Transports un īsta ekoloģija. - Forums - iAuto

Transports un īsta ekoloģija.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004

Transports ir viens no lielākajiem vides piesārņotājiem. Dalīsim to piesārņojumu co2(ogļskābā gāze) un visādas sīkas C daļinas un NOXi (slāpekļa oksīdi). Diskusijā startējam no aksiomas, ka par daudz co2 ir slikti bez visādām tur vulkānu piesārņojuma un Saules aktivitātes teorijām. Ja apspriežam, cik vidi piesārņo eko auto pilnais ražošanas un braukšanas cikl, tad, ja var, ar zināmiem, pierādītiem , ar ķīmiskiem vienādojumiem pamatotiem akumulatoru ražošanas datiem. Ja apspriežam piesārņojuma pārvietošanas konceptu (ārpus pilsētas vai trešās pasaules valstīs kaut ko saražo un piesārņo, lai var tīri, tīriņi ekoloģiski barukt pa pilsētu), tad obligāti rēķinām, cik viegli tomēr to piesārņojumu savākt stacionārai rūpnieciskai iekārtai un cik - braucošam auto. Ja par esošām tehnologijām, tad cik mazāk piesārņo ar gāzi darbināmi auto un cik - ja dīzelim arī uzlikta gāze kā papildus degviela - cik var, ar skaitļiem. Ja apspriežam satiksmes organizāciju vispār, tad, pēc iespējas visus aspektus - no tā, ka dzelzceļa stacijā pieejams autobusu kustības saraksts labākai plānošanai līdz tam, kas jādara, lai lauku braucējs izvēlētos sabtransu - no atlaidēm līdz lētai nomai un saskaņotiem sabtransa grafikiem. Kas vajadzīgs, lai 20-50km attālumā dzīvojošie pilsētas darbinieki brauktu ar elektroauto vai sabtransu.

Tātad - co2, NOXi un C daļiņas slikti, sabtranss labi, piesārņojuma pārvietošana slikti un ko tur var darīt.

iauto.lv/forums/topic/40611-co2-nodokla-likmes?pnr=2

 
1.. 88 89 90 91 92 93
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Liels lietoto E-autobusu ugunsgrēks Filadelfijā. Vēsture sekojoša:2016. gadā par valdības grantiem tika pasūtīti minētie autobusi, gadu vēlāk izņemti no apgrozības plaisu šasijā dēļ, vēl pēc gada tos ražojošā firma bankrotēja. Tā nu tie stāvēja ļoti cieši blakus noparkoti kādā pilsētas nomalē, tagad tur izcēlās ugunsgrēks.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

plaisas šasijā jau noteikti dēļ baterijām, vai ne? Nekāda sakara ar sūdīgu inženieriju / ražošanu? Arī tas, ka 8 gadi mētājas pie sētas, nevis tiek apsaimniekoti kā pienākas, arī nav nekāds faktors, vai ne?

 

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

es domāju par nedaudz citiem akcentiem, proti:

"takspeijeru" nauda plus zaļais entuziasms radīja pavisam nezaļu rezultātu. Un tādu pa visu pasauli ir simtiem. Piem. Šveicē liek saules paneļus starp dzelzceļa sliedēm. Pirms tam jau bija paneļi kā ceļa segums. Neturēja ilgi. Nevar saprast šādos gadījumos: politiķi idioti, korumpēti, vai gan viens gan otrs.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt
topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Vai esap pamanījuši pārdošanā piadāvātos arvien vairāk un vairāk - mauriņa traktorus, lietotus? Tie tiek aizvietoti ar elektriskiem pļaušanas robotiem. Un cenas traktoriņiem krītas, vai vismaz neceļas

Tieši tas pats notiks ar lielāko daļu iekšdedzes auto. Pēc gadiem pieciem, desmit tie nevienam nebūs vajadzīgi. 

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Vai esi ievērojis un sapratis kādēļ tā notiek? 

Un vai esi sapratis kapēc tam ar auto un tā nākotni ir stipri maz sakara ???

Es teiktu ka tavas prognozes par auto attīstības virzienu ir aplamas, ja vien kāds neizdomās elektrisku bateriju kura ir mūžīga. 

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
0 0 Atbildēt

Vai tad kādi 700-800 tukstoši kilometru tas nav "mūžīga"?

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Kā būtu ar 20 gadu kalpošanas laiku to 700-800 k kilometru vietā ?

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
0 0 Atbildēt

Tu doma ka ja jau ir nokalpojusas 12 gadus  tad kadeļ 20 gadus lai nekalpotu?

core Reģ.: 03.01.2017
1 1 Atbildēt

Es esmu pamanījis, ka dažiem ir tik liela vēlme aizstāvēt elektromēslus, ka iestājas prāta aptumsums un sāk runāt muļķības.

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja:

Liels lietoto E-autobusu ugunsgrēks Filadelfijā. Vēsture sekojoša:2016. gadā par valdības grantiem tika pasūtīti minētie autobusi, gadu vēlāk izņemti no apgrozības plaisu šasijā dēļ, vēl pēc gada tos ražojošā firma bankrotēja. Tā nu tie stāvēja ļoti cieši blakus noparkoti kādā pilsētas nomalē, tagad tur izcēlās ugunsgrēks.

kad saprata cik būs jāmaksā par utilizāciju, nolēma savākt apdrošināšanu.

 

Tāpat kā pie mums - lētāk šīferi nomest mežā un samaksāt sodu, nekā izmest atkritumos.

raimondsm Reģ.: 22.05.2004
1 1 Atbildēt
imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Tas ir diezgan interesanti, iznāk, ka Vācijā katrs elektrības lietotājs ar "viedo skaitītāju principā var stumt elektrību atpakaļ tīklā un skaitītājam jāskaita pretējā virzienā.

Tikai, ja grib spekulēt šādā veidā, tad nav vajadzības pēc auto, pietiek ar bateriju un invertoru.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Man šķiet, ka arī iauto bija publicēts par šo :

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt
Chalenger Reģ.: 31.12.2020
0 0 Atbildēt
Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Protams, ka forša. Forša spēļmantiņa bagātniekiem, lai palidinātos izklaidei. Starp citu - ir arī reāla niša, kur elektrolidmašīnas varētu pat dot ietaupījumus - pilotu apmācībām - t.i. tur, kur “lidojums” nozīmē pacelšanos, spēju nolidot 100km un nolaišanos. Komerciālajā aviācijā elektrolidmašīnas nav un nebūs, kamēr nenotiks kaut kāda akumulatoru revolūcija - tikai pilnīgs jūsmiņš var noticēt, ka ir iespējams pacelt gaisā milzīgo akumulatoru masu biznesā, kas sver pasažieru somas.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Chalenger nolaidies uz zemes, te ir daudz vērtīgākas un interesantākas lietas. Tādas varētu būvēt arī tepat.

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
0 0 Atbildēt

Tādu sūdu nevienam nevajag. Kurš gan lauķis skries no pakaļas pļaujmašīnai. Kur tu tādu klaunādi esi redzējis? nekam nederīga spēļmantina stulbeņiem, kuri neko nesaprot no lauksaimniecības.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Jā, nevajag… Saka klauns, kurš nekad nav bijis kaut vai Alpos un redzējis, kā šie pašsaprotami strādā ikdienā. Protams, ka šāda tehnika ir neadekvāta līdzenumos. 

WALA Reģ.: 19.06.2002
0 0 Atbildēt

Pie mums šiem patiešām ir ierobežots tirgus  - nav te ne tādu kalnu vairumā, ne arī tam ir finansiāla jēga - 15 Zs -30 Zs normāls japīšu 4 riteņu traktors un dari visu to pašu ar ērtībām (var arī ķīnieti, bet pārsvarā jamie salīdzinoši ir lieli mēsli).

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Lielbritānijā, vismaz dažos apgabalos ( county ) cītīgi reklamē EV īpašniekiem: lādē nakti, brauc pa dienu. Tāpēc, ka, lādējot elektroauto tūlīt pēc atgriešanās no darba, var pārslogot tīklu, kurš arī Britānijā nav piemērots tādai EV masveidībai, kādu politiķi grib panākt.

Praktiski to panāks vienkārši, būtiski palielinot elektroenerģijas piegādes izmaksas tarifa sastāvdaļu elektrības cenai tajās stundās, kas pilsētu domes gribēs ierobežot enerģijas patēriņu.

šī risinājuma negatīvā puse ir tā, ka cietīs arī tie cilvēki, kuriem nekāds EV nav.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

imzz rakstīja:

Lielbritānijā, vismaz dažos apgabalos ( county ) cītīgi reklamē EV īpašniekiem: lādē nakti, brauc pa dienu. Tāpēc, ka, lādējot elektroauto tūlīt pēc atgriešanās no darba, var pārslogot tīklu, kurš arī Britānijā nav piemērots tādai EV masveidībai, kādu politiķi grib panākt.

Praktiski to panāks vienkārši, būtiski palielinot elektroenerģijas piegādes izmaksas tarifa sastāvdaļu elektrības cenai tajās stundās, kas pilsētu domes gribēs ierobežot enerģijas patēriņu.

šī risinājuma negatīvā puse ir tā, ka cietīs arī tie cilvēki, kuriem nekāds EV nav.

ar cenu visu ko var sakartot

Conqueror Reģ.: 15.10.2002
1 0 Atbildēt

Pilnīgi iespējams, ka visu cilvēces enerģētikas problēmu risinājums slēpjas kādā no Mali raktuvēm, raksta UNIAN.

Rietumāfrikā inženieri un zinātnieki ir atklājuši pazemes rezervuāru, kas piepildīts ar tīru ūdeņraža gāzi, kas piedāvā iespēju pilnībā atbrīvot pasauli no gāzes un naftas problēmām.

Digital Matter iconŠajās raktuvēs ir aptuveni 1 400 000 kilogramu tīra ūdeņraža, raksta Ecoticias.com. Tas aizņem platību līdz 8 kvadrātkilometriem. Publikācija raksta, ka atklājums bija traģiska incidenta rezultāts, kad 2000. gados Mali Burakabougou raktuvēs gāzes noplūdes rezultātā izcēlās liels ugunsgrēks.

Izrādījās, ka izdalītā gāze bija 98 procenti tīra ūdeņraža. Analīze parādīja, ka raktuvēs esošais ūdeņradis ir savā tīrākajā formā un pilnībā atšķiras no ūdeņraža, kas radies piesārņojošu procesu rezultātā. Tas radies ķīmisku reakciju rezultātā starp ūdeni un dzelzs bagātiem minerāliem. Turklāt tika atklāts, ka ūdeņradis turpina nepārtraukti ražoties dabiskā procesā, ko sauc par serpentinizāciju.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Conqueror rakstīja:

Pilnīgi iespējams, ka visu cilvēces enerģētikas problēmu risinājums slēpjas kādā no Mali raktuvēm, raksta UNIAN.

Rietumāfrikā inženieri un zinātnieki ir atklājuši pazemes rezervuāru, kas piepildīts ar tīru ūdeņraža gāzi, kas piedāvā iespēju pilnībā atbrīvot pasauli no gāzes un naftas problēmām.

Digital Matter iconŠajās raktuvēs ir aptuveni 1 400 000 kilogramu tīra ūdeņraža, raksta Ecoticias.com. Tas aizņem platību līdz 8 kvadrātkilometriem. Publikācija raksta, ka atklājums bija traģiska incidenta rezultāts, kad 2000. gados Mali Burakabougou raktuvēs gāzes noplūdes rezultātā izcēlās liels ugunsgrēks.

Izrādījās, ka izdalītā gāze bija 98 procenti tīra ūdeņraža. Analīze parādīja, ka raktuvēs esošais ūdeņradis ir savā tīrākajā formā un pilnībā atšķiras no ūdeņraža, kas radies piesārņojošu procesu rezultātā. Tas radies ķīmisku reakciju rezultātā starp ūdeni un dzelzs bagātiem minerāliem. Turklāt tika atklāts, ka ūdeņradis turpina nepārtraukti ražoties dabiskā procesā, ko sauc par serpentinizāciju.

Ar 1 400 000 kilogramu diez vai pietiks

 

Izklausas pēc klasiskās daiļdiršanas

 

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

In production since 2012 to supply electricity to the village of Bourakebougou

discovered during a water drilling operation in 1987. Since then, 24 other boreholes drilled by Hydroma (most of them at shallow depths) have discovered H2accumulations as shallow as 100 m in several carbonate reservoirs covered by dolerite sills7. One of the 25 boreholes reached the basement and other deeper reservoirs have been identified

 

iegūst ekvivalentu 3 mucām naftas dienā

 

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

“iegūst ekvivalentu 3 mucām naftas dienā”

 

 

Un Tas atrisinās visas pasaules problēmas ko rada pašreizējais 100 miljonu “mucu” patēriņš dienā…

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
2 0 Atbildēt

Īsts vatņiks nekad nepieņems faktu, ka iespējams iztikt arī bez vates naftas un gāzes.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Īstam komunistu pakaļlaižam jau nav nekas saturīgs pasakāms, kā vien tupa diršana. 

 

Krievu naftu un gāzi ar prieku tavi aiztāvamie gejropas komunisti importē un negrasās pārtraukt. Mūsu vietējie nodevāji tomēr ir pakļāvušies pseidosankcijām un to nedara. 

imzz Reģ.: 27.02.2015
1 0 Atbildēt

Atkal nodeg bateriju pārstrādes fabrikas šķūnis, šoreiz Spānijā, netālu no Madrides. Acīmredzot,  bateriju pārstrāde tagad notiek nākamajā līmenī, proti, tās tiek "pārstrādātas ar visu fabriku.

 

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Masks plāno ražot lētas, zem 10 000 $ minimājas gigafabrikā:

0pis Reģ.: 16.02.2023
0 0 Atbildēt

Nu pareizi, tehnofašiks uzskata, ka proletāriešiem pietiek ar nakstmājām kur vieta gultai, atmetamajam galdiņam, ar internetu un transportlīdzekli uz "fabriku".

Naudasmaiss Reģ.: 10.02.2025
0 0 Atbildēt

Tu dzīvo 200m2 privātmājā kuru ieskauj 20 hektāri priezu sils? 

 

Ļauj minēt. Tu dzīvo pirmskara ūķī ar smaciņu blakus džimbula sliedēm. Ar ko tas būtu labaks par šo tiny house?

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Nav jau nekas baigi jauns ar tām mājiņām. Tāds advancētāks vagoniņš vai modulis vien ir. Dāčā pa pirmo.

imzz Reģ.: 27.02.2015
0 0 Atbildēt

Afgāņu taksistu auto gaisa kondicionieri

1.. 88 89 90 91 92 93
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti