Autonams sniedz iespēju valdes locekļiem no šī stulbā nodokļa izvairīties.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Autonams sniedz iespēju valdes locekļiem no šī stulbā nodokļa izvairīties.
Tak vairāki jau ir tie stāsti, man vairāki klienti ir ar prieku tikuši vaļā no elektro un iekāpuši atpakaļ dīzelī, kaimiņš joprojām nespēj jūsmot par dīzeli un elektro auto atceras kā ļaunu murgu.
Redz ir tā, pie dīlera eju, ja tiešām jaunu vēlos pirkt, bet par cik vienmēr pērku mazlietotu, man vienkārši neērti cilvēkus traucēt, jo tāpat zinu, ka jaunu nepirkšu.
Lietotus tādus notestēt praktiski nav iespējas, jo viņi vienkārši mūsu tirgū praktiski netiek piedāvāti un tāpat izbraukt neviens nedod ![]()
Jā, auto interesanti, bet tas, kurš visvairāk interesē, to braukt nedod ![]()
Ķipa lobēt viņu biznesu?
Man bija vilšanās, ka WRC klasē startē tikai 10 ekipāžas, no kurām 1 letiņš, 1 igaunis, nu kāds tur pasaules čempionāts. Tiešām nesekoju līdzi ralijam, bet izskatās, ka tur viss iet uz beigām! Izmaksas tak ir milzīgas, rūpnīcas ir pametušas šo novārtā. (2 laikam vēl palikušas)
robchix rakstīja: Droši vien, tur kāda uzņēmēja bizītis bija domāts, kaut kā neticās, ka savācās turīgu jūras klases ūdensmoču īpašnieki un izlēma visi apmeklēt Roņusalu.
Šoreiz bija tieši tā...
feciic rakstīja: Kāds kaifs sēdēt uz bāņa ar 140-160-180? OK ātrāk tiec galā, krāns pagarinās jo beidzot var "atvilkt", var auto iespējas izmēģināt, kas vēļ?
Man tie braucamie nav nekādi prēmium un luxury hi end un kautkā tass saldais punkts 3+ stundu bāņa pievārēšanai tāpat nostājas 130-140 robežās jo neprasa baigo koncentrēšanos, degvielas patēriņš ir samērīgs pret iegūto laiku un nav arī mēmais troksnis salonā.
Tas tomēr no auto atkarīgs, man kruīza ātrums ir ap 180, biš pāri 2K apgriezieni, patēriņš arī normāls, virs 200 sāk ēst jūtami vairāk.
GB12 rakstīja: 1. Savā laikā drošināju vienu, kurš pirka jaunu GLE mersi par 90 tūkstošiem... bez līzinga. Un nebija nekāds ūberlielais lauksaimnieks;
2. Cits pazīstams braukā ar Cupru Formentor;
3. Nesen kolēģis drošināja vienu ar jaunu Rexton (ap 55000 euro).
4. Pirms gada mēģināju pie sevis ievilināt vienu no Madonas - brauc ar pasvaigu Q7.
Bet vispār, ja gribi zināt, ar kādiem auto braukā zemnieki, aizbrauc kādreiz uz kādu lauksaimniecības izstādi un paskaties, kādi auto tur ierodas.
Tik Latvijā vairs nav nevienas jēdzīgas izstādes, Rāmava ir nožēlojama. Igaunijā ir laba izstāde, bet aizbraucot uz Vācijas lielajām izstādēm žoklis atkaras, tur ir kā auto izstādē
Arī Polijā jau pirms gadiem 7-10, ļoti labs autoparks stāv parkingā.
Kā strādājošs šajā nozarē varu teikt, ir čīkstētāji un ir darītāji, tie, kas brauc ar vecu kūpošu Passat, pamatā pats ir vainīgs pie savām nelaimēm, jo vienkārši neprot strādāt.
Viena iezīme gan parādās pēdējā laikā ļooti uzkrītoši, nav vairs, kam strādāt, kaut algas sola normālas, dienā ir iespēja nopelnīt gana labi, tik galvenā problēma ir tā, ka tas ir sezonāls darbs. Graudinieki - tas ir jau cits stāsts.
Pat ja visa eiropa sakāptu kokos, tāpat maz kas mainītos!
650 rakstīja: Es domāt, ka pofiig tas zooms un (ja) ir jāņem, ta vnk paņemam augstāko,vai vismaz kādu "otro" no augšas.Un turpmākos 3g tad vienkārši "garantējam" (izslēdzam) sevi no lohu kategorijas maksāt/Par!
Es tagad esmu izvēles priekšā, pirms 3 gadiem paņēmu S21 Ultra, bet pēdējā laikā kamera tāda miglaina (it sevišķi tumsā), fokusu noķert nevar, baterija palikusi jūtami švakāka, kas tikai loģiski, būs tās aptuveni 1000 uzlādes. Vēl 2 paziņām ir tāds pats dzelzis un tieši tās pašas problēmas, gan jau atkal atraduši veidu, kā mūsu piespiest pāriet uz jaunu un nomaksāt ikgadējo Samsung nodevu
No vienas puses, nomainīt bateriju un staigāt tālāk, jo arī skopums nāk virsū 1K+ samaksāt par klausuli, no otras, gribas ko jaunāku ![]()
Ir paziņas, kas ir ielikuši par apmēram 3K antiradarus autiņos, jāaprasās, kā strādā.
Kādi nez te Euro 6 dzinēji? DPF filtri ar nez ir? ![]()
uupis rakstīja:
Bradypus rakstīja: Kurš nu runātu par adekvātumu. Tieši tu sludini pašiedomātu dzīvojamās zonas izņēmumu.
Tieši tu melo, ka es esmu pret jebko parakstījies.
Tieši tu melo, ka CSL dzīvojamā zona ir izdalīta atsevišķi.
Tieši tu melo, ka esi lasījis likumprojektu, kuru tikai mediji ir sagrozījuši.
Tieši tu melo, ka atrunājoties ar dzīvojamo zonu netiek ieviesta policijas iespēja atņemt tiesības par 120 km/h apdzenot uz šosejas, kas arī tieši un nepārprotami ir minēts ManaBalss iniciatīvā.
Tieši tu melo, ka kāds (tai skaitā es) ir apgalvojis, ka nav pieņemami, ja šis tiek ieviests, attiecinot tieši uz dzīvojamo zonu.
Un tagad uzmanību!
ES ESMU PAR TIESĪBU IZMANTOŠANAS LIEGUMU PAR +30!!!
Es pret!
TomsTimosko rakstīja: Sauciet mani par vecmodīgu, bet 3,0 l dīzeļdzinējs ir un paliek arī šodien 3.0 dīzeļdzinējs. Atskaitot lielo zirgspēku skaitu, hibrīda versija uz papīra neizskatās pārliecinoša (salīdzinot ar konkurentiem), tāpēc 3,0 V6 ir piemērota izvēle, kas darbojas lieliskā saskaņā ar 8AT. Tas nebūs pats dinamiskākais SUV, taču demonstrē labu komfortu, pietiekami labas spējas bezceļā un veiklību pilsētā, pateicoties aizmugurējo riteņu piestūrēšanai.
Kāds nu vairs tautas auto. Pēc dažādiem kritērijiem Touareg atbilst premium klasei un attiecīgs luksusa līmenis atspoguļojas arī cenā. Reputācijas līmenis gan nav turpat, kur BMW, Audi vai Porsche.
Atsaucīgi un augstas izšķirspējas ekrāni, augstas kvalitātes apdare un ergonomika padara Touareg salonu par vietu, kurā ir patiesi patīkami atrasties. Tiesa, klimata kontrolei fiziski slēdži būtu ērtāki un “skārienpogas” uz stūres kā parasti neklausa.
Es ar lielu izbrīnu skatos uz cilvēkiem, kuri par 100K pērk Touareg
Istenībā tāpat, kā uz tiem, kas par 60-70K pērk elektrisku Škoda ![]()
viencexperc rakstīja: Vienalga cik šis auto būs labs, ķīniešus masveidā sāks pirkt Eiropā ap 2028 gadu.
Pagaidām vēl neizauga paaudze, kura pērk Huavejus, Xiaomi, Realme u.ttt. Pagaidām visbiežākais pircējs eiropā vēl joprojām ir kaut kāds pamuļķa stereotipisks komunists, kurš vēl domā, ka vācu mēsli kuri piebāzti ar ķīniesu detaļām ir kvalitatīvi un labi, bet oriģinals auto ar tādām pašām detaļām ir slikts.
Pēc gadiem 5 cilvēki xiaomi skūteri izmetīs, Realme telefonu izmetīs un nopirks Baic un brauks priecīgs.
Tas, ka tas nenotiks pēc 5 gadiem ir vairāk nekā skaidrs! Tas, ka tas kādreiz var notikt, iespējams.
imzz rakstīja: Pašnāvnieku klubs Krievijas armija Avdejevku šturmējuši arī ar tādu "bruņutehniku" kā GAZ-AA ( ražots 1932-1938 ) sauktām par polutorkām to 1.5 t kravnesības dēl. Sākumā domāju, ka tas nevar būt, bet par to jau vairākos kanālos stāsta:
www.reddit.com/r/ukraine/comments/17duk63/russians_again_attack_avdiivka_but_with_simple/
Brīnos, kur viņi tādas atraduši, vai tad 2.p.k. laikā viss netika nodedzināts?!? Kā arī kurš par viņām ir rūpējies, ka tās nesarūsēja šo gadu laikā, labi daži muzeja eksponāti...bet sūtīt frontē???
Šis apgalvojums jau nu gan iet pret fizikas likumiem...
iAuto rakstīja: Vēl.jau nav, tātad jaunākais
No S sērijas, nesen tak iznāca Fold5/Flip5, kurus nu gan neieteiktu pirkt, tie lokāmie ekrāni ir murgs!
Jauno? Drīz jau S24 gaidāms...
nomiks rakstīja: Jā, paldies WALA, ka izručīji! Šobrīd varu diezgan droši apgalvot, ka vidējais patērtiņš manam CR-V ir stabilizējies un tas ir 6,8 l/100 km. Lielākoties braukts tieši ārpus pilsētas un garākus gabalus, kas arī ir galvenais iemesls tik lielam patēriņam. Braucot tikai pa pilsētu, 5 l/100 km ir mierīgi sasniedzams rezultāts bez sēņošanas. Protams, priekšā ir ziema. Tad skaitļi būs pavisam citi.
Kas interesanti, šis ir mans pirmais auto, kuram datorā vidējais patēriņš sakrīt ar faktisko (pēc bākas metodes). Līdz pat desmitdaļām. Droši vien, ka tā ir likumsakarība, bet arī manam Honda mocim ir precīzi tāpat. Sakritība līdz pat litra desmitdaļai.
Kādēļ pirkt hibrīdu, ja vairāk sanāk braukt ārpus pilsētas? Paņem jebkuru normālu D auto un viņš tev patērēs mazāk..
Ar to inflāciju ej nu saproti, manā nozarē ir daudzas preces, kuru cena 2022.gadā uzskrēja debesīs, bet šobrīd cena ir zemāka nekā 2021.gadā. Tas ka mums te Latvijā daudzi mēģina izspiest max cenas jebkuram produktam, tas ir cits stāsts, tie paši saules paneļi jau ir jūtami lētāki.
msh rakstīja: Kāpēc, tavuprāt, aķiem būtu jāpaliek lētākiem, ja pieprasījums pēc tiem tikai augs? ![]()
Par šo cenu, viņus daudzi nevarēs nopirkt, cik esmu runājis ar zinošiem šai jomā, drīz ir gaidām jaunumi...
Šobrīd akumulatori vēl ir dārgi, bet pēc gadiem 5-10, to cenas varētu būt pieejamākas, jo tad tūkstošiem elektroauto tās būs jāmaina, nu nevarēs viņas maksāt tik cik šobrīd, tad tie auto visi rindā ies uz tolmetu.
Man pašam šobrīd ir 6kw paneļi, domāju vēl tikpat fiksi piemest klāt, 5 gadus pasēdēšu uz neto sistēmu, pēc tam akumulatori.
Piektdien netieku, bet sestdien vai svētdien varētu.