Visi komentāri - Sāksies velojoslas ierīkošana un ielu krustojumu labiekārtošana Dzirnavu ielā; slēgs satiksmi

Sāksies velojoslas ierīkošana un ielu krustojumu labiekārtošana Dzirnavu ielā; slēgs satiksmi 16

 

Foto: Publicitātes foto

Rīgas pašvaldība | 29.aprīlis 2025 19:01

Nākamnedēļ, no 6.maija, sāksies būvdarbi Dzirnavu ielas posmā no Skolas ielas līdz Tērbatas ielai, kur taps sen gaidīti publiskās ārtelpas uzlabojumi – tiks ierīkota velojosla un labiekārtoti krustojumi. Tostarp uz būvdarbu laiku tiks slēgta satiksme un gājēju kustība.

Dzirnavu ielas posmā tiks atjaunots gan brauktuves, gan ietvju segums. Dzirnavu un Baznīcas ielas krustojums kļūs ērtāks un drošāks – tiks izveidotas jaunas gājēju pārejas un labiekārtota atpūtas zona ar soliņiem un apstādījumiem.

Tāpat tiks uzlabota vides pieejamība krustojumos, paplašināta ietve pie Skolas ielas krustojuma, kā arī autostāvvietu josla papildināta ar zaļām krūmu dobēm. Velobraucēju ērtībām uzstādīs stāvvietas 92 velosipēdiem.

Esošās Dzirnavu ielas velojoslas tiks integrētas pilsētas centra veloinfrastruktūras tīklā, savienojot tās ar Skolas ielas veloceļu. Tostarp projekta ietvaros tiks ierīkota arī jauna gājēju pāreja pie t/c "Galerija Rīga" un ieklāts vienots vēsturiskā bruģa segums posmā no Tērbatas ielas līdz Skolas ielai.

Tostarp tiks saglabāta esošā auto novietošanas kārtība gar vienu Dzirnavas ielas pusi.

Pašvaldība vērš uzmanību, ka būvdarbu laikā no 6.maija līdz 29.maijam tiks slēgta transportlīdzekļu satiksme un ierobežota gājēju kustība Dzirnavu ielā, posmā no Brīvības ielas līdz Tērbatas ielai, un tiks ierobežota transportlīdzekļu satiksme Dzirnavu ielas un Tērbatas ielas krustojumā.

Darbu veicējiem uzdots nodrošināt ceļa zīmju izvietošanu, kā arī iedzīvotāju un uzņēmumu, kuri atrodas minētajā ielas posmā, transportlīdzekļu piebraukšanu pie dzīvesvietas vai uzņēmuma.

 
Visi komentāri
 
0pis 29.aprīlis 2025 20:00
0 1 Atbildēt

1. Kur nonāks bruģis, ko noņems velojoslu ierīkošanai?

2. Ko dara gājējs uz velojoslas?

2.29. velojosla – josla uz brauktuves, kas paredzēta braukšanai ar velosipēdu un elektroskrejriteni un no citu transportlīdzekļu joslas ir atdalīta ar 920. vai 925. ceļa apzīmējumu vai paaugstinātu apmali (tiek apzīmēta ar 941. ceļa apzīmējumu; var tikt apzīmēta ar 413. un 817. ceļa zīmi);

anonimikis 29.aprīlis 2025 23:12
1 0 Atbildēt

Tas bruģis varētu pazust ar galiem ne tikai no velo joslas un visiem būtu tikai labāk.

0pis 30.aprīlis 2025 8:59
0 0 Atbildēt

To var izmantot uz turistiem orientētās vietās, kur vajag pseidovēsturisku piesitienu un nebrauc auto. Lai cilvēki priecājas un tērē naudu par sajūtām, ko dod bruģis.

Galvenā sāpe - lai tas nepazūd ar galiem.

iJuris 30.aprīlis 2025 0:14
2 0 Atbildēt

jibāaaķ.... mana ikdienas iela, taisnākais ceļš cauri centram.. 

Nekas , poh, apstāšos, iešu veikalos, sēdēšu uz soliņiem... iešu pa velojosloām... nu tāpat kā Miera ielas mierīgājā hipstreu projektā....

Es jau saprotu, vēlēšanas nāk, nauda jāapgūst.. neko nav pabeiguši, bet steidz jau nākamo taisīt.

Rīgā ir tik daudz vietas, kur vajag remontus ielām un gājēju celiņiem, bet to jau neviens neredz, vajag soliņu centrā, jo dzīvokli tur atļauties nevar tāpat... Nu un daļa mājas kā grausti stāv.

0pis 30.aprīlis 2025 9:00
2 2 Atbildēt

Centra iela kā tranzīta ceļš ir aplam. Tad jau Dome ir uz pareizā ceļa, ja izdosies tevi pārvirzīt uz citu maršrutu.

iJuris 30.aprīlis 2025 0:16
2 0 Atbildēt

Darbu veicējiem uzdots nodrošināt ceļa zīmju izvietošanu, kā arī iedzīvotāju un uzņēmumu, kuri atrodas minētajā ielas posmā, transportlīdzekļu piebraukšanu pie dzīvesvietas vai uzņēmuma.

par šo plašāk, vai uzņēmumu apmeklētāji arī drīkst piebraukt?

Vai apkalpojošais personāls un uzņēmumi arī skaitās?

650 30.aprīlis 2025 2:14
3 0 Atbildēt

Cerams, lidz tajam 7tajam jūnijam iekļausies.Savādāk atnāks (tas kaut kādais) Ainārs un visus Ārtelpā sasskrūvētos stabiņus izskrūvēs/Ārā. 

Tu ko nesaprati- gājēju kustība tiks slēgta! Izlasi 1mo rindkopu! Neviens gājējs nekustēsies! Ā, nē 7tajā rindkopā rakstīts, ka varēs piebraukt iedzīvotāju transportlīdzekļi.Taču nava ne vārda,vai iedzīvotāji drīkstēs no piebraukušajiem transporta līdzekļiem izkāpt un uzsākt Kustēties.Hm.

iJuris 30.aprīlis 2025 8:34
3 0 Atbildēt

Protams, nekāda shēma nav klāt, gan jau plūsmas analīze arī nav veikta, viena josla pat pirms krustojuma, tātad tāds pats stūķis kā Bruņinieku ielā, katra parkošanās, katra kustība aptur visu satiksmi. Uz soliņiem neviens nesēdēs, jo nav jau prieka blenzt sienā.

bet nekas, Vecmigrāvja, vecāķu un Mangaļsalas iedzīvotājiem top mobilitātes punkti...

Pudeles kakls pie dzelzceļa neko neizsaka.

Tas pats Imanta Iļģuciems...

Zolitūde Imanta....

oi, es varētu vēl sameklēt... Bet nekas, būs soliņi un bērns bez ķiveres ar skrejriteni...

iJuris 30.aprīlis 2025 8:35
0 0 Atbildēt

Starp citu, cik zīmes, gājēju pāreja, jūs redzat?

uupis 30.aprīlis 2025 10:05
0 1 Atbildēt

Un kāpēc ir jābūt ceļa zīmei Gājēju pāreja???

650 30.aprīlis 2025 14:34
0 0 Atbildēt

Nēe, nekur nekādām zīmēmnava Jābūt.Ja ir, tad kā Zebrā rādītajā TiltaTvaika ielas apkārtnē, ar assiem stūriem un precīzi vidēja auguma (sēdoša suņa) Gājēja Galvas augstumā.

Vienīgi ka Vadītājiem acīsspīzdošajos reklāmas e-krānos vajadzētu nomainīt repertuāru.Demonstrēt tiem ārtelpass sasstrēgumāstāvošajiem Lohiem sasšķaidītus Gājēju ķermeņus ar norautām galvām un/vai izrautiem iekš.Orgāniem.

iciks 30.aprīlis 2025 8:58
5 0 Atbildēt

Velojoslai būtu jābūt no vēsturiskā bruģa, lai var izjust pagātnes strāvojumus un vēsturiskās liecības.

Citādi šis bonuss ir tikai autocentriskajiem braucējiem un tas nav iekļāvīgi un labbūtīgi.

0pis 30.aprīlis 2025 9:04
0 0 Atbildēt

Bruģim būtu jābūt tikai tūristu atrakcijās, saprotams. Bet tur kur idioti un korumpēti ierēdņi būvē bruģētus veloceliņus, velosipēdisti brauc pa gludu, asfaltētu brauktuvi.

svītrot visus 30.aprīlis 2025 13:21
0 0 Atbildēt

Visi uz vēlēšanām atdot savu balsi.

650 30.aprīlis 2025 14:27
2 0 Atbildēt

Kas ira tie mobiibilitātes puknti? Ponti? Ko tie mobībļi tur tagad mobibilitizēs?  Cik diez "saņem" Punkta Pr-nieks? Laikam ķiršu kauliņš kkur pusceļā iespūrdis- nupat dzirdēju, ka kundziņš drusku piezemējies savā pirmsvēlēšanās reklām Uzrunā.Vairs neizkliedz konkrētus uzvārdus, vien norāda uz Tumsas tuvošanos.

Cerams, ka tuvāko 5ned laikā viņam te nenotiksies kādas ekZotiskas "atmossfēriskās parādības" un/vai aizdambētā Ārtelpas lietusūdens kanaalizācija nepiedzīvos kādu kārtējo GidroTriecienu..

ro 30.aprīlis 2025 22:45
0 0 Atbildēt

Vot zašebis😇...kāda laba ZAĻA  labiekārtošanas ideja..sačakarēsim vēl kādu posmu Rīgā😇😇😇...poh uz sastrēgumiem, kas dēļ tā veidosies tagad un turpmāk,attiecīgi welcome smogs...bet tas jau pofig...nabaga velotirliņiem tā Dzirnavu iela tiešām bij kritiski vajadzīga,savādāk ne uz darbu tikt, ne pēc saldējuma😡😁

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan Frontier Pro piedzīvo pirmizrādi Šanhajas autoizstādē (+ FOTO)

Nissan pikaps kļūs par pirmo japāņu zīmola uzlādējamo hibrīdu. Sadarbībā ar Nissan Ķīnas partneri izstrādātais pikaps jau līdz gada beigām nonāks pārdošanā vietējā tirgū, bet vēlāk arī citur pasaulē. Lasīt vairāk

 

BMW piesaka elektrisko universālu i3 Touring 2

Nākamās paaudzes 3. sērija apvienos vairākus virsbūves veidus, iekšdedzes un elektriskos modeļus, ieskaitot elektriskas piedziņas universālu. Lasīt vairāk

 

"Volkswagen" peļņa pirmajā ceturksnī sarukusi par 40,6% 2

Vācijas autobūves koncerns "Volkswagen" šogad pirmajā ceturksnī strādājis ar 2,19 miljardu eiro tīro peļņu, kas ir par 40,6% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā gadu iepriekš, teikts trešdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā. Lasīt vairāk

 

Riepas komerctransportam un no pārstrādātām izejvielām (+ VIDEO)

Izvēloties riepas komercautomašīnām, sevišķi vasarā, kad saķerei nav tik liela nozīme, reti pievēršam uzmanību zīmolam un raksturlielumiem - ka tikai lētāk. Šodien mums ir iespēja salīdzināt divas pēc skata vienādas Continental riepas ar atškirīgiem raksturlem un mērķauditorijām. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti