Jau komentārā pie Tavascan (https://iauto.lv/forums/topic/43919-cupra-tavascan-2024-2025-electro-auto-tests-atsauksmes-un-iespaidi) minēju par divām savstarpēji salīdzināmām Cuprām. Lai arī Terramar ir ICE un ar nedaudz mazāk Zs, lielāka bauda braukt ir tieši ar Terramar. Protams, arī šis bija VZ izpildījumā, tātad - labāk aprīkots, jaudīgāks. Pirmais pozitīvais iespaids par šo radās burtiski uzreiz, tiklīdz iesēdo profilētā ļoti ērtā krēslā. Bija sajūta, ka vadītāja krēsls ir radīts tieši man tieši tik ērts tas bija.
Pie ceļa turas kā pielīmēts. Un ausīm milzu gandarījumu rada viens pogas spiediens - atliek uzspiest braukšanas režīmu Performance vai Cupra, un katru akseleratora pieskārienu pavada skaista un sportiska skaņa, kas gluži kā AMG, tiek radīta mākslīgi, tomēr sajūta ir lieliska. Tā vien gribas ar kādu paskrieties. Bet to gan tikai Biķernieku vai 333 trasē labāk darīt, citādi bez tiesībam un ar lielu robu makā var palikt pavisam viegli. Terramar izaicina braukt dinamiski, nedomājot par degvielas patēriņu. Es gribētu, ka man kādam čomam būtu šādas auto un tad kādā dienā varētu aizņemties “izmest kādu līkumiņu”. Vai pats sev tādu iegādātos, neesmu tik drošs, lai gan cena, manuprāt, ir ļoti pat adekvāta tam, ko sniedz šis auto - par apmēram 40 000 EUR var tikt pie labi aprīkota, dinamiska un ļoti skaista (jau atkal subjektīvi) auto.




















Prātā nāk teiciens, ka ”lielais brālis tevi vēro" un tas ir pamatoti - tieši aiz stūres atrodas acs, kas vadītāju vēro nepārtraukti, pat vēl vairāk kā KIA EV3. Atliek paņem tālruni rokā, uzreiz brīdinājums. Iedomājos, kas šis būtu labs auto jaunietim, kas nesen sācis savu autovadītāja karjeru un vecākiem ir mierīgs prāts, ka jaunietis netrakos uz ceļa. Par katru darbību, kas samazina uzmanību no ceļa, saņem brīdinājumu. Labi, ka tie nesummējas, kādā brīdī atslēdzot iespēju braukt.
Kopumā jāsaka, ka jārēķinās, ka arvien vairāk tirgū parādīsies Ķīnā ražotie auto un var jau būt, ka tas nemaz nav slikti. Kvalitatīva salona apdare, bagātīgs aprīkojums, vidū izvietotajā milzīgajā planšetē plaša funkcionalitāte, ērti krēsli. Viss, kas nepieciešams labam un mierīgam braucienam. Ļoti laba atpakaļskata kamera, kā arī iepriekš nepieredzēta funkcija - ieslēdzot pagrieziena rādītāju, ekrānā parādās projicēts attēls ar skatu no augšas, kas var būt ļoti noderīgi šaurā vietā, lai neuzbrauktu uz apmales, piemēram. Vai arī tumšajā diennakts laikā.
Pamanīju arī, ka spidometra rādījums precīzi sakrīt ar waze norādīto ātrumu, kas nozīmē, ka faktiski nav kalibrēšanas kļūdas. Tā kā šis ir plug-in hibrīds, tad ir pieejams arī EKKI atbalsts šāda auto iegādei, līdz ar to iegādes cena kļūst par diezgan pievilcīgu (bez atlaides cena ir 40 660 EUR, šobrīd gan ir atlaide un cena attiecīgi 36 460 EUR). Tātad par +/- 30000 EUR var iegūt lielisku auto - tumšo zirdziņu. Kāpēc tumšais zirdziņš? - jo šis LV un arī Eiropā ir salīdzinoši nezināms ražotājs, nav pieredzes ar ilgstošu lietošanu, kvalitāti pēc 5 gadiem, tālākpārdošanas vērtību. Bet, kas neriskē, tas nebrauc ar Lynks & Co!