Kurš būs šīs kompartijas galvenais vislielakais loceklis? varbūt GB12. Viņam visu laiku sit ārā varaskāri, varbut beidzot vajag "iedot"?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kurš būs šīs kompartijas galvenais vislielakais loceklis? varbūt GB12. Viņam visu laiku sit ārā varaskāri, varbut beidzot vajag "iedot"?
Ņē, paldies, nav ne mazākās vēlēšanās, vari paturēt sev. Lai gan, visticamāk arī no turienes tevi kā vecu atkritumu izmestu ārā.
Biedr, jums kārtējais slimības saasinājums?
Izskatās, ka tev pašam kārtējais saasinājums... Bet, kā jau pats teici, tev palīdzēt nevar, jo pats neapzinies, ka esi sliims.
Nu varam abi kopā aiziet pie daktera, tad tur arī noskaidrosim patiesību. Ko teiksi?
Nu re, pats apliecināji, ka tev saasinājums. Man viss OK, nav nepieciešamības iet pie daktera un vēl mazāk kaut ko darīt ar tevi kopā. Bet vispār jokaini, ka tu man ko tādu piedāvā. Un vēl saka, ka es esot apsēsts... 😂
Es tev palīdzēt gribeju, jo kā redzams, pats neapzinies savu problēmu un pat neapsver domu to risināt.
Sev vispirms palīdzi... Bet es atrisināšanu "problēmu" - vienkārši nerunāšu ar tādiem kā tu. Tā ka, turpmāk vari iet tur, kur krievu karakuģis.
Tev vienkārši beidzās argumenti un tu, kā jau īsts memītis, nevēlies nekāda veida konfrontāciju, tādēļ ieņem pozīciju kā īsta sieviete
Cerības ir gauži mazas.Vai (pareizāk) nekādas.Nupat, reku- Redaktors drošsirdīgi izbraucis apgaitā, jau pirmajos pāris kilo metros ieraudzījis acīmredzamus suuudus.Kāda "ieviestus", idejisko autoru (slaucēju,agronomu,parapsihologu) kolektīva izmanīgi kolektīvi (pēc acīmredzami iepriekšējas Vienošanās/Grupā) "apsstiprinātus".Viņš (atkal) uzraksta Rakstu.Par ko 4/5 "komentētāju" viņu visiem iespējamajiem līdzekļiem vienkārši mēģina Apdrirst. Lieliska (taisnīga) perspektīva! ;p
Piesakies par Biedrības Kassieri. Droša lieta, nezaudēsi pat ja mainīs statūtus un pārmetīsies uz veloceliņu būvēšanu. Maņi-maņi-maņņī, kā dziedāja Abba.
Jā,par Naudu reti kurš dziedonis nava Uzdziedājis,pašu PinkFloydu ieskaitot.Betnutu jau zinkā,dažādu biedrību,apvienību (un/vai Grupējumu) kassieri bieži vien savu fizisko dzīvi beidz jau drīzumā pēc attiecīgā veidojuma izjukšanas.
Nevajag gaunerēt un vajaga dalīties. Tā teikt, nevairot Naidniekus un iegūt Labvēļus. 90jos jau tikai sāka apgūt lietas, kam Pārējā Pasaule jau bija nezi cik reizes izgājuse cauri. Alkatība ira netikums!
Ar šo gan visdrīzāk mēs iegūsim (vairosim) galvenokārt tos pirmos.Labvēļi šajos laikos cieš klusu un Cer. Vajadzēs palasīt (atkal) to Lohu kultivēšanas rokasgrāmatu, tur noteikti ir apslēpta Pareizā atbilde.
Mums (pat riktīgi sametoties) nepietiks naudas nopirkt (pārpirkt) to, kas jau ir Nopirkts.Ieskaitot tā devētos Noderīgos,kurus vispār nava iespējams kānebūt iespaidot (ieinteresēt).Jo "dablaiobs" ir vienkārši diagnoze,viņam vislaik ir nepieciešams kādam Kalpot (vai vismaz Pakalpot).
Skatos, ka biedrības dibināšana kūsā (darbības v.). Nākamie biedri gatavojas iziet ārstu komisiju, viss kā pienākas. Nopietna lieta!
virziens un doma pareizi. pa priekšu ārstu komisiju jāiziet/jāakceptē jaunajiem biedru kandidātiem, tik jautājums, kā izvēlēties ārstus šai komisijai, pēc kādiem kritērijiem? vajadzīgs gan psihiatra slēdziens, gan ieroču došanas/nedošanas atļauja. viss nav tik vienkārši...
un neviens ārsts tai komisijā par velti nepiedalīsies/nestrādās
un uzreiz vajadzētu arī pateikt kandidātiem, kas viņiem par st\a\sanos šai biedrībā būs, vai jāmaksā/jāziedo, vai benzīna/elektrības taloni, vai tehniskā apskate bezrindas, bezmaksas, vai nodokļu atlaides utt utt. visu vajag izrunāt
Visu augstāk minēto speciālistu klātbūtni būtu pilnā apmērā jānodrošina no pašas Biedrības iekšējo biedru iekšējā vidus (izņemot Ziedojumu vākšanu,kurai noteikti jānotiek visas Vaļsts mērogā).
Gluži kā modernās Eelektrības izplatīšanas biedrībai (konsorcijsindikātam).Paši pērk, paši pārdod ,paši uzskaita un paši sev atskaitās.Ar pašzīmētām diagrammām, grafikiem un/vai Plakātiem.Nevienam (loham) no malas nav te neko jāsaprot, kas tas īsti ir un par ko vispār runa.
par ārstiem skaidrs, vajag, mūsdienās visi kaut ko lieto, kuru katru nevar uzņemt biedrībā, jāpārbauda, vai atbilst prasībām, kuri lietotāji domāti? kas jālieto, lai iestātos biedrībā?
skatos, ka nemaz nav tik liels entuziasms, bet biedrības kodols jau te ir - iAuto lietotāji, tik jānoformējas juridiski - dibināšanas sapulce, statūtu pieņemšana, valdes vēlēšanas, utt. mansteins pirmais sāka, izveidoja topiku, tātad viņš varētu arī uzņemties turpināt šo procesu,
laiks rādīs, varbūt joks pārvēršas par kaut ko nopietnāku?
Kur ir tas kodols? Pirms noformēšanās juridiski vajag kaut kādas kopīgas vērtības tam kodolam, kuras neviens tā arī nav izteicis.
Kas viņš īsti ir, tas Manstein-s, vai tomēr kāds reāls personāžs? Kodols būtu tas, kuram (iem) te vismaz kaut/kas druskciņ "interesē".Lietass labad atmetot pat kādas personiskās izpausmes.Bet nu kodols pats pa sevi neko kodolīgu izdarīt nevar- tam tomēr ir vajadzīgs kāds pilnvarotais pārstāvis tajās "augstākajājājajās" aprindās.Lai cik stulbi tas neizklausītos.
Līdz šim praktiski visi zināmie tur nokļuvušie degrādējas burtiski uzreiz.Vai arī neticami izmainās gluži pretēji, kolīdz zaudē amatu.Kā piem misters EdmundsZē.Amatā būdams, uzvedās samērā kaitinoši, līdzīgi kā šobrīd viens otrs RD pārstāvis. Toties tagad no e-krāna runā ar katru reizi arvien prātīgāk.Es pilnīg ta ka Brīnos.
ps., Redaktors laikam ieviesis jaunu inter feisu (bvai nu mūs kāds ira jau nokhakkerējis) 👀
0pis rakstīja:
Vērtības kā jau visām 99% apvienību - pret visu slikto un par visu labo.
Ja neesi vēl pamanījis, ka šajā forumā "labā" un "sliktā" definīcijas daudzos jautājumos ir diametrāli pretējas, tad esi Tvaika ielas dakteru izpētes materiāls.
Ja tu nezini, ka biedrības savos statūtos vienojas, ko uzskatīt par labo un slikto, tad pats esi Tvaika ielas dakteru izpētes materiāls.
Kur tad ir tas statūtu piedāvājums, melīt?
Te jau tagad statūtus nepublicēs. Ja gribi sīkāku informāciju, tad raksti Mārim, tu taču tiki topika sākumā aicināts!
Nu tos statūtus jau Opis piesauca, kā savu nākamo stulbumu pēc sava izmeļošā komentāra par "labo un slikto". Ja tev nepielec sarkasms, nav mana problēma.
Normāli aicinājums satur informāciju par to, uz ko aicina. Nevis kaut kādu mistisku SOS.
Tu esi tik smieklīgs savā steidzīgajā vēlmē kādu nosaukt par meli un vai apvainot melos. Tā steidzies, ka pat nesaprati ko izlasīji un ko piedomāji.
Parādi, kur es teicu ka TAS statūtu piedavājums jau gatavs. Davai, davai - rādi.
Nez, kurš neeksistējošus statūtus piesauca, nespējot neko jēdzīgāku izdomāt.
Kāpēc tu domā, ka es atsaucos uz šīs vēl nedibinātās biedrības statūtiem? Tu esi kā bērns savās prāta spējās. Un tiklīdz tavam viedoklim nepiekrīt, tu sauc oponentu par meli. Un skatos, tas tā nav tikai ar mani.
Precīzi... Atkal MELO! Manu viedokli vari apstrīdēt, cik vien vēlies. Bet nevajag izdomāt melus, to apstrīdot. Tas tā patiešām nav tikai ar tevi - ļoti daudziem nākas izdomāt melus, lai izliktos, ka kaut ko apstrīd - jo manu viedokli apstrīdēt nespēj.
Tieši tā šeit - es saku savu viedokli, ka nav iespējams dibināt organizāciju, nedefinējot, ar ko tā nodarbosies un pamatvērtības, ko aizstāvēs, bet tu, nespēdams šo viedokli apstrīdēt, sāc kaut ko muldēt par statūtiem.
650 rakstīja:
Kas viņš īsti ir, tas Manstein-s, vai tomēr kāds reāls personāžs? Kodols būtu tas, kuram (iem) te vismaz kaut/kas druskciņ "interesē".Lietass labad atmetot pat kādas personiskās izpausmes.Bet nu kodols pats pa sevi neko kodolīgu izdarīt nevar- tam tomēr ir vajadzīgs kāds pilnvarotais pārstāvis tajās "augstākajājājajās" aprindās.Lai cik stulbi tas neizklausītos.
Līdz šim praktiski visi zināmie tur nokļuvušie degrādējas burtiski uzreiz.Vai arī neticami izmainās gluži pretēji, kolīdz zaudē amatu.Kā piem misters EdmundsZē.Amatā būdams, uzvedās samērā kaitinoši, līdzīgi kā šobrīd viens otrs RD pārstāvis. Toties tagad no e-krāna runā ar katru reizi arvien prātīgāk.Es pilnīg ta ka Brīnos.
ps., Redaktors laikam ieviesis jaunu inter feisu (bvai nu mūs kāds ira jau nokhakkerējis) 👀
Mansteins tak ir parakstu vācējs Toms. Reāls lohs.
Nu ja tā, tad ir "grūti pateikt" par "biedrības" iespējamajiem mērķiem un darbības principiem.
Parakstu vākšana darbojas varbūt kādā dārzkopības kooperatīva vai daudzdzīvokļu mājas gadījumā, bet neba jau ar to varēs ietekmēt valstiski/Vidējos procesus "mašīnsatiksmes" jomā.
Balsotājiem "par 1km/h"(vai pret to,pofig kā) ir acīmredzama lohu loma.Šādi nav iespējams cīnities ar tiem, kuriem "pieder" praktiski visas iespējamās "Tribīnes" savas bezkaunīgās demagoģijas stumšanai.Jo jebkuru pat acīmredzami loģisku "iebildumu" nāktos pierādīt un zinātniski pamatot.Un pat ar visiem pierādījumiem cerības ir gauži mazas.Te būtu vajadzīgi citādi, neierastāki paņēmieni.
vajadzētu ne tikai auto vadītāju biedrību, auto pasažieru biedrību arī vajag
Ideju uzskatu par atbalstāmu, bet man ir problēma - es nespēšu šim pasākumam atvēlēt pietiekami laika.
Kad iespējamais kandidāts nevēlas nosaukt Summu, viņš vienkārši aizbildinās ar laika trūkumu.Laika (un Naudas) galvenais trūkums ir tā (tās) trūkums.
Naudu varētu atrast, neesmu gan pedantisks grāmtvedības veicējs, bet tāpat paliek neliels uzkrājums pie tā ka regulāŗi ziedoju labdarībai ( automātiski katru mēnesi). Laiku teorētiski arī varētu, bet ir liela vēlme to veltīt laukos sakrātajiem darāmajiem darbiem, tādēļ negribas parakstīties uz to kas man potenciāli liks izvēlēties ...
Tiesa ja mana aktīva klātbūtne netiek prasīta, jēdzīgu iemeslu dēļ man biedra naudas nav bijusi problēma ... kādreiz dažs auto (markas) klubs ir pārstāvēts ...
Jā, problēma jau nav tikai biedrunaudā vai pat ne pat tās apjomā.Problēma ir, ka cilvēkam no malas praktiski vairs nav reālu iespēju ietekmēt šo Dižo lohkultivācijas mehānismu.Pat ne "vietējajā" mērogā.Ne ar kādu biedrunaudu tu nevari ietekmēt ierēdņu sindikātu, kurā dažs labs "algā" saņem simtus tūkstošu.Kāreiz TUR (diemžēl) "par pliku ideju" nestrādā itin neviens.
Tās topošās biedrības Valdei droši vien būtu jābūt idejiski gatavai sadzedzināties/Laukumā vai vispār pašiznīcināties tā Cēlā mērķa labad.Tevi nosauks par Lohu vēl krietni pirms tu būsi vispār muti/pavēris.
Jāsāk būtu no tā, ka atbalstīt jebkuru pretdarbību šim te visam simtkāju atstoņdesmitkājim.Taču vairumā gadījumu šīs tiek tulkots kā prasta "kašķa'meklēšana".Turklāt, uz vienu tādu kašķētāju uzreiz atrodas vismaz 16 noderīgie idioti.
Un ko tā biedrība būs spējīga izdarīt?Šajā fašistiskajā nedavalsti-neko.
Nu tak repatriējies uz mātušku, nemoki sevi šeit. Tu vispār zini, kas ir fašisms, dirsējpele?
Bānītis Rīga Vitempiska čukčuk tū...
ir lietas, ko jaunajai topošajai iAuto e-biedrībai vajadzētu risināt:
1. autoceļu fonda atjaunošana - pietiek pa taisno valsts budžetā bērt auto īpašnieku samaksātos nodokļus
2. degvielas akcīzes nodokli arī novirzīt autoceļu fondā
3. vienoties par maksimālā atļautā ātruma celšanu uz 100 km/st pa ārpilsētas ceļiem ar cieto segumu vasaras periodā
Rīga - Jūrmala -120 km/st un citi četru joslu ceļi arī 120 km/st
4. radaru sodus novirzīt autoceļu fondā
5. dzērājšoferu sodus arī autoceļu fondā
jo - autoceļi paliek arvien sliktāki, tiltu stāvoklis arvien pasliktinās
Labāk būtu sākt ar TO, ka no tiem samērā taisnīgi uzskaitītajiem 5 uzskaites punktiem tādai "Biedrībai" būtu jārisina vai jāveicina labākā gadījumā tikai daļu no 3šā p-ta 2jā daļā minētā.PĀRĒJIE punkti te ir Depoputotātu un Ministeru tiešais pienākums.
No autobraucēja iztaisīt slaucamu bifeli- tāds šobrīd ir tas Vailstiski idejiski politiskais iestatījums,kurš sekmīgi tiek pildīts.Un neviens oficiālais "pildītājs" pret to iestatījumu NAV iebildis un pat ij netaisās.
Tos "parakstus" vajadzēja vākt nevis par "1km/h" atcelšanu, bet gan par reālu iespēju atsaukt dažu labu ievēlēto vai "iecelto" bezkauņu.
650 rakstīja:
Labāk būtu sākt ar TO, ka no tiem samērā taisnīgi uzskaitītajiem 5 uzskaites punktiem tādai "Biedrībai" būtu jārisina vai jāveicina labākā gadījumā tikai daļu no 3šā p-ta 2jā daļā minētā.PĀRĒJIE punkti te ir Depoputotātu un Ministeru tiešais pienākums.
No autobraucēja iztaisīt slaucamu bifeli- tāds šobrīd ir tas Vailstiski idejiski politiskais iestatījums,kurš sekmīgi tiek pildīts.Un neviens oficiālais "pildītājs" pret to iestatījumu NAV iebildis un pat ij netaisās.
Tos "parakstus" vajadzēja vākt nevis par "1km/h" atcelšanu, bet gan par reālu iespēju atsaukt dažu labu ievēlēto vai "iecelto" bezkauņu.
"Mirušā zirga teorija" ir satīriska metafora, kas atspoguļo, kā dažas organizācijas saskaras ar acīmredzamām un reālām problēmām, kuras nav iespējams atrisināt.
Galvenā ideja: ja atklāj, ka jāj uz miruša zirga, visprātīgāk būtu nokāpt un atstāt to.
Tomēr praksē bieži notiek pretējais. Tā vietā, lai pamestu mirušo zirgu:
- Iegādājas jaunu seglu mirušajam zirgam.
- Uzlabo zirga barību, neskatoties uz to, ka tas ir miris.
- Maina jātnieku, nevis risina reālo problēmu.
- Atlaiž atbildīgo par zirgiem un pieņem darbā kādu jaunu, cerot uz citu rezultātu.
- Organizē sanāksmes, lai apspriestu, kā palielināt mirušā zirga ātrumu.
- Izveido komitejas vai darba grupas, lai analizētu mirušā zirga problēmu no visiem leņķiem. Šīs komitejas strādā mēnešiem ilgi, veic atskaites un galu galā secina acīmredzamo: zirgs ir miris.
- Attaisno centienus, salīdzinot zirgu ar citiem līdzīgiem mirušiem zirgiem, secinot, ka problēma bija apmācības trūkums.
- Piedāvā apmācību kursus zirgam, kas nozīmē budžeta palielināšanu.
- Pārdefinē jēdzienu "miris", lai pārliecinātu sevi, ka zirgam vēl ir iespējas.
Mācība
Šī teorija parāda, kā daudzi cilvēki un organizācijas labāk izvēlas noliegt realitāti un izšķērdēt laiku, resursus un pūles bezjēdzīgos risinājumos.
labs. 👍 Aprakstīta Latvijas politika
Krampitis rakstīja:
ir lietas, ko jaunajai topošajai iAuto e-biedrībai vajadzētu risināt:
1. autoceļu fonda atjaunošana - pietiek pa taisno valsts budžetā bērt auto īpašnieku samaksātos nodokļus
2. degvielas akcīzes nodokli arī novirzīt autoceļu fondā
3. vienoties par maksimālā atļautā ātruma celšanu uz 100 km/st pa ārpilsētas ceļiem ar cieto segumu vasaras periodā
Rīga - Jūrmala -120 km/st un citi četru joslu ceļi arī 120 km/st
4. radaru sodus novirzīt autoceļu fondā
5. dzērājšoferu sodus arī autoceļu fondā
jo - autoceļi paliek arvien sliktāki, tiltu stāvoklis arvien pasliktinās
1. Sanāk, ka lai to risinatu, tiks vēl palielināti autoceļu nodokļi, jo budžetu neviens nesamazinās, jo tas tā ir par "maz"
2. tas pats. Tiks palielināta vēl akcīze
3. Marasms. Latvijā ātrums ir jāsamazina, nevis jāpalielina - pilsētās 40, ārpus - 80. Jo pie mums nemāk braukt. Pat āfrikā ir labāka kultūra.
4. skat 1
5. skat. 1.
0pis rakstīja: Piesakies par Biedrības Kassieri. Droša lieta, nezaudēsi pat ja mainīs statūtus un pārmetīsies uz veloceliņu būvēšanu. Maņi-maņi-maņņī, kā dziedāja Abba.
Biedrības jau tāpēc arī taisa. Attaisnojums visiem viens - 'Es taču tērēju laiku. Ļoti grūti visur staigāt, sarunāt. Un par velti..."
Un vēl, noraut kaut kādus labumus. "Es taču auto biedrības direktors. Kādu atlaidi eļļai man dosiet?"
Krampitis rakstīja:
ir lietas, ko jaunajai topošajai iAuto e-biedrībai vajadzētu risināt:
1. autoceļu fonda atjaunošana - pietiek pa taisno valsts budžetā bērt auto īpašnieku samaksātos nodokļus
2. degvielas akcīzes nodokli arī novirzīt autoceļu fondā
3. vienoties par maksimālā atļautā ātruma celšanu uz 100 km/st pa ārpilsētas ceļiem ar cieto segumu vasaras periodā
Rīga - Jūrmala -120 km/st un citi četru joslu ceļi arī 120 km/st
4. radaru sodus novirzīt autoceļu fondā
5. dzērājšoferu sodus arī autoceļu fondā
jo - autoceļi paliek arvien sliktāki, tiltu stāvoklis arvien pasliktinās
Kārtējais šizo. Ceļi viņam paliek arvien sliktāki, bet ātrumu vajag pacelt.
Ārpus pisētam galvenie ceļi vienozīmīgi paliek labāki un mierīgi varēru likt 120. Piemeram rīga sigulda.
Klau neredzu problēmu kādēļ pa "sliktajiem ceļiem" navarētu braukt ar reāliem 120 km/h, ir braukts un ne silts ne auksts, tajā skaitā zemes ceļiem. Ja nemāk braukt - tas jau cits jautājums ... Šauros Itālijas ceļos pa kalniem var nesāties ar 100 km/h, bet pa līdzenumu uz patiesībā ļoti pat platiem ceļiem ir problēmas braukt ?!?!? Nopietni ???
Es nezinu, vai tagad jau ir sataisīts, sen tur nav braukts, bet agrāk viens no sliktākajiem posmiem, pa kuru regulāri nācās braukt, bija Valdemārpils - Roja, Talsu novadā. Nu, tik bedrains un pampakains ceļš... Es pa to ceļu pārsvarā braucu ar 120-130... Jā, pārkāpts, bet šajā ātrumā braukt bija drošāk un, manuprāt, arī auto mazkaitīgāk, kā klabināt zobus, uzņemot katru bedri.
WALA
Nav atbilde… ilgi un tālu jāmeklē.
Tātad tu gribi teikt, ka ja atlautais braukšanas ātrums būtu mazāks, avārija nebūtu notikusi?
Protams. Tieši to viņš vēlas teikt. Jo neko vairāk, kā atkārtot propagandas skaitāmpantiņu, nemāk.
NU nopietnti ??? Divi savā stulbumā kaut ko nesas un diezin vai vispār domā par kaut ko vairāk kā akseleratora pedāļa iespiešanu grīdā, un to tagad salīdzināsim ar vidējo autovadītāju no kuriem 30% nekad neskries principā, savi 10% “skries vienmeŗ un visur” un nekad nekadas problēmas neradīs, un tad vēl kaudzīte ar tiem kas “skries” stipri zem sagenģeļa spējas tikt līdzi un tadā vietā un laikā , kad tas vispār nerada kādam stresu …
WALA Tu tak ar jauns biji…Man JAWA bija jau pirms pravu iegūšanas, un žika tika pa Rīgu ar braukats…Negribu to te publiskā vietā reklamēt. Tie bija ātrākie aparāti toreiz pieejami. Bet jaudas nevilka mūslaiku līdzi.
Nu nebūsi pirmais un nebūsi pēdējais kuram dzelži ir, bet papīra nava 😇
Bet tik precīzi ievērojis CSN kā tad - es nekad vairs neesmu.
P.S. lai nosistos jauda nav obligāta sastāvdaļa …
P.P.S. ar auto škiet braucu vēl pirms man vellapēds tika nopirkts ( laukos ar piekabi sienu no lauka uz šķūni vedu)
pa lauku…17gados pa Ogri ar autoceltni uz haltūrām braucu 🤣
Nosūtīšu, es tikai par !
GB12 gribēja pateikt,ja mizo 120-130 tad principā ceļi ir līdzeni bet ja 200 tad vācu bāņi nobāl.
Neņem galvā, viņam ir šizofrēnija, vienīgais kur vinš uz 120 rullē ir palātā ar lego hotwheels
Traģiskas avārijas notiek naktīs. Vajag aizliegt braukt naktī.
ZZZZ rakstīja:
WALA Tu tak ar jauns biji…Man JAWA bija jau pirms pravu iegūšanas, un žika tika pa Rīgu ar braukats…Negribu to te publiskā vietā reklamēt. Tie bija ātrākie aparāti toreiz pieejami. Bet jaudas nevilka mūslaiku līdzi.
Visi mēs (nu gandrīz) jaunībā esam sūdus vārījuši. Daudzi ir arī nositušies - gan mani vienaudži, gan manu senču vienaudži. Par konkrētiem gadījumiem runāju. Mana krustmāte kādreiz strādāja uz ātrajiem un ir stāstījusi, kādus gaļas gabalus ir nācies kasīt ārā no Žiguļiem un Moskvičiem. Toreiz par to mazāk runāja. Vēl senākos laikos pārgalvīgākie nositās ar zirgiem, tāda nu ir tā dabīgā atlase. Man nav ne jausmas, kā atturēt jauniešus no pārgalvībām, bet to noteikti nevar izdarīt ar nepamatotiem ātruma ierobežojumiem un drastiskiem sodiem!
Avārijā uz jēlgalvas šosejas...bet Jelgavā taču ir vieni no visulaiku laikos aktīvākajiem miličiem! Leģendas klīst par viņiem ,vēsturiskie acu liecinieki atstāsta šodienass prātam neaptveramus Gadījumus! Kur viņi "skatījās"? Kā ta tā- reku pilla pilsēta ar Viedajām kakamerām, reku uz Rūpn ielas viņi jebkuru pārkāpēju uzreiz uzdzen/kokā, un šeku uz slavenā Rubjebeņu ceļa tumšā Vakakarā viņi izķer par Ātrumu, taču turpat 5km tālāk jaunieši sitās/nost...
KO konkrēti te lietas labad varētu (varēja?) darīt tā jaundibibināmā Biedrība?
650 rakstīja:
Avārijā uz jēlgalvas šosejas...bet Jelgavā taču ir vieni no visulaiku laikos aktīvākajiem miličiem! Leģendas klīst par viņiem ,vēsturiskie acu liecinieki atstāsta šodienass prātam neaptveramus Gadījumus! Kur viņi "skatījās"? Kā ta tā- reku pilla pilsēta ar Viedajām kakamerām, reku uz Rūpn ielas viņi jebkuru pārkāpēju uzreiz uzdzen/kokā, un šeku uz slavenā Rubjebeņu ceļa tumšā Vakakarā viņi izķer par Ātrumu, taču turpat 5km tālāk jaunieši sitās/nost...
KO konkrēti te lietas labad varētu (varēja?) darīt tā jaundibibināmā Biedrība?
Lai vai kā, bet ir ir sajūta, ka tie tumšo vakaru drift un drag mīļi iet uz mazumu. Tā jau nevarēja izbraukt cauriJ, kādi 3 parasti vienmēr atradās, kas bezjēgā no luksofora līdz nākamajam, dambreti spēlējās. Tad pi galā pa apli slaidi noriņķo un turpat atpakaļ. Nē nu ,Mehu dienām, jau jāgatavojas laicīgi
Lūgums atsaukties lietotājiem, kuri vēlas piedalīties autovadītāju biedrības dibināšanā
Lūgums atsaukties šiem lietotājiem
WALA, endr4, Naudasmaiss, 650, 1984, Iciks, Freijers, Brandypus.
Atsūtiet savu epastu un ideālā gadījumā arī telefonu uz
maris@iAuto.lv
Tas ir par šo: Vai būtu jēga un interese autovadītājiem apvienoties kādā organizācija? iauto.lv/forums/topic/43717-vai-butu-jega-un-interese-autovaditajiem-apvienoties-kada-organizacija via @iAutolv