Renault Rafale Atelier Alpine ir auto, kas neatstāj vienaldzīgu.
Sākumā uzmanība pievēršas sportiskajam dizainam , lielajiem riteņiem, matētajam krāsojumam, bet sākot braukt parādās šī auto fantastiskā dinamika. Papētot tehniskos datus atklājas ievērojamā jauda 300 zs, vau ! Arī salona dizains ir atbilstošs, sēdekļos pie auto atvēršanas spīd Alpine emblēmas, stikla jumts aptumšojas pa segmentiem, ja traucē saule, mūzika Harman Kardon skan fantastiski.
Neskatoties uz lielo jaudu, degvielas patēriņu braucot arī dinamiski miksētā režīmā, borta dators ilgtermiņā rādīja 9,7l/100km.
Plug in hibrīds ļauj braukt arī tikai EV režīmā, ir arī atsevišķa poga, kas ļauj ērti pārslēgties starp EV un Hybrid režīmiem. Uzsākot testu, pilnībā uzlādēta, ar piepildītu degvielas tvertni, auto spidometrā nobraucamais attālums ir 760km, kas manuprāt ir labs rādītājs tik jaudīgam auto.
Visi kustības asistenti darbojās labi, izņemot stāvbremzes funkciju Autohold, kas šad tad negribēja noturēt auto miera stāvoklī pie krustojuma. Nezinu vai ir iespējami riteņi ar mazāku diska diametru un augstāku riepas profilu, bet domāju, kā tā būtu labāka izvēla mūsu ceļiem. Aktīvā piekare un visa ritošā daļa līkumos dod pārliecību- var braukt dinamiski, mašīna ir ļoti stabila.
Kopumā auto atstāja jauku un nevienaldzīgu iespaidu, tas nav viekārši autombīlis, bet kaut kas vairāk.
Šito jezgu zem tā pārsega!
Nevajag tad man tos 220 kw...