam skrējējam, kas ir ar mieru riskēt lai iegūtu - jā, ko tad īsti? Tās dažas minūtes? Pašapliecināšanos? Kas nereti apdzen, lai pēc dažiem kilometriem piestātu, nogrieztos, utt, utt.
Diemžēl viņi, tie neiecietīgie, ir pieraduši uzlikt katrs savu ātrumu uz pedāļa vai autopilota, un tad pukoties, ka kāds ir uzlicis pat par pāris km mazāku to pašu ātrumu.
Ar ātruma ierobežojumiem ir cenšanās to ātrumu vienādot. Apdzīt jau joprojām ir atļauts - ja kāds tiešām ir lēnāks.
Ok, piekrītu, ka lēnākie būtu jāizglīto - BET TĀDU NEMAZ NAV, vai ir ļoti maz, kas bez iemesla brauktu lēnāk - DAUDZ VAIRĀK ir to, kas - tāpat bez iemesla - BRAUC ĀTRĀK!
Pie kam - lēnāk par atļauto ir atļauts braukt! Ātrāk - nav! Nu tā, ka nemaz nav - PILNĪGI NEMAZ!
Tāpēc - skrieniet, ja gribiet - es, protams, arī mēdzu paskriet - bet izturieties ar sapratni pret tiem, kas izvēlas braukt satiksmes ierobežojumu robežās!
tie Tavi joki nekad nav bijuši smieklīgi
Tie ir ātrie vai lēnie, kas nositas, ielidojot citam purnā?
Bradypus rakstīja:
Pirms aizdzinos, nezināju. Tagad zinu un vairs tur nedzenos.
Lēni pielec, tāpēc mēģināji vairākkārt?
Bradypus rakstīja:
Esmu bijis, ne reizi vien. Pirmais, kas iekrīt acīs - uz prāmja no Tallinas ir drive-in alkoveikals autoklājā, kur somi sāv rindā un krauj pilnus bagažmiekus pamatā ar stiprajiem - īpaši iecienītas ir Viru Valge kastes https://www.eckeroline.com/viru-valge-multipack
Tālāk seko obligāta pūšana trubiņā, nobraucot no prāmja un pēc tam jau var iepazīties ar Somiem mazāk svarīgām satiksmes niansēm. Un izbesīties un saprast, kādēļ somi izvēlas dzert jau pirmajā pusstundā. Stāv korķis divu kvartālu garumā uz kreiso pagriezienu… Ieslēdzas paildsekcija…. Pirmais auto sāk meklēt, kā ieslēgt pārnesumu… Izslēdzas papildsekcija… Ātrums atrasts - viens auto nu jau pie sarkanā tomēr nogriežas… Korķis pārbīdās par vienu vietu un stāv tālāk… Visiem tas liekas normāli…. Avāriju nav, jāsteidzas nav… Jo galā tāpat nekā nav, var vienkārši mašīnā pasēdēt.
Ko tad tur dzenies, ja galā nekā nav, tikai kā mašīnā pasēdēt?
darklight rakstīja:
Es neesmu bijis Helsinkos. Es nezinu, vai tur vispār kāds brauc, vai tur kādam vispār kur vajag braukt. Es nezinu, vai no Helsinku Bolderājas var nokļūt Helsinku Juglā, nešķērsojot Helsinku centru, bet esmu diezgan drošs, ka var. Un vēl es esmu pilnīgi drošs, ka arī Latvijā ir daudz pilsētu, kur nebūs neviena bojāgājušā, tā ka nav tie Helsinki nemaz tik unikāli. Un vēl es zinu, ka pilnīgi noteikti nav jāņem piemērs no citām pilsētām ar atšķirīgu situāciju, ekonomiku, plānojumu utt., bet jādomā pašiem ar savu galvu, ņemot vērā lokālās vajadzības.
Rīgas domātāji in domētāji 35 gadus braukā pa pieredzes apmainīšanās tūrismiem, gan jau ka arī Helsinkos kādu reizi bijuši. Bet vienalga mēģina savu budžetu gan izzagt, gan vēl pietēlot, ka kaut ko uzlabo, gan mēģina vēlreiz izgudrot divriteni….
darklight rakstīja:
Topinambūram, starp citu, ir iespēja izdzēst pašam savu ierakstu (kaut kādu laiku pēc publicēšanas), ja redz, ka tas ir sanācis nepareizs ☝️
Baigi nesekoju, nospiežu apstiprināt, un prom esmu.
Vēlmju un stereotipu blablabla.
Topinambūrs nospieda saiti ‘atbildēt’, bet līkā foruma dēļ atbilde pielipa citam ierakstam
Global Estimate (2010–2024)
Given the above data modalities:
For consolidated regions like US and parts of Europe, roughly 1,000 to 2,500 ICE-bus fires per year are plausible from older NFPA and vehicle‑fleet‑reporting sources.
Extending that to a 15‑year span gives a cumulative total between approximately 15,000 to 37,500 reported bus fires.
This excludes many private, unreported, regional, or light‑rail/coach vs city‑bus distinctions, so the real number could be anywhere 30,000–50,000 worldwide.
Incidence rate: EV Firesafe recorded ~27 verified electric bus fires globally among ~250,000 e‑buses (2010–2024), implying a per-bus fire probability ≈ 0.01% (≈1 in 10,000) Risk Reduction Rev+15EV Fire Safe+15Reddit+15.
core rakstīja:
topinamburs rakstīja:
momentālā bīstamība, protams, degot akumulatoram ir lielāka.
Bet!
iekšdedzes autobuss jebkurš izdala dūmus nepārtraukti, kad darbojas, tas viens.
Otrs, masu mēdītājos izbazūnē vai ikkatru elektroauto nedienu, bet parasto iekšdedzes auto nebūšanas nu jau reti tiek pieminētas.
Tā kaut kā.
Un cik bieži tad ir tās iekšdedzes auto aizdegšanās? Tu tak nepieminēsi tos gadījumus, kad aizdegas 10...20 gadus vecas, nobrauktas miskastes?
Globally, EV FireSafe tracked around 0.0012 % of EVs catching fire (2010–2023), versus about 0.1 % for ICE vehicles—an 80‑fold difference
0pis rakstīja:
More than half of Helsinki’s streets have a speed limit of 30 km/h (approximately 20 mph). Half a century ago, the city barely had half of its area with a 50 km/h limit (30 mph). They gradually worked to reduce the speed limit, especially around schools and kindergartens.
Smarter street design also played a key role. Pedestrian and cycling infrastructure was prioritized for upgrades in recent years. More and more people started using public transit or bikes, or just walking. Substantial investments also made public transit more efficient and reliable.
tu par sevi? Ziņa bija par satiksmi, bet tu iekakāji, ka somi ir kaut kādi neriktīgi.
Iedod to jēdzīgo, uz ko balsti savu teoriju par Somiju
momentālā bīstamība, protams, degot akumulatoram ir lielāka.
Bet!
iekšdedzes autobuss jebkurš izdala dūmus nepārtraukti, kad darbojas, tas viens.
Otrs, masu mēdītājos izbazūnē vai ikkatru elektroauto nedienu, bet parasto iekšdedzes auto nebūšanas nu jau reti tiek pieminētas.
Tā kaut kā.
From data comparing overall causes of death:
Finland: Alcohol-related deaths contribute approximately 5.17 per 100,000 population, ranking Finland #17 globally World Life Expectancy+1Vikipēdija+1Vikipēdija+2World Life Expectancy+2World Life Expectancy+2
Latvia: The age‑standardised death rate from alcohol is about 8.83 per 100,000, placing it much higher relative to overall mortality
Nav dīzelis nekāda kļūda, tie ir praktiska rīcība kā samazināt izmaksas - galu galā ir atšķirība, vai tērēt kādus 30% mazāk degvielas, vai nē. Tāpat elektroauto šobrīd dara to pašu - tērē mazāk (elektro)enerģijas. Simple.
Melo, kā parasti.
Bradypus rakstīja:
Saukt visus par muļķiem ir viegli. Saprast, kādēļ tas smogs pagarināja dzīvi gan nesanāk - tikai tupi muldēt par “dodiet atpakaļ”, kas atkal ir tevis paša izdomāts skaitāmpantiņš, ko neviens pirms tevis NAV teicis.
Smogs pagarināja? Vai darba ražības pieauguma izraisītais relatīvais ienākumu palielinājums, komplektā ar vajadzību sākt cīnīties ar antisanitāriem apstākļiem un infekciju slimībām?
taaneko rakstīja:
Ekonomija?
Ekonomija ir atkarīga no dzinēja noslodzes un izvēlētā pārnesuma.
Reakcijas laiks? Varbūt veids?
Citiem visa reakcija aprobežojas ar mirkšķināšanu un signāltaures spaidīšanu, un ar stūri vai pedāļiem tai nav nekāda sakara.
Ko nozīmē smago iekļaušanās satiksmē? Kā tas izpaužas?
Un vēl kautkas tikpat subjektīvs?....
Subjektīvs ir viss Tavs saraksts ar apstākļiem, kas Tavuprāt ļauj sisties nost