Nākamnedēļ, no 6.maija, sāksies būvdarbi Dzirnavu ielas posmā no Skolas ielas līdz Tērbatas ielai, kur taps sen gaidīti publiskās ārtelpas uzlabojumi – tiks ierīkota velojosla un labiekārtoti krustojumi. Tostarp uz būvdarbu laiku tiks slēgta satiksme un gājēju kustība.
Dzirnavu ielas posmā tiks atjaunots gan brauktuves, gan ietvju segums. Dzirnavu un Baznīcas ielas krustojums kļūs ērtāks un drošāks – tiks izveidotas jaunas gājēju pārejas un labiekārtota atpūtas zona ar soliņiem un apstādījumiem.
Tāpat tiks uzlabota vides pieejamība krustojumos, paplašināta ietve pie Skolas ielas krustojuma, kā arī autostāvvietu josla papildināta ar zaļām krūmu dobēm. Velobraucēju ērtībām uzstādīs stāvvietas 92 velosipēdiem.
Esošās Dzirnavu ielas velojoslas tiks integrētas pilsētas centra veloinfrastruktūras tīklā, savienojot tās ar Skolas ielas veloceļu. Tostarp projekta ietvaros tiks ierīkota arī jauna gājēju pāreja pie t/c "Galerija Rīga" un ieklāts vienots vēsturiskā bruģa segums posmā no Tērbatas ielas līdz Skolas ielai.
Tostarp tiks saglabāta esošā auto novietošanas kārtība gar vienu Dzirnavas ielas pusi.
Pašvaldība vērš uzmanību, ka būvdarbu laikā no 6.maija līdz 29.maijam tiks slēgta transportlīdzekļu satiksme un ierobežota gājēju kustība Dzirnavu ielā, posmā no Brīvības ielas līdz Tērbatas ielai, un tiks ierobežota transportlīdzekļu satiksme Dzirnavu ielas un Tērbatas ielas krustojumā.
Darbu veicējiem uzdots nodrošināt ceļa zīmju izvietošanu, kā arī iedzīvotāju un uzņēmumu, kuri atrodas minētajā ielas posmā, transportlīdzekļu piebraukšanu pie dzīvesvietas vai uzņēmuma.
1. Kur nonāks bruģis, ko noņems velojoslu ierīkošanai?
2. Ko dara gājējs uz velojoslas?
2.29. velojosla – josla uz brauktuves, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdu un elektroskrejriteni un no citu transportlīdzekļu joslas ir atdalīta ar 920. vai 925. ceļa apzīmējumu vai paaugstinātu apmali (tiek apzīmēta ar 941. ceļa apzīmējumu; var tikt apzīmēta ar 413. un 817. ceļa zīmi);
Tas bruģis varētu pazust ar galiem ne tikai no velo joslas un visiem būtu tikai labāk.
To var izmantot uz turistiem orientētās vietās, kur vajag pseidovēsturisku piesitienu un nebrauc auto. Lai cilvēki priecājas un tērē naudu par sajūtām, ko dod bruģis.
Galvenā sāpe - lai tas nepazūd ar galiem.