Brigādi uz 16h gadā noslogot vai turēt operatoru visu gadu, kurš seko tiem apstākļiem un pārslēdz zīmes, nu galīgi nebūs vienādas izmaksas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Brigādi uz 16h gadā noslogot vai turēt operatoru visu gadu, kurš seko tiem apstākļiem un pārslēdz zīmes, nu galīgi nebūs vienādas izmaksas.
Normāls Latvijas pilsonis uz ārzemēm brauc no mārupes. Valsts to zina un tāpēc arī iegulda pareizajā kompānijā.
Satiksmes noteikumos jāieraksta, ka aizliegts dzīvojamās zonas izmantot tranzīta satiksmei. Un pēc tam jāpieprasa google izņemt tādas no īsāko ceļu algoritma, pamatojoties uz vietējo likumu prasībām. Tas ierobežos deģīšus.
Suņi rej, bet Vācijas ražošanas karavāna iet uz priekšu - https://iauto.lv/zinas/pasaule/51368-volkswagen-koncerns-ogad-realizjis-6-6-miljonus-transportldzeku
iAuto rakstīja:
Es neredzu loģiku tavā tēzē vai pārmetumā, pat nezinu, kā to nosaukt, ņemot vērā, ka katru iespēju mēģini šeit regulāri negatīvi rakstīt par iAuto platformu.
Latvijā un Eiropā visus žurnālistu braucienus uz automašīnu prezentācijām apmaksā autoražotājs.
Kāds šajā sakarā ir jautājums? Vai tas ietekmē saturu kā pirktu saturu? iAuto gadījumā nē, neietekmē. Bet ir arī ēnas puses šajā sistēmā, un tās ir, ja tu uztaisi negatīvu testa aprakstu un esi medijs, kas no tā pārtiek, tad Latvijā jā - saturu tādā veidā var un ietekmē. Manā gadījumā esmu saskāries 2x ar tiešu ietekmēšanas gadījumu, abos esmu pateicis skaidru nē dīlerim. Proti, Andrim Sivickim, kad strādāja Autobrava par Fiat Ducato, un Dainim Bremzem no Nordes, par Renault plānoto modeļu ražošanas pārtraukšanu. Pēdējā gadījumā pat Auto Asociācijai ieteicām izstrādāt ētikas kodeksu.
Ja šādi auto prezentāciji braucieni būtu jāapmaksā redakcijai, tad tādi vienkārši nebūtu, jo tie neatmaksātos.
Ķīnas gadījumā finansiāli man tie ir pat zaudējumi, ņemot vērā patērēto laiku un uzņēmuma komandējuma izmaksas, iekavētie darbi Latvijā utt. Es to daļēji tāpēc norakstu kā piedzīvojumus, jo būs 1400 km brauciens pa Ķīnu. Domāju, ka tas būs iespaidīgi.
Ja saturs tiek apmaksāts, tas tiek attiecīgi marķēts kā reklāmraksti.
Atkal noleci no tēmas. Zinām mēs, ka auto ražotāji apmaksā šādas vizītes. Bet šeit kā reiz ir jautājums par Ķīnu, nevis Eiropu. Situācijā, kad Ķīna atbalsta agresoru krieviju Ukrainas karā ir, maigi sakot divkosīgi, izlikties par Ukrainas aizstāvi un vienlaikus pieņemt no Ķīnas dāvanas sava biznesa bīdšanai.
Piena ceļš nav cita galaktika 😂
nenovirzies no tēmas, tā ir par Ķīnu. Šo ražotāji uzsauca braucienu uz rūpnīcām un nauda nesmird iestājās ?
Ķīnieši palīdz krieviem Ukrainas karā. Un braucot pie šiem Tu to politiku atbalsti. Tas arī galvenais kas jāzina.
Nobraukums ārzemēs ir paša braucēja problēma. Ja viņš grib atlaidi par šo, lai katru reizi izbraucot no valsts uzņem odometra fotogrāfiju pie robežstaba un iebraucot atkal piefiksē starpību. Gada beigās iesniedz deklarāciju, lai noskaita pārmaksu.
Reku Dolomītu reģionā nomas tīkls https://www.suedtirol-rad.com/en/
Rūsas caurumi jāāizlāpa.
Gan Spānijā, gan Polijā pareizajās nomās bija ļoti labi elektrovelosipēdi pieejami.
Kas tas pa likuxistu, kam nav fliperis līdz ar pareizajiem addoniem lai pieregulētu to luksoforu?
Tāpēc, ka krievi iegulda lielas naudas, lai turētu visus kaimiņus uz gāzes adatas. Katrs vietējās ģenerācijas kilowats samazina iespēju, ka nākotnē no šiem tiks pirkta gāze. Tad nu sponsorē pa aplinkus ceļiem visādas pret-vēja kustības vai atrod vietējos noderīgos idiotus.
134 eiro maksā, kā paziņa teica. Un nav dārgāks.
Nevajag atdzesēt to motoru, turēt siltu visu laiku.
Var atvērt tikai tad, ja uzliek kārtīgu švelleri ar fizisku augstuma ierobežojumu 2m pirms tilta. Citādi pidari brauks straumēm ar smagajiem.
Ķīna pirmoreiz publiski deklarē apņemšanos samazināt izmešus https://www.bbc.com/news/articles/cj4y159190go
Skyscanner izmantoju izdevīgākus lidojumus atrast.
Cik noprotams, Tu šeit pilnīgi atklāti aicini veikt pretlikumīgas darbības?
Ar 3D printeriem čaļi šitās detaļas taisa. Meklē Facebook grupās, ne šitajā miskastē.
Kur Vensa komentārs par vārda brīvību - https://nypost.com/2025/09/11/sports/suns-beat-writer-gets-fired-after-series-of-charlie-kirk-posts/
?
Vienu redneku novāca un tādas vaimanas? Tak šis pats bija par to, ka ik pa laikam kāds jānošauj.
pinterestā un scribdā toč ir Shēmas.